• 1
  • 2
2025-09-16, 16:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Ngn som har sett den här filmen? Vi fick förfrågan om vi ville följa med några vänner på bio för att se Nobody 2, men är det värt det?
Citera
2025-09-16, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ngn som har sett den här filmen? Vi fick förfrågan om vi ville följa med några vänner på bio för att se Nobody 2, men är det värt det?
Knappast att jag skulle betala för att se den, den finns att ladda ner i 4k HDR och det finns svensk retailtext att ladda ner också.
Citera
2025-09-16, 17:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Knappast att jag skulle betala för att se den, den finns att ladda ner i 4k HDR och det finns svensk retailtext att ladda ner också.
Hade aldrig ens hört om den här filmen. Men vi fick en förfrågan om vi ville följa med några vänner och se den på bio.

Men är det en rätt okej film, eller är det en riktig sömnpiller?
Citera
2025-09-16, 17:42
Medlem
67arigGubbes avatar
Se 1an först.
Citera
2025-09-16, 17:59
Medlem
NyaHenriksss avatar
Ettan var rätt bra och jag väntar tills den kommer ut på Netflix eller nån annan.
Citera
2025-09-16, 18:08
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hade aldrig ens hört om den här filmen. Men vi fick en förfrågan om vi ville följa med några vänner och se den på bio.

Men är det en rätt okej film, eller är det en riktig sömnpiller?

Sömnpiller är den inte, det är i princip nonstop action, dock ganska förutsägbar och inte lika bra som ettan.. Gillar du actionfilm och har gott om pengar skulle jag ge den en chans. Man behöver inte ha sett ettan för att hänga med.
Citera
2025-09-16, 19:18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag såg filmen hemma och och hade inga stora förväntningar. Men lagom lättsmält actionkomedi. Men man bör se ettan för att får en liten inblick i filmens innehåll. Men jag skulle inte betala för en biobiljett för att sen, så bra var inte filmen.

Filmen med svensk undertext finns på välsorterade torrentstrackers.
Citera
2025-09-16, 20:04
Medlem
1an är bättre. 2an blev lite larvig och för överdriven, ej värd en biobiljett enl mig.
Se 1an först iaf
Citera
2025-09-16, 21:35
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
1an är bättre. 2an blev lite larvig och för överdriven, ej värd en biobiljett enl mig.
Se 1an först iaf

Som du säger ettan mycket mycket bättre, busscenen är kung.
Citera
2025-09-17, 07:53
Medlem
Saul Goodman bankar skiten ur folk, absolut sevärt 👍
Citera
2025-09-17, 16:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Sömnpiller är den inte, det är i princip nonstop action, dock ganska förutsägbar och inte lika bra som ettan.. Gillar du actionfilm och har gott om pengar skulle jag ge den en chans. Man behöver inte ha sett ettan för att hänga med.
Ok, så då såg vi Nobody 2 på bion i går kväll. Och för att göra det simpelt, så är det ej en film som jag vill rekomendera.
Citera
2025-09-17, 16:53
Medlem
GreenBastards avatar
1:an är väl en okey action för soffan en regnig söndag, jag trodde dock att det skulle vara mer av en mörk vigilante film efter att ha sett busscenen, innan jag såg filmen. Mot slutet när Christoffer Lloyd dyker upp blev den mest komedi. Kommer detta bli som John Wick nu så allt blir ett universum?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in