2025-10-04, 19:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Käkat alpra varje dag i 4mån.
1-5mg om dan, men oftast bara 2.
Får ångesten från helvetet varje dag tills jag tar en. Brukar försöka hålla ut så länge som möjligt med förhoppningen att jag ska klara mig utan.
Sitter det i huvudet? Är ju inga mängder jag äter.
Är förövrigt blandmissbrukare och är van att tända av på bla. heroin, men aldrig benz.
Är det bara att klippa? Jag tror ångesten blir värre för att jag är rädd för just benz-at
Citera
2025-10-04, 19:17
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Många amatörer i denna tråd, i princip 100% av stavarna som finns i Sverige är äkta.
Det där stämmer inte imo.
Skulle säga att att 90% är fejk eller kopior.
Det enda jag verkligen känner är rätt är svenska U94 från svensk apotek av någon man känner som har dom på recept.
Citera
2025-10-04, 19:20
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
någon som vet om ksalolen som är tillbaks på gatorna är något att ha? för senast klagade dom flesta på att dom är grovt underdoserade?
Kan inte svara för hela Sverige men dom jag köper är 100%.
Dock är det en serb som åker ner och hämtar själv.
Citera
2025-10-05, 01:07
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Kan inte svara för hela Sverige men dom jag köper är 100%.
Dock är det en serb som åker ner och hämtar själv.

Samma här, är därifrån och åker ner rätt ofta, samt att jag löser dem på recept och flyger tillbaka med dem utan problem! Smidigare blir det inte
Citera
2025-10-05, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tror att man kan ha upp till 10 000 bensodiazepiner på sig innan det blir grovt narkotikabrott. Undantag för Flunitrazepam där gränsen går vid 1000 tabletter
500st har jag för mig.
Citera
2025-10-05, 17:47
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Käkat alpra varje dag i 4mån.
1-5mg om dan, men oftast bara 2.
Får ångesten från helvetet varje dag tills jag tar en. Brukar försöka hålla ut så länge som möjligt med förhoppningen att jag ska klara mig utan.
Sitter det i huvudet? Är ju inga mängder jag äter.
Är förövrigt blandmissbrukare och är van att tända av på bla. heroin, men aldrig benz.
Är det bara att klippa? Jag tror ångesten blir värre för att jag är rädd för just benz-at

Du ska EJ klippa detta tvärt. Det fetstilade är berättigat för att tända av på benso om man inte är en sporadisk brukare med sunt förnuft krävs ofta nertrappning då risken finns för Delirium Tremens om man slutar tvärt med en korttidsverkande bensodiazepin som Xanor och det kan man dö utav om man inte behandlar det omgående.

Hade jag varit i din sits och inte tidigare varit i kontakt med vården för just missbruk (så du redan har en "pundar" stämpel) hade jag införskaffat ett 100-pack Diazepam eller Klonazepam dvs en benso med lång halveringstid och trappat ut själv under någon månad. Att trappa ur Xanor med Xanor går tyvärr inte.

Om du däremot redan har varit i kontakt med vården gällande missbruk hade jag sökt hjälp och lagt in mig för avgiftning då en nertrappning själv tyvärr är få förunnat att klara av men med disciplin, stöd och kunskap så går det. Vet flera som faktiskt gjort det och när jag själv kört en vända med Alprazolam (inte då i fem månader) men kanske tre-fyra veckor har jag införskaffat Diazepam och trappat ut själv under tio dagar. Funkat bra varje gång.
Citera
2025-10-05, 19:13
Medlem
SunshineSobotkas avatar
at från helvetet behöve en akut lösning - 3 kartor 1mg ksalol. Har tagit 7 eller kanske 8 under hela dagen men det känns samt ångest påtaglig fortfarande.
mycket skit ut nu? gammal? galenika
Citera
2025-10-05, 19:25
Avslutad
Citat:
Är det bara att klippa?
finns bara två saker som AT kan vara dödlig och det är alkohol och benzo. båda fuckar med GABA receptorerna, därför alkisar får benzo första dagarna när de hamnar på torken.
vet inte om det funkar åt andra hållet men jag antar det?
Citera
2025-10-06, 08:02
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineSobotka
at från helvetet behöve en akut lösning - 3 kartor 1mg ksalol. Har tagit 7 eller kanske 8 under hela dagen men det känns samt ångest påtaglig fortfarande.
mycket skit ut nu? gammal? galenika
I ditt läge hade jag införskaffat bensedin så snart som möjligt och tagit 10 stycken direkt för att stävja kanske främst den fysiska atn, nu har ju jag stesolid på recept och behöver inte leta benso men har polare som säger att bensedin i nuläget håller typ 3-4mg diazepam per piller och ksalol runt 0,25mg alpra så du måste gå rätt högt, tabletterna du har innehåller inte 1mg alprazolam
Citera
2025-10-06, 15:33
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
I ditt läge hade jag införskaffat bensedin så snart som möjligt och tagit 10 stycken direkt för att stävja kanske främst den fysiska atn, nu har ju jag stesolid på recept och behöver inte leta benso men har polare som säger att bensedin i nuläget håller typ 3-4mg diazepam per piller och ksalol runt 0,25mg alpra så du måste gå rätt högt, tabletterna du har innehåller inte 1mg alprazolam

Tack! sist jag åt alpra vill jag minnas att det då var bensedin och en ordentlig effekt.
tar inte detta regelbundet sedan ett par år så efter dessa pisskartorna är slut så inväntas väl nästa panikläge.

men skönt att höra, trodde jag tog typ 14 mg alpra utan knapp ångestdämpning. Eller jo men definitivt inte något rus.
Citera
2025-10-09, 13:54
Medlem
Vad är ens värt o köpa? Fått erbjudande om ksalol men känns att alla är fejkade, försöker hitta rezolam men den försvann, lika som R-LAM, känns inte som det finns pålitliga alpra på gatan
Citera
2025-10-12, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Många amatörer i denna tråd, i princip 100% av stavarna som finns i Sverige är äkta.

Öhhh va?

Visst kalla oss som stött på mycket fejk stavar amatörer :/

Jag är ingen amatör(tyvärr) och när jag köpte stavar för 10-15 år sen så var nästan alla äkta men det har ändrats. Dom här 30 burkarna som är gråa har inte alprazolam i sig. Det kan jag lova. Dom äkta från Sverige kommer i en liten glasburk.

Och det är stor skillnad i effekt. Väldigt tydligt clobromazolam för effekten kom efter två timmar så då är det uppenbarligen inte alprazolam iaf.

Men du som är proffs kanske berätta lite mer om hur alla stavar i dagsläget i Sverige är äkta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in