2025-10-12, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag reagerade när Muhammed sa glatt "Niu ska jag ta hem den här skiten"

Det där var osvenskt att kalla Sveriges Mästerkock för skiten
Heter Han muhammed?
Citera
2025-10-12, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Heter Han muhammed?
Nej Omar
Citera
Igår, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Linnea är den enda som gör det värt att se på, riktigt snygg. Föreställer mig henne i andra positioner än köket om jag säger så.

Va? Hon ser ut som en tjock sydasiat... det är inte ens de asiaterna som är de snygga
Citera
Igår, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Så Omar ska vinna för att "han verkar skön"? Han framstår väl mer som osympatisk och som att han skulle kunna gå över lik för att vinna. Dessutom lagar han ful och äcklig mat enligt juryn.

Han är driven, är så JÄVLA trött på alla snyftande patetiska snöflingor "det här är min dröm, wue wue wue" som den där jävla Sara och hon den unga smala snygga bruden jag glömt namnet på.

Det är skönt med någon som faktiskt agerar som jag hade gjort, det är en tävling, de andra ska vara dina fiender! Man är där för att vinna!

Omar kommer alltid lyckas i livet, han har drivet! Det bästa exemplet på de invandrare vi vill ha!
Citera
Igår, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Han är driven, är så JÄVLA trött på alla snyftande patetiska snöflingor "det här är min dröm, wue wue wue" som den där jävla Sara och hon den unga smala snygga bruden jag glömt namnet på.

Det är skönt med någon som faktiskt agerar som jag hade gjort, det är en tävling, de andra ska vara dina fiender! Man är där för att vinna!

Omar kommer alltid lyckas i livet, han har drivet! Det bästa exemplet på de invandrare vi vill ha!

Såg du inte samma avsnitt som mig? Omar bölande ju som en bebis om hur personligt den där maträtten var för honom. Allt för att vinna och skapa sympatier. Han är en psykopat.
Citera
Igår, 02:05
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Han är en psykopat.

De flesta som håller sig kvar i längden har något slags psykisk störning. Majoriteten av de sansade har ju redan åkt ut. Fast Ylva verkar faktiskt hyfsat normal. Lukas är antagligen lite halvautist, men jag skulle tro att han tar hem det här.
Citera
Igår, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
De flesta som håller sig kvar i längden har något slags psykisk störning. Majoriteten av de sansade har ju redan åkt ut. Fast Ylva verkar faktiskt hyfsat normal. Lukas är antagligen lite halvautist, men jag skulle tro att han tar hem det här.
Vem är Ylva? Är det hon som ser ut som en hamster?
Citera
Igår, 08:48
Medlem
Public Enemys avatar
Programmet är som vanligt både inspirerande och lärorikt.

Men , jag stör mig på att Misha har börjat svära i TV. Jag är nog gammaldags, men kvinnor som svär eller fiser offentligt, är bland det mest lågklassiga jag kan tänka mig.
Citera
Igår, 21:26
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Vem är Ylva? Är det hon som ser ut som en hamster?

Inte vad jag har märkt. Men jag kan förstås ha missat något.
Citera
Idag, 09:19
Medlem
discomusens avatar
Det är en jävla gråtfest i år.

Olivia vet hon kommer vinna alt komma tvåa men grinar för hon för första gången fick ett pyttelitet ord kritik.

Asiaten är jag riktigt trött på största grinollen tillsammans med Sara. Asiaten grinar och säger samma sak varje avsnitt: jag vill åka häääm, jag vill inte va kvar häär, jag vill inte tävla, jag kan lika gärna åka, ja jag packar nu är ändå körd. Bla bla bla. Sen får hon bäst feedback men säger ändå jag kommer åka ut nu käften.

Saras tårar köper jag hon verkar haft en hemsk uppväxt och har väl något form av ptsd och det här är stort för henne.

Såg förresten alla deltagare umgicks i helgen reunion, gubben fredrich var med men inte Omar. Han är nog inte en del av det coola instagänget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in