2025-10-12, 11:33
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, där har du en stark kvinna (TM). Väldigt attraktiv också.

Nja, jag skulle inte beskriva pick-me kvinnor som starka. Men jag brukar överlag inte beskriva radikaliserade människor oavsett politisk tillhörighet som "starka".
Citera
2025-10-12, 13:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nja, jag skulle inte beskriva pick-me kvinnor som starka. Men jag brukar överlag inte beskriva radikaliserade människor oavsett politisk tillhörighet som "starka".

Ja, för man är ju väldigt radikaliserad när man påstår att det bara finns två kön...

Leonarda är redan picked, så det epitetet stämmer inte. Det finns en del woke-kvinnor som lajvar trad-wives nu när det är trendigt, och de förstår att deras ideologi har rasat och verkar till deras nackdel. Eller snarare att de de inövade begrepp från deras indoktrinering verkar till deras nackdel. De är och förblir thots med hög body count.

Citat:
"Thot" is an acronym that stands for "That Ho Over There." Please note that "Ho" is short form for "whore".

Framgångsrecept inom dating enligt Leonarda:

https://www.youtube.com/shorts/Bn3xU_s4suE
Senast redigerad av WordWarrior 2025-10-12 kl. 13:27.
Citera
2025-10-12, 13:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja, för man är ju väldigt radikaliserad när man påstår att det bara finns två kön...

Leonarda är redan picked, så det epitetet stämmer inte. Det finns en del woke-kvinnor som lajvar trad-wives nu när det är trendigt, och de förstår att deras ideologi har rasat och verkar till deras nackdel. Eller snarare att de de inövade begrepp från deras indoktrinering verkar till deras nackdel. De är och förblir thots med hög body count.

Jag anser också att det "bara" finns två kön. Det var inte det jag syftade på.

"Pick-me" syftar inte på om 'hon' är gift eller inte. Den manliga motsvarigheten är "simp" (så förstår du kanske bättre).

Charlie Kirk's änka med flera unga sociala medier trad-wives är inte woke.
Citera
2025-10-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Säger den radikaliserade manshataren
Citera
2025-11-09, 22:55
Medlem
WordWarriors avatar
När SVT börjar kritisera mandiskriminerande lagstiftning för en gångs skull:

(FB) Ogifta fäder diskrimineras - modern blir automatiskt ensam vårdnadshavare
Citera
2025-11-16, 18:32
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Feminismen är på stark tillbakagång hävdar jag. Allt färre identifierar sig som feminister enligt diverse undersökningar. Man brukar säga att "politics is downstream from culture", och inom den kulturella sektorn har vi haft två betydande händelser bara de senaste veckorna, där feministiska elitprojekt sågas brutalt:

- Den feministiska wokefilmen Snow White med feministen Rachel Zegler i huvudrollen har gjort ekonomiskt fiasko, och fått massiv kritik för sitt feminist-stereotypa innehåll. Att män uppvaktar kvinnor är samma sak som stalking, hävdade huvudrollsinnehavaren Zegler i en intervju. Detta landade inte väl hos som kunde ha sett filmen.

- Katy Perry och fem andra priviligierade och plastikopererade kändisdamer, som skulle göra feministisk PR-revolution genom att åka till rymden i hela 4 minuter (resan tog 11 minuter totalt) i Amazon-grundaren Jeff Bezos automatiserade rymdraket (som för övrigt hade formen av en jättepenis!) har fått brutal kritik för sitt spektakel. De är utskrattade över hela nätet och inte bara av manosfären och MAGA, utan även av demokrater och feminister. Även matkedjan Wendy's har gått och och frågat om vi inte kunde sända Katy Perry tillbaka till rymden. Även den kände podcastaren Joe Rogan sågar och skrattar ut fiaskot.

https://www.youtube.com/results?sear...+zegler+fiasco
https://www.youtube.com/results?sear...y+space+fiasco

Topic: i den här tråden diskuterar vi tecken i tiden på den kulturella backlash mot feminismen som kanske ännu förmår rädda de västerländska nationerna från total undergång. Det verkar onekligen som om feministerna desperat försöker piska en redan död häst.

Ibland unga tjejer så feminism i princip de töntigaste som finns. De finns fortgarde tjejer som 20 som har näsring och färgat hår men de dom gör att dom approprierar gamla tanter i 40 åldern och de ju inte fräscht och således inte så populärt längre.
Citera
2025-11-21, 13:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Ibland unga tjejer så feminism i princip de töntigaste som finns. De finns fortgarde tjejer som 20 som har näsring och färgat hår men de dom gör att dom approprierar gamla tanter i 40 åldern och de ju inte fräscht och således inte så populärt längre.

Feminism och annan vänsterextremism är starkt kopplade till psykisk sjukdom. Självklart är det inte inne att vara psykiskt sjuk.
Citera
2025-11-21, 20:00
Citat:

Framgångsrecept inom dating enligt Leonarda:

https://www.youtube.com/shorts/Bn3xU_s4suE

Hon är Ho i bestämd form singularis.
Citera
2025-11-27, 07:55
Medlem
Det finns hopp:

1. Fler verkar vända sig till kyrkor i USA ,det är en reaktion mot hatet vänstern skapar.

https://www.youtube.com/shorts/dJd22mQrHHQ

2. Goda män och kvinnor skaffar fler barn. Vänstern gillar inte barn så de vill inte ha så många.

Till slut blir det ett skifte i medvetenhet , där feminismen inte ses som en bra filosofi ,en ny skapas som mer passar ,kvinnor ser sig själva som mer ansvariga och försöker mer få samhället överleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in