2023-12-23, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Vendorn jag köpte dom av sa att kartorna kanske va gamla, liksom käkade upp 2 kartor på 2 dygn utan effekt i princip.. Va flera som påpekat samma sak haha.

Dom hade svaaaag bitter alpra smak.

Tog ett up test igår, visade knappt på benso och då har jag ätit blå x antal mg per dag i över 1 år. Säker endel om effekten.
Citera
2023-12-24, 13:27
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lefreak
Tog ett up test igår, visade knappt på benso och då har jag ätit blå x antal mg per dag i över 1 år. Säker endel om effekten.
Dom Ksalol jag handlar är det samma sak med. Gick på 1 till 3 mg per dag i ett år slutade och kände knappt ångest. Fick jämföra med svenska 0.5 mg xanor och dessa blåa det var som himmel och jord. Mycket falska och grovt underdoserade piller just nu tyvärr....Men det är bara bra så slipper man få värsta ATn men kostar gör det...
Citera
2023-12-24, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Dom Ksalol jag handlar är det samma sak med. Gick på 1 till 3 mg per dag i ett år slutade och kände knappt ångest. Fick jämföra med svenska 0.5 mg xanor och dessa blåa det var som himmel och jord. Mycket falska och grovt underdoserade piller just nu tyvärr....Men det är bara bra så slipper man få värsta ATn men kostar gör det...

Jag tänker inte sluta tvärt utan tänker trappa ur med diazepam. Jag har inte tid om jag säger så utan att säga för mycket att må dåligt och ligg apatisk. Skönt att det gick bra för dig.
Citera
2023-12-25, 13:29
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Jag tänker inte sluta tvärt utan tänker trappa ur med diazepam. Jag har inte tid om jag säger så utan att säga för mycket att må dåligt och ligg apatisk. Skönt att det gick bra för dig.
Jag gjorde just detta. Jag köpte 100 mg stesolid och trappade ned med start på 20 mg xanor en vecka sedan 10 mg nästa vecka och sista och tredje veckan gick jag ner till 5 mg sedan bara la av. Kände ingen abstinens överhuvudtaget. Så jag rekommenderar dig att göra detsamma, risk för delerium och kramper min vän. Var försiktig. Idag hade jag aldrig rört xanor igen det är en förbannad bra medicin mot ångesten och panikångesten men ett jävla gift rent ut sagt. Må väl och God jul!
Citera
2023-12-26, 15:05
Medlem
Xanyos avatar
Är det bara jag som mer eller mindre får mer ångest dagen efter Alprazolam? Tar dom enbart när jag är på bristningsgränsen till en ångestattack, och absolut dom fungerar men det känns som en ond cirkel.

Jag vet iallafall att just Alprazolam har den kortaste halveringstiden men den snabbaste effekten, kan ju vara det som spökar. För när jag hade Diazepam 10mg så kände jag mig helt lugn och sansad hela dagen & dagen därpå med utan problem.
Citera
2023-12-26, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Jag gjorde just detta. Jag köpte 100 mg stesolid och trappade ned med start på 20 mg xanor en vecka sedan 10 mg nästa vecka och sista och tredje veckan gick jag ner till 5 mg sedan bara la av. Kände ingen abstinens överhuvudtaget. Så jag rekommenderar dig att göra detsamma, risk för delerium och kramper min vän. Var försiktig. Idag hade jag aldrig rört xanor igen det är en förbannad bra medicin mot ångesten och panikångesten men ett jävla gift rent ut sagt. Må väl och God jul!

Och kramper är jag LIVRÄDD för.
Citera
2023-12-26, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Är det bara jag som mer eller mindre får mer ångest dagen efter Alprazolam? Tar dom enbart när jag är på bristningsgränsen till en ångestattack, och absolut dom fungerar men det känns som en ond cirkel.

Jag vet iallafall att just Alprazolam har den kortaste halveringstiden men den snabbaste effekten, kan ju vara det som spökar. För när jag hade Diazepam 10mg så kände jag mig helt lugn och sansad hela dagen & dagen därpå med utan problem.

Nej men jag kan få sinnessjuk ångest typ 20min efter intag. Jätte konstigt men är väl nån krock men vad dom mer är utblandad med.
Citera
2023-12-27, 20:58
Avslutad
Är det någon som krampar fast dagligt intag?
Citera
2023-12-28, 14:55
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Är det någon som krampar fast dagligt intag?

Vad höga doser dagligen som plötsligt sänks kan orsaka kramp om man har benägenhet för det.
Citera
2024-01-03, 22:49
Medlem
Fråga angående Alprazolam

Hej, jag hittade en Xanor 0,25 mg upjohn, står upjohn 29 på den, Ser vit ut men är garanterat 10+ år gammal så kan ha varit en annan färg, ser rosa nyanser på den. Har ej tagit ut ur "förpackningen" (är endast en del av hela kartan) så är osäker men ser ut som att den kan vara delad om man kollar uppifrån (alltså på sidan som ej visas).

Är det farligt att ta sådant gammal piller? Kan vara så att den är 20+ år gammal också..
Hur ycket ska jag ta för att få ett behaligt rus? Jag är noob på benso, har tagit en del förr i tiden men var sporadiskt.

Tacksam för svar!
Citera
2024-01-03, 22:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nej, inte det minsta farligt. Kanske har den tappat något i effekt, men troligtvis inte.
Citera
2024-01-05, 11:02
Medlem
Hej!

har fått tag i Xanax 1mg retard (Viatris). De har en märklig form men går ändå att krossa helt till ett fint pulver. Tycker dock trots ÄNDÅ att jag får sämre effekt av dessa 1mg (från apotek 100%) än de falska galenika från Sverige (bor inte i Sverige, men i nord-europa).

Finns det nåt sätt att få bort den satans retarderade retard effekten, mer än att krossa dem till ett pulver??

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in