Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-16, 15:28
Medlem
Jaha, de är han den politiska journalisten. Han har man ju sett några gånger. Är man förvånad, Nej! Man ser ju hur han ser ut. Man förstår att han måste pröjsa för de.
Citera
Medlem
TV4-profilen Jens B. Nordström åtalas för sexköp https://stoppapressarna.se/svenskt/t...ar-till-brott/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Du menar att kvinnor som säljer sex samtidigt som de är gravida är små änglar i förhållande till dessa männen?

>Nyheter/TV4
>Kvinnan var gravid vid tillfället.

Jag kan garantera att hon inte gjorde det med vilja. Du får skrika och gråta hur mycket du vill, men i Sverige är det kvinnan som skyddas i en sådan situation. Jag hoppas verkligen att han får ett ordentligt straff!
Citera
2025-10-16, 15:30
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Hon är kallade som vittne, inte målsägare så domstolen kommer se till att hon infinner sig.

Hon kommer anmäla sig som sjuk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 13940-25
https://files.catbox.moe/1pr6mt.pdf
Het brud, om man googlar till rätt kvinna.
Citera
Medlem
Det var som djävulen. Han var med i Nyhetsmorgon så sent som igår (15/10)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Är det bekräftat att horan var kvinna?
Ja det är en kvinna vid namn Elina som sålt sex enligt åtalet.
Citera
2025-10-16, 15:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbe47
TV4-profilen Jens B. Nordström åtalas för sexköp https://stoppapressarna.se/svenskt/t...ar-till-brott/

Synd. Hade hoppas på någon från Kalla Fakta.

Det hade ju dock förmodligen haft ett bättre försvar med att påstå att det var inom ramen för jobb. Än vad en politisk reporter har där det är högst osannolikt att en sådan skulle göra ett reportage om horor.
Citera
2025-10-16, 15:36
Medlem
Jenshalls avatar
Nu har Tilde, bögen och skåningen något prata om i dagens e fem
Citera
2025-10-16, 15:36
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag kan garantera att hon inte gjorde det med vilja. Du får skrika och gråta hur mycket du vill, men i Sverige är det kvinnan som skyddas i en sådan situation. Jag hoppas verkligen att han får ett ordentligt straff!

Ho(ra)n säljer sex av egen fri vilja, allt annat är Bullshit! (Borde även så få göra om hon det önskar.) Människor väljer själva hur och vilken standard man vill ha livet, tydligen vill inte Ho(ra)n leva ett spartanskt liv utan hon vill gärna ha lite mer pengar än vad som t. ex erbjuds av Soc via ekonomiskt bistånd.
Citera
2025-10-16, 15:40
Medlem
Hmm... Paolo Roberto köpte sex av en trafficked kvinna och blev direkt utsåld av media (Med all rätt, Paolo jag gillar dig men det var fett svagt gjort) men nu så är det locket på..

Folk idag avskyr media. Jag försrår varför.
Citera
2025-10-16, 15:42
Medlem
Brainiac55s avatar
Inte helt förvånand. Framtonar som en ganska slirig typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in