2025-10-11, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
4 kommentarer på samarbetet med Jollyroom trots 66.4 tusen följare. Kan knappast bli sämre? Jag får mer respons på min lilla privata IG om jag lägger upp en bild på typ höstlöv.
Kunde varit fem men hon tog bort min, på om hon inte skulle sluta visa barnet i flödet
Citera
2025-10-11, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Varför är det fel med koden? Är det för att H skriver fel eller är det för att företagen hon samarbetar med inte är seriösa och ger fel uppgifter till H? Tycker ofta det är fel på koder till halvstora influencers.

Koden var tydligen THEORIN20 men Hanna skrev ut TEORIN20. Har tydligen inte koll på sitt egna efternamns stavning. Jag fattar inte hur man som influencer inte går in och testar sin länk/kod när man gjort ett samarbete.

Vi väntar fortfarande på den utlovade tävlingen - spänningen stiger!
Citera
2025-10-11, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Koden var tydligen THEORIN20 men Hanna skrev ut TEORIN20. Har tydligen inte koll på sitt egna efternamns stavning. Jag fattar inte hur man som influencer inte går in och testar sin länk/kod när man gjort ett samarbete.

Det var förra måndagen den 29/9 som hon utlovade tävling i slutet av veckan eller i början av nästa. Nu är det slutet på den. Vi kanske ska tävla härinne om när tävlingen kommer? Sätter 500 på ALDRIG.
Citera
2025-10-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det var förra måndagen den 29/9 som hon utlovade tävling i slutet av veckan eller i början av nästa. Nu är det slutet på den. Vi kanske ska tävla härinne om när tävlingen kommer? Sätter 500 på ALDRIG.

Gav hon någon hint om vad det var för vinst i tävlingen?
Citera
2025-10-11, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Gav hon någon hint om vad det var för vinst i tävlingen?

Nope
Citera
2025-10-11, 08:26
Medlem
Hon har alltså varit i lågprisvarubutik varje dag den här veckan, bla gekås igår, men ska nu åka och handla saker till graven? Varför inte göra det när hon ändå är i en butik….
Citera
2025-10-11, 08:31
Medlem
Citat:
Hon har alltså varit i lågprisvarubutik varje dag den här veckan, bla gekås igår, men ska nu åka och handla saker till graven? Varför inte göra det när hon ändå är i en butik….
Troligtvis för att det ger henne kickar att åka och handla. Annars hade hon ju kunnat köpa det mesta när hon var i Ullared
Citera
2025-10-11, 09:11
Medlem
Citat:

Tack för svar, haha visst är det fascinerande? Allt ska ska huxflux. Det är så slarvigt
Citera
2025-10-11, 09:14
Medlem
Citat:

Jag trodde granen (enen) och gravljusen var till graven. Ska hon ha ett helt Tivoli därborta? L tycks ju tro det är en lekplats så varför inte.
Citera
2025-10-11, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Tack för svar, haha visst är det fascinerande? Allt ska ska huxflux. Det är så slarvigt

Tänker på mitt egna arbete - hade jag skickat ut massa mail med felaktiga länkar eller felaktig informationen så hade min chef fått ta ett samtal med mig om vikten att göra rätt. Fattar inte att företagen inte reagerar - om jag skall beställa något och koden inte funkar så antingen tar jag en annan influensers kod eller beställer på en annan sida eller skiter i att beställa och glömmer bort det hela. Så företagen kan ju bli drabbade av hennes slarv men just Hannas samarbetspartners verkar ju inte ha så höga krav.
Citera
2025-10-11, 09:31
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Tänker på mitt egna arbete - hade jag skickat ut massa mail med felaktiga länkar eller felaktig informationen så hade min chef fått ta ett samtal med mig om vikten att göra rätt. Fattar inte att företagen inte reagerar - om jag skall beställa något och koden inte funkar så antingen tar jag en annan influensers kod eller beställer på en annan sida eller skiter i att beställa och glömmer bort det hela. Så företagen kan ju bli drabbade av hennes slarv men just Hannas samarbetspartners verkar ju inte ha så höga krav.
Exakt, gör jag bare minimum på mitt jobb blir jag nog av med jobbet. PLUS att min egen yrkesstolthet försvinner - vilket jag aldrig låter hända eftersom jag är stolt över att utföra mitt arbete på ett korrekt sätt.
Citera
2025-10-11, 09:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag trodde granen (enen) och gravljusen var till graven. Ska hon ha ett helt Tivoli därborta? L tycks ju tro det är en lekplats så varför inte.
Jättekonstigt. Köp ALLT i samma affär när du ändå åker ca 45 minuter. Och Gekås har ju AAAAALLT, det har ju HT själv sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in