Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-06, 19:44
Medlem
sheeeeeeeee-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag är tämligen säker på att jag inte är böckling.

Själv då, har du utforskat din sexualitet ordentligt så du kan säga med säkerhet om du tycker om att ha en karl på ryggen eller inte?

Yu ah gae
Citera
2025-10-06, 19:49
Medlem
För i helvete, vilka sjuka fantasier du har

Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En trippel anal på Greta Thunberg har nog dom flesta män fantiserat om.
Citera
2025-10-06, 19:58
Medlem
Alla har väl fantiserad om en kvinnlig lärare i runt 30 årsålder när man gick i skolan. Och nu snackar jag inte om dem gamla kärringarna.
Citera
2025-10-06, 20:09
Medlem
ragingcows avatar
Ha sex med en äldre kvinna.
Citera
2025-10-06, 20:13
Medlem
bo-jerrys avatar
Gissar på män
Citera
2025-10-06, 20:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheeeeeeeee-it
Yu ah gae

Näru, där har du allt fel pissputte.

Dock är jag gravt gubbsjuk, så att vara högstadielärare på en flickskola kan nog finnas bland fantasierna om jag bläddrar i skallen ordentligt.
Citera
2025-10-06, 20:29
Medlem
VackraYazmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Drömde ofta då att jag blev riden av flera kvinnor. Jag hade inget val i den fantasin utan jag bara låg där och kvinnor red mig tills jag kom.

Om du drömde om detta vid 6års ålder lär det istället ha hänt på riktigt. Inget barn i den åldern kan föreställa sig sådant, om det inte hänt i verkligheten.
Citera
2025-10-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Olika former av förnedring. Det gäller säkert motsvarande för kvinnor som vill vara undergivna och gravt dominerade.

Ja att ”bli dominerad” verkar helt klart vara på topp för kvinnor.
Citera
2025-10-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
I båda fallen är de inte särskilt svårtillgängliga. Alla är ute och springer, går på bio, etc. Kunde Säpo komma åt att skjuta Palme så kan du komma åt att sticka veken i Ebba.

Personligen fantsierar jag ofta om något som är långt borta från mitt personliga jag. Något långt borta från vad jag själv är och skulle vilja befatta mig med IRL. Men om ingen tittade så...

Våldtäkt var kanske inte fantasin…
Citera
2025-10-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag var millimeter ifrån att kunna kryssa av den en gång. Jag träffade en tjej då och då och en kväll när krogen stängde ville hon följa med mig hem, men jag var trött och ville inte. Då försökte hon fresta mig med att ta med sin bästis på trekant. Jag kände fortfarande inte för det och sa något om att jag redan haft en massa trekanter. Då spelade hon ut sitt trumfkort. ”Jag tar med syrran!” Nu blev jag intresserad för ett tvillingpar var ju något nytt. Tyvärr visade det sig att allt prat om att enäggstvillingar är så lika inte stämde, för när hon la fram förslaget om trekant för sin tvillingsyster (som varit på samma krog) så nappade hon inte alls utan blev förbannad och började skrika att vi (hennes syster och jag) var pervon och skulle ge fan i att blanda in henne i våra sjuka sexliv. Nära skjuter ingen hare, så trekant med ett tvillingpar är fortfarande bara en fantasi för mig.

Haha, skit! Tråkig syrra. Men det är väl bra att ha kvar nån fantasi.
Citera
2025-10-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonungsTrosa
Man har som en fyrkant, två par och sen byter man tjej med varandra, och killen som tar min tjej, han ska ha större kuk, så jag får höra henne stöna mer än vad jag någonsin kunnat ge ..

Hett. Men lite oväntat att du önskar en kille med större kuk. Trodde man som kille kanske ville va störst i ett sånt sammanhang. Men kul och bra tänkt. 😊
Citera
2025-10-06, 20:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Ja att ”bli dominerad” verkar helt klart vara på topp för kvinnor.

Ja, och hos avvikande män.

Det fanns en hyfsat het porrskådis som tyvärr dog i förtid, hon hette Alexis Grace. Hon var över 180 cm lång och med stora fejkbröst, hon spelade ofta i porrklippen en amazonkvinna som dominerade små spinkiga män, band fast dem och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in