Citat:
Ursprungligen postat av
marklyft100
Nä, jag skiter i vilket. Supporten på AT är seg och jag hade ingen större summa på saldot. Orkar inte bry mig. Bara ett bevis på att supporten är kass och visar 0 förståelse för köpare och är biased 20/80 kanske vid alla dispyter, till köparens nackdel. Jag hade förstått att man blir bannad om det finns en giltig orsak eller om man inte kan uppföra sig, men så var inte fallet denna gång.
Jag har varit aktiv som köpare på olika DNM's sedan 2018 och jag kommer aldrig handla via brev igen. Det är DD som gäller och Catharsis verkar vara smärtfritt än så länge.
F*ck Archetyp.
Edit: Verkar som Archetyp lagts ned ändå.
Instämmer att Catharsis är riktigt bra, men att Archetyps support skulle vara kass är inte alls min erfarenhet. Jag startade t ex en tråd på svenska en gång för att jag hade problem med något pengarelaterat (minns inte vad), men Admin personligen var den första som svarade i tråden minuter efter att den postats där han bad om att få det hela på Engelska och så löste han problemet så fort jag översatt min trådstart på Engelska. I övrigt har jag sällan hört eller läst något negativt om Archetyps Admin.
Vet inte vad jag kan säga mer än så. R.I.P. Archetyp och R.I.P. ASNT/Big Boss Chef Of Archetyp.