Citat:
Ursprungligen postat av
Matadhamster
Att påstå att jag inte vet vad jag gör...
Men att du jämställer dig själv med Jesus samtidigt som du inte kan hantera att människor äter müsli utan socker och kallar det socker.... wow! Dunning Kruger som sagt. Lycka till nu, Jesus
En sak till, jag har flertalet gånger uttryckligen påpekat att jag inte har psykiska besvär av skuld, skam, ångest etcetera kopplat till mat. Med andra ord: Jag tröstäter inte. Men du är väl för dum för att inte fortsätta tjafsa och bevisa att du inte förstår något överhuvudtaget.
Musli utan socker är ungefär samma sak som godis för dina tänder och din hälsa. Du tycker nog detta är nyttigt och det respekterar jag.
Ingredienser
NGREDIENSER: HAVREFLINGOR* **, VETEFLINGOR* **, RÅGFLINGOR* **, KORNFLINGOR***, hallonfras 10 % ( FULLKORNSVETEMJÖL* **, VETEKLI**, FULLKORNSHAVREMJÖL* **, KORNMALTEXTRAKT, hallonarom 1,1%, salt ), fiberberikade cornflakes (majsmjöl, VETEKLI**, KORNMALTEXTRAKT,salt ), branflakes (FULLKORNSVETEMJÖL* **, VETEKLI**, KORNMALTEXTRAKT), frukt- och bärkrisp*** 3 % ( persika, hallon, maltodextrin, förtjockningsmedel E 401 ), solrosfrö 2 %.*Fullkorn totalt 85 %.**Ursprung Sverige.***Till 100 g av respektive frukt- ochbärkrisp har använts 210 g färsk persikaoch 180 g färska hallon.Müslin innehåller naturligt förekommandesocker från ingredienserna.