Citat:
Ursprungligen postat av
OldButBaldGuy
Grymt jobbat Saltsol, kepsen av för dig!
Tack som fan, fortsätter du med shrugsen som vi pratade om tidigare?
Citat:
Ursprungligen postat av
Eldamycke
Fanemig föredömligt! Kepsen av från mig också
Stort tack, lovar att uppdatera framåt när jag har något nytt att komma med
Citat:
Ursprungligen postat av
Sklee
Grymt jobbat!
Riktigt bra fysik måste jag säga och bred rygg. Tycker att bilderna inte rättfärdigar helt eftersom dina poser inte är så väldigt bra. Men skulle gissa på att du är under 12% och närmare 10%. Blir intressant av vad mätningen visar.
Förstår att man tappar orken till att uppdatera. Liksom det går mycket per automatik när man har rutinen.
Men kul att höra att det går bra för dig och att det rullar på!
Sotet tack vännen, krigar på och fokuserar extra mycket på lower lats så man hamnar i din kaliber. Kommer ihåg att du har riktiga drakvingar
Oerhört spännande, planen är att utföra dexan första eller andra veckan i dec. Publicerar givetvis all data här när den är gjord.
Verkligen - ska försöka se till att uppdatera i journal typ månadsvis om hur månaden har varit.
Citat:
Ursprungligen postat av
GertBenny
Jag instämmer i hyllningskören av andra män som dreglar och berömmer din fysik! Det drog nästan lite i baguette när jag fick se sexpacket! (No Homo)
Nej men allvarligt talat, grymt bra jobbat och din resa har sått ett frö att jag kanske också skulle hyvla av ett par dussin kilo fett ifrån kroppen!
Keep it up Saltsol!
Haha, tack ska du ha
Lovar att nästa formbild ska vara ännu mer definierat.
Då är man stolt, ifall man kan inspirera andra - dock vet jag ju att din styrka får man inte av att äta som jag gör i nuläget