2025-10-13, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så hur tog hon sig från Norrköping till Karlskoga efter festen
Och visste Chrippa att hon åkte dit?
Dessutom spelar det ingen roll för hon hade ju kontaktat Jocke och polisen oavsett.

Var ju en tjej i hennes live som kunde köra.. så de kan ju lika gärna ha varit hon? Eller någon annan kompis som körde.. vad har de med saken o göra hur hon tog sig hem? Haha.. de är inte ens relevant...
Citera
2025-10-13, 18:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Var ju en tjej i hennes live som kunde köra.. så de kan ju lika gärna ha varit hon? Eller någon annan kompis som körde.. vad har de med saken o göra hur hon tog sig hem? Haha.. de är inte ens relevant...
Du har alltså inget svar på frågan - avstå från gissningslekar, för det tillför ingenting.
Ja, det är relevant
Citera
2025-10-13, 18:10
Avslutad
Citat:
Du har alltså inget svar på frågan - avstå från gissningslekar, för det tillför ingenting.
Ja, det är relevant

De går ju alltid o fråga tjejen på liven? Om du nu är nyfiken o tycker de är såååå relevant på hur hon kom hem. Hahaha.. som om du bryr dig att hon kom hem oskadd liksom
Citera
2025-10-13, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Så man kan inte ha nån kompis som har bil då eller?
Man behöver som sagt inte äga en bil för att kunna åka med.

Det borde du ju lärt dig av Chrippa & Linnea. Ingen står på någon bil men ändå åker/kör dom bil. För att köra bil krävs iofs körkort, men inte för att vara passagerare.

Hon behöver inte veta allt. Hon begär bara mer och mer som hon kan lägga till handlingarna.

Hur Julia tog sig till och ifrån festen är inget som en gammal grå användare behöver veta.

Btw sant. Linnéa eller Chrippa äger inte någon bil. Inte sist jag kollade i varje fall. Antagligen är det Linnéas syster som gör det. Varför kan man ju fråga sig 🤫
Citera
2025-10-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
De går ju alltid o fråga tjejen på liven? Om du nu är nyfiken o tycker de är såååå relevant på hur hon kom hem. Hahaha.. som om du bryr dig att hon kom hem oskadd liksom

Exakt. Ingen mer än Julia har med det att göra.
Det som däremot är viktigt är att Julias idiotex tillika barnets far beter sig som ett ärkesvin.
Citera
2025-10-13, 18:16
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Nej, det gjorde jag inte. Jag sa att om man ska klaga på att barnen visas upp så får man börja med att syna det J och J gör mot sina barn ...
Det var INTE jag som tog upp ämnet. Utan det var nån av er fokusförflyttningsfantaster.
Ämnet som diskuterades var Julia - och att då börja babbla om Chrippa och Linnea som NI gör ÄR fokusförflyttning.

Det vore klädsamt om ni besvarade de frågor som ställs till er, eller åtmintone höll er till det som diskuteras, istället för att köra fokusförflyttning varenda jäkla gång.

Sorry, men jag tror faktiskt inte jag läst mer ett par, tre inlägg från dig där du INTE nämnt någon annan. Resterande handlar om att L är snygg. Men eftersom du säger att det inte är så; ser du ingen skillnad på att barn syns på ett normalt sätt i familjevloggar där man får följa deras liv i vardagen vs bilder på en liten flicka som håller i pappas svarta 500-ingar och foton som används med tillsammans med texter som tydligt visar att den lilla bara är en bricka i hans spel? Kom igen nu Micro, till och med du borde kunna se skillnad på exponering och exponering?!
Citera
2025-10-13, 18:18
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
När folk gnäller här i tråden att Chrippa tar med barnet på resor och visar upp på sociala medier. Då är det högst relevant att ta upp att samma folk tycker det är okej att Jocke gör så.

Det är så tydligt att det är dubbla måttstockar som gäller för dessa.

De behöver påminnas om sin dubbelmoral.

Nämen är du vaken igen? Tjena! Läs mitt svar till Micro och se om du förstår skillnaden på exponering och exponering..
Citera
2025-10-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon behöver inte veta allt. Hon begär bara mer och mer som hon kan lägga till handlingarna.

Hur Julia tog sig till och ifrån festen är inget som en gammal grå användare behöver veta.

Btw sant. Linnéa eller Chrippa äger inte någon bil. Inte sist jag kollade i varje fall. Antagligen är det Linnéas syster som gör det. Varför kan man ju fråga sig 🤫

Ja det gamla grå användaren kan ju luska like själv, varför ska hon få allt serverat på silverfat 😂.

Ang bilen så är ju frågan bara Varför 🤫. Men vi får se vad som kommer fram den 17 Oktober 🫡.
Citera
2025-10-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Sorry, men jag tror faktiskt inte jag läst mer ett par, tre inlägg från dig där du INTE nämnt någon annan. Resterande handlar om att L är snygg. Men eftersom du säger att det inte är så; ser du ingen skillnad på att barn syns på ett normalt sätt i familjevloggar där man får följa deras liv i vardagen vs bilder på en liten flicka som håller i pappas svarta 500-ingar och foton som används med tillsammans med texter som tydligt visar att den lilla bara är en bricka i hans spel? Kom igen nu Micro, till och med du borde kunna se skillnad på exponering och exponering?!

Jag anser att ingen ska utnyttja barnen för content då det är barnarbete.
Citera
2025-10-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Nämen är du vaken igen? Tjena! Läs mitt svar till Micro och se om du förstår skillnaden på exponering och exponering..

Det är större skillnad på exponering och exploatering.
Citera
2025-10-13, 18:28
Medlem
Så du menar att det inte är någon skillnad på att ha en familjevänlig familjevloggkanal och att endast visa upp sitt barn som någon jävla trofé? Julias dotter är inget annat än en trofé för 🦞, han har ju visat gång på gång på gång att han fullständigt sliter i hur hon mår i allt detta
Citat:
Fast det där är ett skitsvar. Är det så skadligt för ena barnet så är också skadligt när idolen gör samma sak.

De som visar upp barnen och använder dem som content för att tjäna pengar är J och J faktiskt.
Citera
2025-10-13, 18:29
Avslutad
Citat:
Var var barnet då? Hos hennes nya eller var?

Det är givet att Julia skulle ringa Jocke och polisen om det var sant att han var där och bråkade.

Nu blandar du ihop. Det är Linnea som brukar ringa Jocke vid bråk med Chrippa. Eller ringa Cluee och be honom ringa Chrippa.
Men det är förståeligt. Inte lätt att hålla reda på alla myter, lögner och fokusförflyttningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in