2025-10-13, 13:08
Medlem
Det är ju det alla skriver om, eller dom flesta, att Julia har gjort en stor förändring medans 🦞 fortfarande tro att han är 20 bast, hänger ihop med crackhoran som misshandlade hans barn.

Skönt att du inser att man måste göra en förändring FÖRE, men han kanske växer upp när han får skaka galler i några år

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle det bli ett "hemskt trauma"?

Jag håller inte med dig. Framförallt kan man inte kallas bra/ansvarsfull FÖRE man faktiskt gjort en förändring när det gäller val av människor man introducerar i barnets liv.
Man är inte heller en god förälder när man använder ett barn för att man är svartsjuk på den andras nya partner.
2025-10-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Jacke dementerar på sin Insta idag, han har inte varit i Karlskoga på natten. Vet inte vem jag ska tro på men vidrigt om två användare här sprider lögner! Vissa saker kommer vi som sitter här aldrig få veta men viktigt att kolla fakta så gott man kan.

Håller med dig helt och hållet.
2025-10-13, 13:12
Medlem
Dec vet vi ju alla att man ska ta allt Jacke säger nu för tiden med en nypa salt, han kan ju ha varit så hög att han inte minns något, det var ju trots allt snöstorm på Strömpis och vi vet ju alla hur glad Jacke är snö och andra saker
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Jacke dementerar på sin Insta idag, han har inte varit i Karlskoga på natten. Vet inte vem jag ska tro på men vidrigt om två användare här sprider lögner! Vissa saker kommer vi som sitter här aldrig få veta men viktigt att kolla fakta så gott man kan.
2025-10-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Dec vet vi ju alla att man ska ta allt Jacke säger nu för tiden med en nypa salt, han kan ju ha varit så hög att han inte minns något, det var ju trots allt snöstorm på Strömpis och vi vet ju alla hur glad Jacke är snö och andra saker

Nu kastar han ut Ben ytterligare en gång under bussen. Den där Kappvändaren har dragit för många linor under helgen, tillsammans med Räkan & Musslan.
2025-10-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Det motbevisar dock påstående om att hon är "stark". Det visar på raka motsatsen. Att hon har extremt dåligt självförtroende och är väldigt missnöjd över hur hon ser ut.

Vi pratar nog inte om samma sak när det gäller att vara stark.
2025-10-13, 13:55
Avslutad
Jag skrev o frågade jullan om detta stämde att C varit där då någon först skrev om de här.. och hon bekräftade och jag har screens på detta.. sen är de ju upp till var o en att tro på. Men ni är många här som kastar jullan under bussen o hejar på kräftan o L... så de är ju lite bu o bä vad som ska slängas upp eller inte.
2025-10-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det är förståeligt om hon har dåligt självförtroende med tanke på allt hon gått igenom senaste åren.
Vi har ju alla hört det rynkiga, överåldrade, orangea grottmongot vråla styggheter till henne konstant och trycka ner henne. Sedan de vidriga övergrepp hon gått igenom efter det.
Och att sen ha en labil, svartsjuk, bipolär 25-åring efter sig som trycker ner henne alla chanser hon får istället för att vara nöjd med sitt nya liv, gå vidare och hålla käften. Och som inte gillar hennes barn.

Så jo, man kan ha både dåligt självförtroende och vara stark samtidigt, om man fortfarande står upp i alla stormar och även står upp stark och trygg för sitt barn. Kallas tigermamma och har ingt med utseende att göra.

Och filter på sociala medier? Välkommen till 2025.

Exakt! Håller med varenda ord.
Jag tror att man måste ha varit ute i livet och fått sig några törnar för att förstå skillnaden.
Att vara stark är att resa sig upp och för varje gång bli starkare. Det har ingenting med filter att göra.

Julia har varit nedtryckt av Chrippa i så många år och det är lätt att fastna för samma skithögar igen och igen. Det har med psykologi att göra.
Jag tror att det kan vara väldigt svårt för Julia att lita på män numera vilket är otroligt tråkigt.
2025-10-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Efter att allt uppdagades är ju Julia den som har tagit ansvar, till skillnad mot andra.

Hon hade ryggrad för att lämna in allt kring eko hon hade. Det krävs mod för det. Både för att hon själv riskerar att åka dit men också för att Chrippa och Linnéa är de som verkligen kan göra henne illa. De har ju bevisat att det är just det de håller på med.
2025-10-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Tycker du att Chrippa och Linnea har skapat en trygg och lugn hemmiljö för barnet?

Det är ju den biten vissa verkar missa.

Det är tex inte optimalt att bruka eller missbruka alkohol med barn i närheten. Det märkliga är att det är lätt att kritisera Julia trots att det inte är rensopat framför sin egen dörr.

Ingen är perfekt och, återigen, Julia har varit under ffa psykisk misshandel av Chrippa.
Faktum kvarstår, flickan bor fortfarande hos Julia.
2025-10-13, 14:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Killarna slår inte barnet
Det spelar ingen roll, det är i alla fall skadligt för barn att få nya partners att förhålla sig till.
Dessutom är det ju i Julias förhållande som barnet konfronterades med våld, samt att Julia själv brukade våld mot Chrippa - vilket Julia själv la ut film på.
2025-10-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det där är ett skitsvar. Är det så skadligt för ena barnet så är också skadligt när idolen gör samma sak.

De som visar upp barnen och använder dem som content för att tjäna pengar är J och J faktiskt.

Ja kan lova dig att J & J barn får umgås med barn i sina åldrar.
Sen så reser inte dom 3 veckor av 4 i månaden, så som Chrippa gjort med sin dotter..
Sen att J & J barn är med i deras Youtube videos, är en liten bråk del av deras dag!
När Chrippa visade upp sin dotter, medans han klämde Linnea i baken tycker du det är fräscht?
2025-10-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jag skrev o frågade jullan om detta stämde att C varit där då någon först skrev om de här.. och hon bekräftade och jag har screens på detta.. sen är de ju upp till var o en att tro på. Men ni är många här som kastar jullan under bussen o hejar på kräftan o L... så de är ju lite bu o bä vad som ska slängas upp eller inte.

🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in