Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Han kommer nog välja anorexi tjejen, mycket dåligt val. jag hade skickat hem henne med det samma

Varför då? Hennes sjukdom bröt väl ut vid tidigare år? Hon har ju blivit frisk.
Citera
2025-10-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLucy
https://imgur.com/a/ghWVQK0

Testar, men vet inte om länken fungerar 😅 #oteknisk

Ha samma leende och stora tänder som en blond tjej från 2024, Ebba, som blev ihop med boden Isak. Hon gillade mode. Ville visst bli "textilekonom" och kunde tänka sig att stanna på gården och plugga därifrån.
Citera
2025-10-16, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nåja-han Marcus, verkar vara trygg o vettig, antar han är en schysst o humoristisk man
så inte konstigt hon gillar honom..
Se dig omkring så upptäcker du att många kvinnor väljer stabila,trygga män.
Däremot är det värre om hon skulle dras till de där glesbygds-fyll-trattarna. De där som super på helgerna o inte har nåt riktigt mål i övrigt.
Eller en smilig smålänning som drogar i hemlighet. Jag tror denna tösen har gott omdöme o ser klart
vilka som har god karaktär.
Marcus lär bli en schysst vän även om hon i slutänden väljer nån annan.

Tack för rådet, men jag har nog sett mig omkring i mina dagar, det är jag gammal nog för att påstå. Så har jag också valt en trygg och stabil man som dessutom är erkänt snygg.

Du verkar inte så bekant med glesbygden. Glöm inte att det helg-sups över hela landet oavsett boplats.

Smiliga smålänningar som drogar i hemlighet?
Citera
2025-10-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Förstår inte att alla tycker han ser så bra ut, Lukas alltså.
Rasmus kommer hitta tjej. Christian bara kortvarigt.

Jämför med de andra.
Citera
2025-10-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Skulle aldrig själv ha valt med henne. Henne hade jag spolat direkt. Bara ignorerat och gått vidare med de andra tjejerna.

Hon gick långt över gränsen för normalt, trevligt beteende och skämde ut sig för tittarna. Jag blev själv ganska generad å killens vägnar. Själv verkar hon sakna förstånd vilket tyder på viss avsaknad av spärrar och normer.

Skulle hellre aldrig valt henne och det förvånade mig att han valde henne
Citera
2025-10-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Skulle hellre aldrig valt henne och det förvånade mig att han valde henne
Ett gäng amerikanska groupies hade det som sin gimmick, att modellera sina artistoffers ”paket” som hon kallade det, i gips. Status för killarna, tyckte de.
Utgick från att tjejen är bipolär, när jag såg avsnittet.
Orkar inte bry mig.
Citera
2025-10-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag såg inte ett enda djur, men det blir ju krystat för tittaren om hon inte en enda gång under resterande 1 och halv timme långa avsnitten visar killarna hur man mjölkar den av produktionen dittställda kon, för det är ju tydligen vad hon jobbar med iaf

Christian har inte visat upp några djur heller förutom älgsnaror eller vad det var? orkade inte lyssna det står att han är köttbonde, dvs han maler köttfärs av älgar?

Christian är skogsbonde
Citera
2025-10-16, 23:38
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem kan det vara? Emma kajsa?

P;S jag förstår inte varför Christians tjejer faller för ett leende och ögon, dom mest opersonliga sakerna i ett nylle
Nej, han kommer att välja henne med tandköttet 😄
Citera
2025-10-17, 00:03
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Nej, han kommer att välja henne med tandköttet 😄

Finns nog inget så avtändande när man ser hela tandköttet när någon skrattar.

Elin verkar få ihop det intimt med den utvecklingsstörda i nästa avsnitt.
Citera
2025-10-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Ett gäng amerikanska groupies hade det som sin gimmick, att modellera sina artistoffers ”paket” som hon kallade det, i gips. Status för killarna, tyckte de.
Utgick från att tjejen är bipolär, när jag såg avsnittet.
Orkar inte bry mig.
Var det inte mest ett fräckt skämt och ett sätt att smeka det manliga egot "åh, hon vill ha mig förevigad".
Citera
2025-10-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Var det inte mest ett fräckt skämt och ett sätt att smeka det manliga egot "åh, hon vill ha mig förevigad".
Plaster Clasters of Chicago kallade tjejerna sig. De runkade eller sög av idolerna på ett vetenskapligt sätt (jag citerar!) och doppade sedan det manliga könsorganet i en hink med alginat - en kladdig vit massa - och så snart lemmen slaknat ryckte de ut den och fyllde hålet med gips som fick stelna ———Alla som var med om det fick en kick——Nackdelen med det förtjusande projektet var att tjejerna blev tvungna att ha sex med killar de inte gillade, för att samlingen skulle bli komplett.
(Pamela Des Barres Jag är med bandet.)
Räknar inte med att mitt inlägg får vara kvar: men visst skulle Elin platsa som en Plaster Claster? Hon har den approachen…( fast Bonde-Alma var nog vassare)

Tillägg: lite elakt mot Elin. Kanske är en vana hos Christians kandidat att presentera sina dates på det viset. Minns inte vad hon heter, den blonda ”galna”/bipolära.
Senast redigerad av rosalenin 2025-10-17 kl. 20:32.
Citera
2025-10-18, 11:00
Medlem
Alltså är Elin seriös när hon säger att hennes brevskrivare är snygga? Är född och uppväxt i Stockholm så har aldrig riktigt spenderat någon större tid ute på landet, räknas verkligen dessa herrar som attraktiva ute på vischan?
Senast redigerad av MistTist 2025-10-18 kl. 11:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in