2025-10-15, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Är detta sagan om Annies återkomst?

C vill tillbaks till rötterna - sagan om Federleys återkomst!
Citera
2025-10-15, 12:47
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
C samlade en hel del nazistsympatisörer för mindre än ett sekel sedan. Efter att de gjort upp med detta är det nog svårt att samarbeta med ett parti (SD) som av exempelvis S och V’s högsta företrädare fortfarande kopplas ihop med denna ideologi. Kan C istället lyfta blicken och ta tag i sakfrågorna borde en regering med SD/M/KD/C kunna fortsätta knuffa landet i rätt riktning. Vi kan kalla det Tidö 2 ja.
Tidö-2 är garanterat om Högern vinner valet, med eller utan C. Högern är mycket nöjda och stolta över Tidö-1. Även jag som väljare är det. Äntligen faktafrågor efter 8 år av moras.
Citera
2025-10-15, 12:48
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Exakt så, för att få röster i ett val ska man visa upp vad man själv tillför. Inte peka finger på andra.
Centern är ett alltigenom borgerligt parti som inte vill samverka med SD.
Citera
2025-10-15, 12:48
Medlem
Hatthat, dagens ord.
Citera
2025-10-15, 12:49
Medlem
Det borde väl gå att hantera. Stäng av alla egna sociala media, och anställ någon att ta hand om officiella mail.

Jag ogillade C och Annie, men Hatt har väl inte gjort något dumt än. Men alla partier som har som enda och viktigaste fråga att dom inte gillar SD är skräp.
Citera
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Centern är ett alltigenom borgerligt parti som inte vill samverka med SD.
Du glömde smiley efter den motsägelsefulla men korrekta beskrivningen.
Citera
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Kritisera V är livsfarligt.
Skulle inte förvåna mig om Afa Eller några andra tomtar varit I farten, såg hur dem vandaliserade en SD politikers hem för några år sedan.

Det sorgliga är att inte ens C klarar av samhället som dem själva skapat, sent ska syndare vakna.

Exakt min tanke. Väl sagt.
Citera
2025-10-15, 12:50
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Det blir väl bögen och peddolovern Federly som tar över.
Citera
2025-10-15, 12:50
Medlem
trailblasers avatar
Konstigt att skylla på hat och hot samtidigt som hon inte polisanmält någon händelse. Hon pallade väl helt inte trycket, sett till hela paketet det innebär att vara partiledare.
Citera
2025-10-15, 12:51
Medlem
Kalaskula544s avatar
Det var inte mycket press hon klarade. Fattar ni ;D..

Får inte denna jänta typ en sjusatans hög lön? Antar att hon har fått vad hon ville ha.. fallskärm för att varit en partiledare och sa ''hejsvejs''
Citera
2025-10-15, 12:51
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
TV4 överdriver verkligen Hatts avgång. "Ett bombnedslag – och monumentalt misslyckande för svensk demokrati". och "Chock efter Hatts besked: ”En mörk dag för Sverige”". Ett Microparti som inte ens vill tillhöra något politiskt block byter partiledare, en impopulär partiledare hos väljarna dessutom. Låter som om det blivit världskrig.

Det ger media möjlighet att hata lite mer på befolkningen i Sverige som inte är tillräckligt tacksamma mot den styrande klassen. Det skulle förvåna mig om flertalet röstberättigade i Sverige ens kände till att C har en relativt ny partiledare.
Citera
2025-10-15, 12:53
Medlem
F.Hansens avatar
Annie skickade centern i en hopplös flatspinn med sina återkommande korkade uttalanden och åsikter. Att detta spiller över på efterkommande blir en naturlig konsekvens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in