2025-10-16, 19:32
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasht0mten
den jag hade smakade då riktigt gräs, tog dock en stund innan den börja verka
hade faraoh pineapple express. trodde först inte det hände något, minns dock inte hur länge det gick innan de kom igång

men som sagt du måste dra typ 4 sekunders bloss för att det ska förbrännas mycket, men du ser ju hur mycket rök du blåser ut

Ja nu ca 10 min efter intag känner jag en tydlig effekt. Väldigt kroppslig upplevelse. Kroppen är mer stukad än huvudet. Känner det tydligt i kroppen men inte mycket i huvudet ännu iaf.
Ska nog suga i mig bloss nr 2 snart. Men ett 3 sek räckte, inte mkt rök kom ut men vill ha mild effekt och bara bli trött.

EDIT: tog ett andra bloss, 4 sek. Nu är jag stekt. Renare känsla än hasch men ändå lika starkt. Fan, nu känns det som jag tog lite för mycket...
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2025-10-16 kl. 19:46.
Citera
2025-10-16, 19:48
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Ja nu ca 10 min efter intag känner jag en tydlig effekt. Väldigt kroppslig upplevelse. Kroppen är mer stukad än huvudet. Känner det tydligt i kroppen men inte mycket i huvudet ännu iaf.
Ska nog suga i mig bloss nr 2 snart. Men ett 3 sek räckte, inte mkt rök kom ut men vill ha mild effekt och bara bli trött.

EDIT: tog ett andra bloss, 4 sek. Nu är jag stekt. Renare känsla än hasch men ändå lika starkt. Fan, nu känns det som jag tog lite för mycket...

Ta en karamell att suga på jag brukar köpa werters original innan jag ska röka. Fruktkola är också svingott när man är stekt.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-10-16 kl. 19:56.
Citera
2025-10-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger

bara vänta tills stormen lagt sig. testade thcb vape förra veckan blev också för mycke,t om man nu kan klaga över sånt.
Citera
2025-10-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Ta en karamell att suga på jag brukar köpa werters original innan jag ska röka. Fruktkola är också svingott när man är stekt.
werthers
Citera
2025-10-16, 20:14
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
werthers

Viktig Petter
Citera
2025-10-16, 20:33
Medlem
Citat:
Viktig Petter
Alla är viktiga hash tomtar likaså
Citera
2025-10-16, 21:05
Medlem

Citat:
Alla är viktiga hash tomtar likaså

Haschtomte
Citera
2025-10-16, 21:30
Medlem
Hur förvarar ni erat extrakt ? Alltså packar ni om de i nåt, frys eller kyl?
Jag är lite orolig för att mitt ska sabbas då jag har mitt i original plastburken som medföljer när man köper extrakt.
Tips ?
Citera
2025-10-16, 21:42
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ånga. Inte rök.
Gas. Hhet ånga rakt ner i lungorna är ingen höjdare. Butangas, sånt man boffa som knodd.
Citera
2025-10-16, 22:36
Medlem
Intemittandrakontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Jag är lite orolig för att mitt ska sabbas då jag har mitt i original plastburken som medföljer när man köper extrakt.
Tips ?
Lite i rumstemperatur redo att användas, lite mer i kylen för att fylla på och ännu mer i frysen för långtidsförvaring.
Bärnstensburkar med sealing gasket inuti en tightvac liknande behållare använder jag mig av i kylen. Frysen har jag vakuumförseglat burkarna.
Men plastburken funkar nog fint, lägg burken i en gammal konservburk så är det nog tätt. Betor ju lite på hur länge man tänkt förvara det. Används det inom en månad så går det ju bra med rumstemperatur, säkert längre än så.
Citera
2025-10-17, 00:25
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Tips ?

Dom där plastburkarna är sämst. Plasten liksom suger åt sig av det och blir omöjligt att få loss. Det är det första alla som köper bör göra - för över det till en bättre burk.

Silikon är bäst, typ sån här: https://smoketower.com/7oil-burk-med-silikoninlagg-10ml

Har mitt i några såna som får plats perfekt i en glasburk som står i kylen bara.
Citera
2025-10-17, 05:21
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Ja två bloss blev lite väl bra. Fan jag var helt skev. Riktigt tung å slö i kropp å huvud. Men blev inte sovtrött. Om något blev det svårare att somna.

Men jag hade massa lakrits hemma, saltlakrits och låg i soffan å kolla Peacemaker å tugga saltlakrits gravt handikappad.

Undrar hur det känns att ta ett bloss på 7oh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in