2025-10-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Koden var tydligen THEORIN20 men Hanna skrev ut TEORIN20. Har tydligen inte koll på sitt egna efternamns stavning. Jag fattar inte hur man som influencer inte går in och testar sin länk/kod när man gjort ett samarbete.

Vi väntar fortfarande på den utlovade tävlingen - spänningen stiger!
Och så låtsas som ingenting för att det ska glömmas bort. Som vanligt. Hon är så fruktansvärt oseriös
Citera
2025-10-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Tänker på mitt egna arbete - hade jag skickat ut massa mail med felaktiga länkar eller felaktig informationen så hade min chef fått ta ett samtal med mig om vikten att göra rätt. Fattar inte att företagen inte reagerar - om jag skall beställa något och koden inte funkar så antingen tar jag en annan influensers kod eller beställer på en annan sida eller skiter i att beställa och glömmer bort det hela. Så företagen kan ju bli drabbade av hennes slarv men just Hannas samarbetspartners verkar ju inte ha så höga krav.
Det hade varit tack och adjö inom loppet av en vecka! Haha, hon har ingen yrkesstolthet, uppenbarligen, vilket är skevt då hon inte besitter någon formell utbildning men ändå kan dricka saft, glo på tv hela dagarna och inte belasta samhället. Jag tycker hon borde vara tacksam och förvalta sin situation då den inte kommer vara för alltid.
Citera
2025-10-11, 11:02
Medlem
Jag reagerar på att hon inte ens hade någon motivation till att fixa i ordning sig lite inför ett samarbete.
Mjukisbyxor, en trött vit T-shirt och håret uppsatt i en bulle. Så jävla ansträngande kan det inte vara att rigga upp en kamera och leka lite i ett dockhus.
Citera
2025-10-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det gör hon när hon läser Babblarna på toa eller tittar på Pippi Långstrump också. Även när inte L är med. Hon kommer säkert att sitta där och möblera när L gått och lagt sig
Så sant! Allt för att återuppleva barndomen…
Citera
2025-10-11, 11:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Jag reagerar på att hon inte ens hade någon motivation till att fixa i ordning sig lite inför ett samarbete.
Mjukisbyxor, en trött vit T-shirt och håret uppsatt i en bulle. Så jävla ansträngande kan det inte vara att rigga upp en kamera och leka lite i ett dockhus.
Kanske för att vara "relaterbar" igen? 🫣
Citera
2025-10-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Kanske för att vara "relaterbar" igen? 🫣
Så det är hennes grej? Haha alltså hon borde hitta ett annat adjektiv då relaterbar inte fungerar. Att vara hemma om dagarna och ”jobba” dvs sitta framför tvn med mobilen är inte relaterbart. Hon borde hitta en ny hobby! Hanna lagar mat, Hanna städar..
Citera
2025-10-11, 12:13
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Så det är hennes grej? Haha alltså hon borde hitta ett annat adjektiv då relaterbar inte fungerar. Att vara hemma om dagarna och ”jobba” dvs sitta framför tvn med mobilen är inte relaterbart. Hon borde hitta en ny hobby! Hanna lagar mat, Hanna städar..
Precis, onödigt att försöka vara nån/nått man inte är. Att vara "offentlig" innebär väl också att vara lyhörd och ödmjuk.
Ett av de värsta exemplet var väl hennes shopping i matbutik där grunden var "många har det jobbigt med ökade matpriser och att få mat på bordet" samtidigt som hon visade hennes kundkorg med typ jordgubbar, dyr och onödig fika och INGET relaterat till dyra matpriser.
Citera
2025-10-11, 12:37
Medlem
Nyansen på foundation 😶‍🌫️ 🫣🤣
Citera
2025-10-11, 12:53
Avstängd
Citat:
Jättekonstigt. Köp ALLT i samma affär när du ändå åker ca 45 minuter. Och Gekås har ju AAAAALLT, det har ju HT själv sagt.

Ja å har man rätt nära till Gekås finns verkligen allt också.
Citera
2025-10-11, 12:58
Medlem
Citat:
Precis, onödigt att försöka vara nån/nått man inte är. Att vara "offentlig" innebär väl också att vara lyhörd och ödmjuk.
Ett av de värsta exemplet var väl hennes shopping i matbutik där grunden var "många har det jobbigt med ökade matpriser och att få mat på bordet" samtidigt som hon visade hennes kundkorg med typ jordgubbar, dyr och onödig fika och INGET relaterat till dyra matpriser.
Juste! Vad var hennes kommentar på det? ”Harkel harkel, ehh jag lever på socker eller vi har alla olika förutsättningar ?”
Citera
2025-10-11, 13:13
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Juste! Vad var hennes kommentar på det? ”Harkel harkel, ehh jag lever på socker eller vi har alla olika förutsättningar ?”
Kommer inte ihåg men tror hon tog bort videon (minns inte om det var ett samarbete) rätt snabbt då kritiken var stor.
Citera
2025-10-11, 13:51
Medlem
Citat:
Hennes ursäkt då var att det var just det dom behövde handla just den dagen för att dom skulle få gäster. Hon tyckte att det hade varit konstigt om hon skulle låtsas gå runt och köpa saker hon inte ändå inte skulle köpa just den dagen. 🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in