2025-10-16, 09:38
Medlem
mmarket.link är en skandinavisk marknad som har kommit väldigt långt på kort tid!

Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
Finns de några svenska sidor/marknader nu? Likt FS.
Citera
2025-10-16, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
Finns de några svenska sidor/marknader nu? Likt FS.
Catharsis men den är nere just nu
Citera
2025-10-16, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CornholioHF
Catharsis men den är nere just nu
Falsk information, allt fungerar bra.
Citera
2025-10-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Har köpt 5 ggr nu från catharsis.top och det har fungerat skitbra, olika säljare varje gång. Kört Deaddrops i huvudstaden. Endast en gång fick jag fel koordinater samt en otydlig bild, då fick jag åka hem sedan hämta droppet på nya koordinater dagen efter.

Använder Revolut i mobilen, fungerar skitsmidigt men transaktionskostnaden går väl på 80kr. Hade problem vid ett tillfälle med att min insättning inte kom fram varpå jag skapade ett ticket till catharsis-supporten som hjälpte direkt så bra respons där.

Finns en säljare på catharsis som säljer ett hg weed (Gorilla Cookies) för 4600kr och skickar inrikes. Billigast vad jag sett. Har kollat övriga marknader som awazon, torzon, drughub, asap och hittat ett kg hash för 12.000kr, skickas från Nederländerna. Det är rekord i pris vad jag sett.

Nej men det fungerar skitbra detta med deaddrops är verkligen en bra grej drog dock precis iväg en beställning per post från svenska darkwebs billigaste inrikesvendor, får se om det kommer fram. Har blivit lovad reship om nåt händer med paketet. Är småpirrig över att ha beställt genom brev, har varit på förhör Norrmalm polishus förut, det var ingen rolig upplevelse.

Vad säger ni, ska man slå till på hägget för 4600kr och röka ned sig totalt, eller ska man sluta röka o börja dra till gymmet regelbundet? Livet som arbetslös suger och sökt tusen jobb går på arbetsintervjuer men får ej napp bara sitter framför datorn i min lgh och gör ingenting, livet passerar folk bildar familj själv gjorde man nyss en darkweb-beställning..

Catharsis-forumet fungerar bra. Obs, lite roligt att följa Drughub-admins inlägg på dreadforumet. De blir utsatta för ddos och lackar ur haha.

Så nu efter att ha provat 5 olika vendors varav 8 olika strains totalt så kan jag tyvärr meddela att jag inte blivit bäng på flera hashsorter som sålts vilket får mig att undra om det är cbd som säljs. Känns snopet efter att ha köpt t.ex 20g hash så blir man inte ens bäng liksom, hänt flera ggr varpå jag måste prova ny vendor. Funderar på att registrera mig på flugsvamp för att beställa hash därifrån men satan vad dyrt kostar typ 1200g för en tio gram dry sift men hoppas man får det man betalar för, så tråkigt att röka cbd-hash känner mig lurad men har trots det lämnat bästa recension då jag är lite feg o inte vill vara en horunge.

Det funkar väl mest i huvudstaden?
Citera
2025-10-17, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Ta det försiktigt bror, inge smart att beställa flera ggr i månaden, varje ny beställning är ju en risk, även om man beställer från en reko vendor som är lite dyrare. Gör en större beställning typ 2-3 ggr per år istället.

Finns DD I Malmö?
Citera
2025-10-17, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Denna vendorn erbjuder inte deaddrop.

Kan det vara vendorn själv som köper av sig för att få bra statistik

Vet du om DD finns i Malmö? Anv inte Darknet men vissa har ju" vanliga" hemsidor. Fick mitt brev beslagtagit för några ynka xanor. Förhör...
Citera
2025-10-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Jag kör med revolut och fick upp nåt liknande förra veckan då behövde jag skriva födelsedatumet på avsändaren eller något, då tog jag emot btc från catharsis, inte det smartaste men men. Men det var bara att fylla i sedan klicka gå vidare så accepterades transaktionen.

Jag skulle använda Moonpay. Tusen frågor " skicka bankbevis pp dina intäkter " mm.. de var smidiga förut. Var ska man nu köpa btc?
Citera
2025-10-17, 18:17
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loll1234
Jag skulle använda Moonpay. Tusen frågor " skicka bankbevis pp dina intäkter " mm.. de var smidiga förut. Var ska man nu köpa btc?

man köper inte BTC över huvud taget :-)
Citera
2025-10-17, 20:09
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Finns DD I Malmö?
ja finns dd i malmö bror
Citera
2025-10-17, 22:12
Medlem
Nån som kommer in på Mumin?
Citera
2025-10-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
Nån som kommer in på Mumin?

Verkar död
Citera
2025-10-20, 02:58
Medlem
ctheys avatar
Citat:
Vet du om DD finns i Malmö? Anv inte Darknet men vissa har ju" vanliga" hemsidor. Fick mitt brev beslagtagit för några ynka xanor. Förhör...

Det bör det finnas.
Tog dom ditt brev och knackade på sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in