• 1
  • 2
2025-09-17, 18:15
Medlem
Ej värt att se på bio. B-film som precis på gränsen är värt att se hemma i soffan. Ej lika bra som ettan.
Citera
2025-09-17, 19:45
Medlem
carminaburanas avatar
Övre medelålders hämndporr för gubbar. Fan vad usel
Citera
2025-09-17, 23:41
Medlem
Jag blev riktigt besviken på Nobody 2, bara tramsig tycker jag.

Ettan var betydligt mycket bättre.
Citera
2025-10-15, 23:11
Medlem
F.Hansens avatar
Kontrasten mellan 1 och 2 är som natt och dag. 2:an känns som att de gett skådespelarna så lite som möjligt för att de ska vara med, sen gör de så lite som möjligt för att rida på momentument från 1:a.

Manus på ett A4:a, samma kärncrew med, bra actionscener (ej i klass med 1:an) och stunts.

Skulle ge detta 5 päron av 5, precis som i ett Päron till farsa random uppföljning..

Besvikelse 9 av 10.

Exempelvis ikoniska, im gonna fuck you up scen i 1:an jämfört med 2:ans fucking em up på en bananbåt med sämre allting.

2:an var lame as fuck, skräp.
Senast redigerad av F.Hansen 2025-10-15 kl. 23:21.
Citera
2025-10-16, 09:41
Avstängd
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Kontrasten mellan 1 och 2 är som natt och dag. 2:an känns som att de gett skådespelarna så lite som möjligt för att de ska vara med, sen gör de så lite som möjligt för att rida på momentument från 1:a.

Manus på ett A4:a, samma kärncrew med, bra actionscener (ej i klass med 1:an) och stunts.

Skulle ge detta 5 päron av 5, precis som i ett Päron till farsa random uppföljning..

Besvikelse 9 av 10.

Exempelvis ikoniska, im gonna fuck you up scen i 1:an jämfört med 2:ans fucking em up på en bananbåt med sämre allting.

2:an var lame as fuck, skräp.

Väldigt rörigt betygssystem, du gillar inte tvåan ändå får den 5/5 och vad betyder 9/10, att besvikelsen var så stor?
Citera
2025-10-16, 11:24
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Väldigt rörigt betygssystem, du gillar inte tvåan ändå får den 5/5 och vad betyder 9/10, att besvikelsen var så stor?

Ett päron till farsan uppföljarna var en stil av skräpkommedier utan djup.
I Nobody 2 skulle Chevy kunnat spela farsan och skillnaden från en Päron till farsan film hade blivit liten förutom aktionscenerna.
Så liknelsen är 5 av 5.

Min personliga besvikelse var 9 av 10. Hur kan man lägga så mycket på en film och medvetet göra den kass.
Citera
2025-10-16, 17:07
Avstängd
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ett päron till farsan uppföljarna var en stil av skräpkommedier utan djup.
I Nobody 2 skulle Chevy kunnat spela farsan och skillnaden från en Päron till farsan film hade blivit liten förutom aktionscenerna.
Så liknelsen är 5 av 5.

Min personliga besvikelse var 9 av 10. Hur kan man lägga så mycket på en film och medvetet göra den kass.

Då förstår jag, jag håller med flera ikoniska scener i ettan den i bussen tex. Minns egentligen ingen från tvåan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in