2025-10-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutellfive
Läste FUP om aktuell fall.
Väldigt oklart faktiskt om han döms eller ej. Finns inga bevis eller vittnen om att sexköp faktiskt har skett.

Om du läst FUP har du missat åklagarens viktigaste vittne, kvinnan som sålde sig till reportern.
Citera
2025-10-16, 23:48
Medlem
Bystskuggas avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zAdm0O/tv4-chefens-forklaring-efter-sexkops-anklagelsen

En intressant aspekt är att detta är nog första gången jag sett Media vara oense med Polis och Åklagare om att personer som besöker prostituerade är avskyvärda.
Citera
2025-10-16, 23:51
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackboy1
Vad har detta för målnummer?
https://files.catbox.moe/e6sjjg.pdf
Citera
2025-10-17, 00:02
Avstängd
Undrar om frun, Åsa är lika godtrogen som cheferna på TV4. Klart att det inte finns ögonvittnen men han skrev ju vad han önskade och tog ut exakt rätt belopp. I kontanter.
Senast redigerad av Vipan 2025-10-17 kl. 00:04.
Citera
2025-10-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Undrar om frun, Åsa är lika godtrogen som cheferna på TV4. Klart att det inte finns ögonvittnen men han skrev ju vad han önskade och tog ut exakt rätt belopp. I kontanter.

Vi lär nog se skilsmässa kommande månaderna.

- Han tog ut exakt 2000 som sexet kostade
- Han önskade viss sexig klädsel på den prostituerade
- Den prostituerade hade bild på Jens, och hade detaljerade anteckningar under hans namn och bild kring hur deras sex var, hur han ville ha saker och ting osv...
- TV4 har inte kunnat lägga fram ett enda bevis till åklagaren, som stödjer TV4:s och Jens version.

Han är skyldig så in i helvete. Man behöver vara född under en sten, eller sosse, för att köpa hans bortförklaringar.

Mest allvarligt är dock att TV4 försöker märka och ljuger om det hela. Deras cover up är bisarr.
Senast redigerad av GrevenFB 2025-10-17 kl. 00:22.
Citera
2025-10-17, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Mest allvarligt är dock att TV4 försöker märka och ljuger om det hela. Deras cover up är bisarr.
Jag har tagit ut 2000 flera gånger i år. Jag vet inte ens hur man skulle börja hitta en prostituerad, ens om jag vore intresserad vilket jag definitivt inte är. En prostituerad känns lite som att använda en .. well, detaljer.

Resten av punkterna? Inget som en försvarare har minsta problem med. Såklart joxet har skett, men om det är ett brott eller inte vete fan. Sedan staten gjorde prostituition legalt handlar det bara om skattelagar. Dom har en plats i helvetet, och ingen annan stans.
Citera
2025-10-17, 00:37
Medlem
Denna kvinna som säljer 6 är aktiv (senast idag) med annonser på sidor där hon säljer sina "tjänster".
Hon har 2 små barn (en väldigt nyligen född), och den lilla flickan kvinnan fött har fått ett förnamn som kvinnan använt sig utav under sina annonser som alias. (st*lla*)

Jag undrar- vart är det lilla nyfödda barnet + lilla flickan medan hon "jobbar"? Hon har skrivit i sin annons som lades upp idag att hon jobbar varje vecka och i princip dygnet runt (med att sälja sina tjänster).
Oerhört skumt!
Senast redigerad av Justdontaskme 2025-10-17 kl. 00:46.
Citera
2025-10-17, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
(med att sälja sina tjänster).
Oerhört skumt!
Återigen, prostitution är helt OK i sverige.
Du får bara inte ha kunder.
Citera
2025-10-17, 00:43
Medlem
Ja absolut, håller med.
Men, barnen tänker jag på.

Citat:
Ursprungligen postat av PleaseIgnore
Återigen, prostitution är helt OK i sverige.
Du får bara inte ha kunder.
Citera
2025-10-17, 00:43
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Man har exakt samma indicier här som man hade i Niclas Wahlgren fallet. Dock ska det sägas att Wahlgren bara fälldes för att han själv erkännde.
Verkligen inte, Wahlgren hade ingen chef som bekräftat att den åtalade träffade den prostituerade under täckmantel i tjänsten. Wahlgren åkte dit för att han gjort ett ödesdigert dubbel-swish, dvs först för massagen, sen för happy ending. Nordström däremot tog ut 2000 kr i en bankomat, pengar som han behövt betala oavsett sex eller inte. Betalningen säger därför ingenting i Nordströms fall.
Citera
2025-10-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusterdacia
Det är bekräftat nu att det är J*ns B N*rdst*m!!
på tiktok. kom med riktiga bekräftelser , inte skitsnack.
Citera
2025-10-17, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
på tiktok. kom med riktiga bekräftelser , inte skitsnack.
Inlägg 669 hittar du förundersökningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in