Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-12, 15:25
Avslutad
https://imgur.com/a/ghWVQK0

Testar, men vet inte om länken fungerar 😅 #oteknisk
Citera
2025-10-12, 15:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det finns ju ingen logik i detta alls. Varför skulle hon försöka "omprogrammera" sig själv och sina naturliga instinkter? Det enda som skulle tala för det är om hon blivit bränd av x antal snygga bad boys i det förgångna och nu vill ha en snäll kille med lite vanligare yttre för att inte riskera att bli bränd igen. En historik som hittills inte framkommit i programmet i alla fall.

https://imgbox.com/vFZ9Xqzl
Jag tycker det är logiskt, det lär vara många kvinnor som försöker fruktlöst att 'läka' från att ha blivit bränd av dåliga pojkar, dom gör sk 'healing journeys' (till Sanatorium anläggningar eller en inre resa) där dom får lära sig tygla sina instinkter att låta sig attraheras av dåliga pojkars beteenden och då har kvinnan enligt egen utsago lärt känna sig själv.

Den historiken verkar Elin inte vilja skylta om ännu hon har blivit castad av programmet, så allt det här är en bonus, så jag tror att hon har råd att vara oseriös(are), vi får se om det dyker upp bevis på dittan dattan eller duttan som du själv sa

Den sista primatmålningen ser väldigt verklighetstrogen ut måste ha används kalkeringspapper!
ser ut som han sitter och runkar på piedestal (tredje bilden fortfarande!!)

Citat:
Ursprungligen postat av LillaLucy
https://imgur.com/a/ghWVQK0

Testar, men vet inte om länken fungerar 😅 #oteknisk
Det funka!, hon har ett generiskt Hollywoodfru utseende, vilket kanske gör att det känns som att hon synts i rutan förr, eller så har hon.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-12 kl. 15:49.
Citera
2025-10-12, 20:21
Medlem
Är Elin castad av produktionen…och bjuder in nordiska motståndsrörelsen, grottmänniskor och män med alltför små händer till dejterna? För att sen - ev - hamna i famnen hos någon halvhunk …

Är detta i nån sorts uppfostrande syfte, visavi tittarna, ”alla är lika mycket värda”, eller, som någon skrev:trollar hon?
Tanken är att det ska bli lite skojigt att följa, innan den sorgliga förödmjukelsen för de bortvalda tar vid? Hon lär ju inte gå all in med någon av de vanlottade.

Om hon verkligen skulle leta efter någon att bilda familj med, far till barnen osv, borde män med 8-månaders bukar gå bort. De blir inte så gamla.
Citera
2025-10-12, 21:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLucy
Vet inte hur man lägger in bild tyvärr, men hon är blond och hör till Christians tjejer. Han som var 46 år, tror hon är 30+. Hon känns så otroligt bekant! Någon annan kanske kan lägga in bild på henne?
Jag var också säker på att jag sett henne tidigare.
Citera
2025-10-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag var också säker på att jag sett henne tidigare.
Hon är en Hollywoodfru
Citera
2025-10-12, 21:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Hon är en Hollywoodfru
Är hon?
Citera
2025-10-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är hon?
Hon ser ut att vara det
Citera
2025-10-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Är Elin castad av produktionen…och bjuder in nordiska motståndsrörelsen, grottmänniskor och män med alltför små händer till dejterna? För att sen - ev - hamna i famnen hos någon halvhunk …

Är detta i nån sorts uppfostrande syfte, visavi tittarna, ”alla är lika mycket värda”, eller, som någon skrev:trollar hon?
Tanken är att det ska bli lite skojigt att följa, innan den sorgliga förödmjukelsen för de bortvalda tar vid? Hon lär ju inte gå all in med någon av de vanlottade.

Om hon verkligen skulle leta efter någon att bilda familj med, far till barnen osv, borde män med 8-månaders bukar gå bort. De blir inte så gamla.
Elin valde INTE de snyggaste brevskrivarna. Hon hade bergis valt ut just dessa, och så helt otippat Lucas, som är den som matchar henne.
Riktigt jävla elakt.
Citera
2025-10-12, 22:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Elin valde INTE de snyggaste brevskrivarna. Hon hade bergis valt ut just dessa, och så helt otippat Lucas, som är den som matchar henne.
Riktigt jävla elakt.
Var det lite det jag sagt i femti-elva inlägg i denna tråd? innan kulturstrateg efter(r)apade apropå fint målade självporträtt, fast inga tjejer i tråden tror mig ändå, de sku bli för möe igenkänning! fast nu när du verifierade det hela så kommer dom ändra sig plötsligt!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-12 kl. 23:40.
Citera
2025-10-12, 23:12
Medlem
Citat:
Riktigt jävla elakt.
Elakt mot vem?
Citera
2025-10-12, 23:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Menar du den tjocka och den handikappade?
Nej jag menar allihopa, minst Lukas dock
Citera
2025-10-12, 23:40
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Riktigt jävla elakt.

Tror inte att hon går in för att vara elak. Men effekten blir ju lite så. Hon har fått 200 brev(om det stämmer), men det lär inte ha varit några hunkar bland de 200. Som sagt, det är bara bottenskrap av män som kan tänka sig dejta en tjej i TV, särskilt om tjejen ifråga bara är medelmåttig(om än lite åt övre halvan av medel). Säkert har det funnits några snygga bland de 200, men hon har givetvis gjort efterforskningar och kommit fram till att de var TV-kåta - eller psykfall. Ingen normal, snygg man vill dejta en medelmåttig tjej ihop med andra män.

Jag tycker de andra får skylla sig själva lite. Man får inte ha så dålig självinsikt och koll på läget. Har de levt under en sten hela sina liv? Självklart har de ingen chans hos en medelmåttig tjej och det borde de ha vetat. Ska bli roligt att se Elin och Lucas cucka dem ordentligt - med start redan nästa vecka.

Fattar de fortfarande inte vinken om några avsnitt kan det bli läge för Lucas att citera Jan Banan och utbrista: Marcus, fan gå o lägg dig o ronka istället!

En annan sak som är roligt är att de desperata männen som trodde de fått se en tjej som gick efter insidan nu har lämnat tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in