2025-10-12, 12:29
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Nu kan man nästan vara bergis på att etylbromazolam nått svensk mark då en polare till mig som har alpra på recept (skulle ljuga om jag sade att jag inte är lite avis då allt jag själv får är stess och imovane) köpte rezolam nu i veckan och han uppfattade dem som betydligt mer potenta än sina lila upjohn. Dem sitter tydligen i längre och är muskelrelaxerande också samt har till skillnad från alpra faktiskt flumpotential enligt honom, ni ser honom säkert skriva här i tråden inom kort. Han verkar helt lyrisk över dessa rezolam och det här kan förhoppningsvis bli en ögonöppnare för somliga att det inte nödvändigtvis är dåligt att du inte alltid får vad du betalar för
Citera
2025-10-13, 11:43
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Öhhh va?

Visst kalla oss som stött på mycket fejk stavar amatörer :/

Jag är ingen amatör(tyvärr) och när jag köpte stavar för 10-15 år sen så var nästan alla äkta men det har ändrats. Dom här 30 burkarna som är gråa har inte alprazolam i sig. Det kan jag lova. Dom äkta från Sverige kommer i en liten glasburk.

Och det är stor skillnad i effekt. Väldigt tydligt clobromazolam för effekten kom efter två timmar så då är det uppenbarligen inte alprazolam iaf.

Men du som är proffs kanske berätta lite mer om hur alla stavar i dagsläget i Sverige är äkta?
Hur kan staven vara fake ifall det ser ut som en legit stav? Är dom fejk så ser dom ju ut som vanliga piller
Citera
2025-10-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Hur kan staven vara fake ifall det ser ut som en legit stav? Är dom fejk så ser dom ju ut som vanliga piller
För vem som helst kan pressa stavar
Citera
2025-10-13, 12:47
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
För vem som helst kan pressa stavar
Nej det kräver enorma resurser
Citera
2025-10-14, 01:23
Medlem
Citat:
Nej det kräver enorma resurser
Enorma resurser? Du skämtar?
Citera
2025-10-14, 06:41
Medlem
Citat:

What?!?!
Vad i hela friden menar du med:” är dom fejk så ser dom ju ut som vanliga piller”?
🤣🤣🤣😂😂

Så du tror att ingen kan pressa stavar?

Alltså antingen så är du 12år eller helt efterbliven..
Citera
2025-10-14, 18:34
Medlem
Nån som har erfarenhet av rezolams spårbarhet i urin? Verkar ju ganska allmänt vedertaget att de är kralligare än blå, men blå vet jag är ute ur systemet på ett par dagar. Tänkte om det nu är något annat än alprazolam i dessa?
Citera
2025-10-15, 11:12
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerryseinfield
Nån som har erfarenhet av rezolams spårbarhet i urin? Verkar ju ganska allmänt vedertaget att de är kralligare än blå, men blå vet jag är ute ur systemet på ett par dagar. Tänkte om det nu är något annat än alprazolam i dessa?
Det relevanta är att veta om etylbromazolam syns på bensostickan om det nu är etylbromazolam som florerar i olika utländska alpra och det verkar ju wedinos tester av piller fastslå att det är, när jag frågade gpt om huruvida etylbromazolam syns på up eller inte kunde den inte ge ett säkert svar men lämnar du ett positivt drogtest har du ju i regel rätt att begära en analys och etylbromazolam är i nuläget inte klassat och då kan dem inte göra mycket annat än att ge blanka fan i din rezolam-användning. Dem jag snackat med som fått nåt annat än alpra i sina rezolam säger att man är påverkad ungefär lika länge som av lorazepam så vad det nu än är som gömmer sig i dem små pillerna så kan man utgå från att man inte behöver noja inför UP två veckor efter intag som diazepam som du är positiv på brutalt jävla länge

Alles🙋🏼‍♂️
Citera
2025-10-16, 08:39
Medlem
inkognytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Gubben kan alltid börja med att delapillret i två delar. På det sättet så vet gubben om att han har nåt i sig. Det är mycket som sitter på psyket när man ska sluta. Sen efter nån vecka kan gubben dela dem i 4 delar. Och sen trappa ut helt när gubben är nere på 0.25. Gubben kommer med all sannolikhet uppleva nån form av psykisk abstinens. Gubben borde då försöka att röra på sig mycket på dagarna. Gubben får nog ställa in sig på att sömnen kan bli ganska så skit ett tag.

Tydligen så var det inga större problem för gubben att inte längre ha tillgång till alprazolam. Han får numera utskrivet Zolpidem men sover betydligt sämre med en av dessa än med ett blått pillet från Serbien.

Har nu snart gått ett år och han har inte upplevt någon form av abstinens efter det långa bruket av en alpratablett per natt. Endast markant sämre sömn. Han får kämpa sig till sömntid som överstiger mer än fem timmar per natt. Måste den som får utskrivet Xanor ha en psykisk åkomma för att få ett recept?

För honom framgår det tydligt att svensk sjukvård negligerar äldre personers rätt till att kunna leva ett så normalt liv som möjligt.
Citera
2025-10-16, 10:13
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkognyto
Tydligen så var det inga större problem för gubben att inte längre ha tillgång till alprazolam. Han får numera utskrivet Zolpidem men sover betydligt sämre med en av dessa än med ett blått pillet från Serbien.

Har nu snart gått ett år och han har inte upplevt någon form av abstinens efter det långa bruket av en alpratablett per natt. Endast markant sämre sömn. Han får kämpa sig till sömntid som överstiger mer än fem timmar per natt. Måste den som får utskrivet Xanor ha en psykisk åkomma för att få ett recept?

För honom framgår det tydligt att svensk sjukvård negligerar äldre personers rätt till att kunna leva ett så normalt liv som möjligt.

Kul att det har gått bra för dig. Jag vet inte hur det är om man behöver nån diagnos för att få Xanor utskrivet. Men det är nog ingen lätt medicin att få utskriven.
Citera
2025-10-16, 12:32
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kul att det har gått bra för dig. Jag vet inte hur det är om man behöver nån diagnos för att få Xanor utskrivet. Men det är nog ingen lätt medicin att få utskriven.
Det är praktiskt taget omöjligt att få just Xanor idag, har sett vissa som på senare tid fått Xanor depot dock men snabbverkande måste du gå till en privatläkare för att få och depotversionen är även den väldigt sällsynt idag. Har man tur kan man få Oxascand/Stesolid men då måste man ha riktigt grov ångest och har du missbrukarstämpel trots att du kanske inte ens missbrukat på 10 år så är till och med oxascand som för övrigt är ren skit för mycket att hoppas på. Läkemedelsverkets ledning och socialstyrelsen består idag av totala psykopater, du får SSRI som ger hjärnskador och gud vet vad om du går till en läkare med svår ångest
Senast redigerad av Kopparsulfatet 2025-10-16 kl. 12:37.
Citera
2025-10-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Då hade du tur.
Galenikas blå är numera extremt ojämn och det kan nog många hålla med om.
Jag köpte en karta förra veckan och det var typ sockerpiller
har inte märkt det. Tar de ibland när det är läkarbesök prover. Jag fick en allvarlig diagnos som sedan gjorde att jag lätt får ångest vid olika symtom även om det inte är relaterat...inte svenska har funkat bra.
Men...med dagens hökar som finns pp posten så vågar man ju inget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in