Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Ja, jag har sett förra avsnittet och alla andra. Lucas hade hon ju tänkt välja bort helt, det var ju bara hans ord i slutet som plötsligt räddade honom kvar, så det handlade ju inte heller om utseendet.
Tvärtom har hon konsekvent valt bort de som såg mer normala/lite bättre ut än de andra, det var som sagt ett par stycken på Sundbyholm som såg bättre ut än rödskägget & co men de kom inte med.
Sen har hon varit tveksam angående Lucas och brevbäraren som är de två som sett mest normala ut av de som är kvar.
Ja, ja det blir intressant hur det slutar...
Lucas är lite influencer(lucazmagnuzzon). Hon var nog tveksam om han hade rätt intentioner. Allt som krävdes var en lökig liten komplimang under valet för att hon skulle skjuta tvivlen åt sidan. För han är den enda hon kan tänka sig välja i slutändan, eftersom han är den enda som väcker lite fysisk attraktion hos henne.
Med andra ord har du helt fel när du skriver "så det handlade ju inte heller om utseendet". Den s.k personlighet han gav sken av med sin komplimang var bara det mentala svepskäl hon behövde för att bryta mot reglerna och välja honom som femte p.g.a den utseendemässiga attraktion hon har till honom(och saknar till de andra).
Hon hade ju faktiskt t.om kunnat tänka sig att
byta, d.v.s skicka hem en av de hon redan valt och bjuda in Lucas i hans ställe. Hon sa till Linda "Fan, jag vet inte om jag ska byta?", inte "Kan jag få bjuda in en till?". Det säger en del.
På tal om Jennifer(2016), så valde hon en ultrasliskig TV-kåt tattare(Charlie Guldvinge

), eftersom han var den enda som såg bra ut av hennes killar. Han smörade så in i helvete, med noll inlevelse, och hon köpte allt. Eller köpte och köpte, hon visste att han var fejk men lät sig villigt duperas för att få en kort "romans" med honom.
Precis som valet för Jennifer 2016 och Alma 2024 var klart från första början, så är valet för Elin klart. Samtliga hade endast fysisk attraktion till
en av sina sökande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Fast det kan ju vara som Kulturstrateg säger även om han vägrar dra rätt slutsatser av det med tanke på att han skrivit ner hennes utseende, att hon har gjort valen med hjärnan & försökt tvinga sig att välja ut det värsta mest oattraktiva möget men sedan får sådana helvetiska kval över sin masterplan att hon ba måste fuska liiite! därav ångrandet till förmån för att välja 1! efter det hunkjagande 'hjärtat'

och slänger då med som joker den enda som kan påminna lite vagt om den hunk hon inte unnar sig i detta experiment, detta eller så tänder hon verkligen på farfar.
Hon kommer nog sluta lottlös dock
Hon har gjort valen med hjärnan, inte för att hon vill det, utan för att utbudet bland de sökande var för dåligt. I övrigt skriver du precis det jag menar.
Hon är 5,5/10, det är objektiv fakta. Och 5,5/10 är inte tillräckligt för att en kvinna i BSF ska få nåt utbud av attraktiva sökande.