2025-10-14, 11:58
  #34153
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Det här är på riktigt. Vrål vid vunna poäng från båda sidor. Kan vi hoppas på samma eld i matchen Ymer-Ymer?

Det brukar vrålas när mowgli spelar eller dopar sig.

https://www.youtube.com/watch?v=TR4gyxSmyOc
Citera
2025-10-14, 19:52
  #34154
Medlem
skogsburkans avatar
Vad har hänt med Mikael Ymer? Fullständigt värdelös mot brorsan.
Citera
2025-10-14, 19:53
  #34155
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Sinner gav upp i förrgår i Shanghai mot den 31:a rankade Tallon Griekspoor från Nederländerna

Skadad?

Någon som vet statusen?

Avtändningen från dopning säkert.
Citera
2025-10-14, 19:54
  #34156
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
DG ser helt slut ut precis som i US Open, Munar förtjänar detta. När geten var 38 slog han ut DG i Nitto finalen och fick sin Wible revanch. Han har åldrats 15-20 år fysiskt på 2 år. Dags att hänga racket på hyllan och börja äta ordenlig kost. Go munar!!!!!

Vem är geten och DG?
Citera
2025-10-14, 19:55
  #34157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Det brukar vrålas när mowgli spelar eller dopar sig.

https://www.youtube.com/watch?v=TR4gyxSmyOc
Nä, någon eld blev det inte. Inte ens en knuten näve. Som jag befarade, avslaget och avmätt. För all del, Elias var så mycket bättre att han inte behövde någon näve. Mikael kunde serva ok, men rörde sig som en gammal farbror. Jag hade ju hellre sett att Olle fick WC istället för Mikael. Men tävlingsledningen tyckte väl att Mikael var det starkare kortet både rankingmässigt och formmässigt. Sen kanske de gillar Mikaels personlighet mer också, vad vet jag.
Citera
2025-10-14, 19:57
  #34158
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Nä, någon eld blev det inte. Inte ens en knuten näve. Som jag befarade, avslaget och avmätt. För all del, Elias var så mycket bättre att han inte behövde någon näve. Mikael kunde serva ok, men rörde sig som en gammal farbror. Jag hade ju hellre sett att Olle fick WC istället för Mikael. Men tävlingsledningen tyckte väl att Mikael var det starkare kortet både rankingmässigt och formmässigt. Sen kanske de gillar Mikaels personlighet mer också, vad vet jag.

Ingen gillar hans personlighet. Därför han är oskuld än.
Citera
2025-10-14, 20:03
  #34159
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Nä, någon eld blev det inte. Inte ens en knuten näve. Som jag befarade, avslaget och avmätt. För all del, Elias var så mycket bättre att han inte behövde någon näve. Mikael kunde serva ok, men rörde sig som en gammal farbror. Jag hade ju hellre sett att Olle fick WC istället för Mikael. Men tävlingsledningen tyckte väl att Mikael var det starkare kortet både rankingmässigt och formmässigt. Sen kanske de gillar Mikaels personlighet mer också, vad vet jag.

Så konstigt då Olle är rankad bättre än Mikael, och form har ju inte Mikael direkt, lämnade dessutom W.O senaste matchen.
Citera
2025-10-14, 22:29
  #34160
Medlem
Är det göften Micke har problem med? Kunde ju knappt röra sig.
Citera
2025-10-15, 01:21
  #34161
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vem är geten och DG?

Den gamle
Citera
2025-10-15, 01:26
  #34162
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Nä, någon eld blev det inte. Inte ens en knuten näve. Som jag befarade, avslaget och avmätt. För all del, Elias var så mycket bättre att han inte behövde någon näve. Mikael kunde serva ok, men rörde sig som en gammal farbror. Jag hade ju hellre sett att Olle fick WC istället för Mikael. Men tävlingsledningen tyckte väl att Mikael var det starkare kortet både rankingmässigt och formmässigt. Sen kanske de gillar Mikaels personlighet mer också, vad vet jag.

Olle verkar lite lovande av det lilla ja sett, absolut hade med sett olle, Mickes personlighet är ja inte mycket för när han strunta i båstad och tyckte mest det var för blåbär för ett par år sen.
Citera
2025-10-15, 07:41
  #34163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Är det göften Micke har problem med? Kunde ju knappt röra sig.

Såg definitivt ut som vänster höft. Men det är väl 50lax in på kontot för att stappla runt istället för w.o så man förstår beslutet.
Citera
2025-10-15, 10:25
  #34164
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omarstrollin
Såg definitivt ut som vänster höft. Men det är väl 50lax in på kontot för att stappla runt istället för w.o så man förstår beslutet.

Tsitsipas ligger förmodligen dubbelvikt av skratt vid tanken att stappla runt för 50 lax som Micke får göra.

Själv kommer han idag att stappla runt på banan i Riyadh och bli utklassad av Sinner i förstaomgången av Six Kings Slam. Men för besväret och förnedringen så kommer han inkassera 15.000 lax!!

Smaka på den, 15.000 lax, alltså 15 miljoner SEK, bara för att komma till spel i världens mest penningstinna tennisturnering. Tsitsipas förlust senare idag är alltså värd 300 ggr mer än Mickes.

Såhär fördelas prispengarna(Amerikanska dollar) i Six Kings Slam som alltså börjar idag:

Vinstsumma (vinnare): $6 miljoner USD
Total prispott: $13,5 miljoner USD
Startavgift (alla deltagare): $1,5 miljoner USD


Det är bara 6 spelare som går in i turneringen, vilket namnet antyder. Djokovic och Alcaraz har "bye" i första omgången och är direktkvalificerade för respektive semifinal imorgon.

Medan Fritz-Zverev och Sinner-Tsitsipas spelar förstaomgångar idag om respektive plats i semifinalerna.

Någon som tänker se spektaklet? Är det bara Netflix som sänder eller?
__________________
Senast redigerad av TupolevTu-144 2025-10-15 kl. 10:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in