2025-10-07, 22:17
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag har denna sommar sett rätt många svenska (äldre) män med negresser, negresser verkar ha blivit de nya thailändarna för äldre svenska gubbar.

Inte bara de äldre, för användaren slemhog på flashback som verkar vara i min ålder (dvs runt 40) säger att han får mer napp hos negresser än hos vita kvinnor. Denna slemhog har samma åsikt som dig och mig om massinvandrig och mångkultur, men tycks ändå dras till negresser. Man tager vad man haver, tycks det som för honom.

Jag har aldrig vidrört en negress rent fysiskt, däremot dejtat ett par för att prova på, spelade minigolf eller var på pub samt exprimenrat som packad prata med flera på gatan och hade success varje gång att få deras nummer som jag aldrig ringde tillbaka. Det har även hänt man pratat med några utanför krogen i grupp och de har hänt de påpekat jag är mycket vacker eller attraktiv. Livet är till för att upptäckas och få erfarenheter samt uppnå sina mål.
Citera
2025-10-07, 22:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Jag har aldrig vidrört en negress rent fysiskt, däremot dejtat ett par för att prova på, spelade minigolf eller var på pub samt försökt ragga upp på gatan och hade success varje gång. Det har även hänt man pratat med några utanför krogen och de påpekat jag är mycket vacker eller attraktiv. Livet är till för att upptäckas och få erfarenheter samt uppnå sina mål.

Konstigt att vara invandringsmotståndare och samtidigt jaga negresser, men du är inte ensam tyvärr.
Citera
2025-10-07, 22:21
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Konstigt att vara invandringsmotståndare och samtidigt jaga negresser, men du är inte ensam tyvärr.

Det var mer en exprementiell period för att det var kul och för få mina fördomar bekräftade, men de finns defintivt en del attraktiva kvinnor i alla folkgrupper, inget snack om saken. För mig tar det dock emot att ha sex med öst och utomeuropeiska tjejer, känns smutsigt och konstigt. Jag vill 90% utvisas, på så vis kommer vi inte i kontakt med varandra.
Citera
2025-10-07, 22:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det var mer en exprementiell period för att det var kul och för få mina fördomar bekräftade, men de finns defintivt en del attraktiva kvinnor i alla folkgrupper, inget snack om saken. För mig tar det dock emot att ha sex med öst och utomeuropeiska tjejer, känns smutsigt och konstigt. Jag vill 90% utvisas, på så vis kommer vi inte i kontakt med varandra.

vad menar du med öst? Vad fan är det för fel på ryska eller polska sexbomber?
Citera
2025-10-07, 22:25
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
vad menar du med öst? Vad fan är det för fel på ryska eller polska sexbomber?

De har ofta fucked up personligheter, golddiggers, konstiga värderingar, instabila, sen har de ofta utseendedrag jag tycker är skumma. De avger generellt ett mer white trash intryck. Jag är attraheras mest huvudsakligen av svenska och norska tjejer, samt danskor, tyskor, fransyskor, österrikare, engelskor och andra västerländska tjejer. Bästa tjejerna jag sett var vid tysk-franska gränsen omkring Mannheim, mums.
Senast redigerad av slemhog 2025-10-07 kl. 22:29.
Citera
2025-10-07, 22:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
De har ofta fucked up personligheter, golddiggers, konstiga värderingar, instabila, sen har de ofta utseendedrag jag tycker är skumma. De avger generellt ett mer white trash intryck.

Så det är bara svenska eller nordiska tjejer du vill ha? Konstigt, för du har ju skrivit om hur svenska tjejer är sjuka i huvudet.

Låter som du får vara i celibat resten av ditt liv.
Citera
2025-10-07, 22:30
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Så det är bara svenska eller nordiska tjejer du vill ha? Konstigt, för du har ju skrivit om hur svenska tjejer är sjuka i huvudet.

Låter som du får vara i celibat resten av ditt liv.

Varför det? Jag är kk/dejtar 3 tjejer just nu, alla har jag raggat upp på krogen, klädbutik eller på willys. 2 svenskor, en halvgrek. Skulle kunna ha 5 st negresser nu och göra de på smällen alla, ett negress harem, men skippade det innan de blev intimt.
Senast redigerad av slemhog 2025-10-07 kl. 22:33.
Citera
2025-10-07, 22:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Varför det? Jag är kk/dejtar 3 tjejer just nu, alla har jag raggat upp på krogen, klädbutik eller på willys. 2 svenskor, en halvgrek.

Intressant, jag trodde du hatade svenska tjejer, baserat på några inlägg jag läst av dig.
Citera
2025-10-07, 22:37
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Intressant, jag trodde du hatade svenska tjejer, baserat på några inlägg jag läst av dig.

Du får läsa lite mer.
Citera
2025-10-07, 22:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Du får läsa lite mer.

Jo, jag får göra det. Mitt intryck av dig var "svenska tjejer är psyksjuka och har övergett svenska män för blattar, nu ska jag minsann knulla negresser för de är de jag har chans på".
Citera
2025-10-07, 22:57
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Varför kallas det "konservatism" att bli ett verktyg för staten i ett politiskt projekt om ett påhittat behov av att en ras ska överleva?

Med rasisternas intåg i politiken så har konservatismen ersatts av en bakåtsträvan till en mindre upplyst tillvaro som förväxlas med historierevisionism och förvirrade idéer om "den gamla goda tiden".
Citera
2025-10-08, 00:30
Medlem
ViribusUnitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Varför kallas det "konservatism" att bli ett verktyg för staten i ett politiskt projekt om ett påhittat behov av att en ras ska överleva?

Med rasisternas intåg i politiken så har konservatismen ersatts av en bakåtsträvan till en mindre upplyst tillvaro som förväxlas med historierevisionism och förvirrade idéer om "den gamla goda tiden".

Ett organiskt samhälle förutsätter en hög grad av etnisk och historisk kontinuitet. Sen måste man inte sträva på "hygien" i raslig mening, men att ett samhälles institutioner, demografi och normer vilar på en gemensam historisk identitet och majoritetskultur är avgörande. Utan det eroderar samhörigheten, lojaliteten och det ömsesidiga förtroendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in