Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Törs jag nog inte nämna här då jag kan ske skulle bli anmäld för hets mot ... något, det har med att piska ett tidigare språkrör för miljöpartier. Piska hårt, länge och noga. Ne, det är inte frigolithuvudet!

Är det en typisk SD eller höger-mans grej? För jag tänker mig detta som typ ”straffknull”. Känns inte lika vanligt förekommande åt andra hållet…?
Citera
2025-10-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Riktigt svårt att veta. Men om man tänker att barn har den närmaste relationen till sin mor. Så måste fantasierna grunda sig på moderns egenskaper och beteenden gentemot sonen. För sexfantasier börjar redan som barn. Jag hade det första gången vid 6 årsåldern.

Män ljuger för varandra om fantasier om de inte uppfyller ”mansrollen” så att säga.

Drömde ofta då att jag blev riden av flera kvinnor. Jag hade inget val i den fantasin utan jag bara låg där och kvinnor red mig tills jag kom.

Förstår inte exakt hur du menar eller varför. Även om man kan ha sexuella fantasier tidigt så måste det ju dels inte ha med mamman (eller något kvinnligt) att göra och sen behöver det ju inte vara samma fantasi man har som vuxen?
Citera
2025-10-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En trippel anal på Greta Thunberg har nog dom flesta män fantiserat om.

Oj intressant, inget jag någonsin hade gissat på. Vad får dig att tro att dom flesta män fantiserat om det?!
Citera
2025-10-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle ju inte förvåna mig om att prova att ha sex med en annan man ligger tämligen högt upp på önskelistan?

Det är ju väldigt vanligt hos kvinnor att fantisera om andra kvinnor. Nu har jag googlat lite sen jag skrev inlägget och det verkar inte lika vanligt hos män. Trekant/gruppsex/swing och otrohet verkar vara vanligast. Men jag ska inte säga för mycket, än så länge bara en snabb googling.
Citera
2025-10-06, 18:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Är det en typisk SD eller höger-mans grej? För jag tänker mig detta som typ ”straffknull”. Känns inte lika vanligt förekommande åt andra hållet…?
Säkert en mansgrej, inte berättat det för min kvinna som är sosse. Annars gör jag i princip vad jag vill med med min kvinna. Fast jag är heller inte särskilt pervers vilket kan förklara att jag får göra vad jag vill. Hon är ju min kvinna och jag tycker mycket om henne.

Straffknull är väl det muslimer ganska regelbundet gör i Sverige mot svenska kvinnor, gruppvåldtäkter har ökat med 2000% på 30 år
Citera
2025-10-06, 18:40
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En trippel anal på Greta Thunberg har nog dom flesta män fantiserat om.

Men då rör ju kuken andra kukar. Det är för bögigt. Eller cukoldaktigt om man själv inte är med.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle ju inte förvåna mig om att prova att ha sex med en annan man ligger tämligen högt upp på önskelistan?

Why you gae?
Citera
2025-10-06, 18:46
Medlem
Oliveiras avatar
Olika former av förnedring. Det gäller säkert motsvarande för kvinnor som vill vara undergivna och gravt dominerade.
Citera
2025-10-06, 18:51
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Knulla något svårtillgängligt, som Ebba Bush Thor eller den där blonda taleskvinnan för polisen som blev påkommen med att suga av någon högt uppsatt polischef.
I båda fallen är de inte särskilt svårtillgängliga. Alla är ute och springer, går på bio, etc. Kunde Säpo komma åt att skjuta Palme så kan du komma åt att sticka veken i Ebba.

Personligen fantsierar jag ofta om något som är långt borta från mitt personliga jag. Något långt borta från vad jag själv är och skulle vilja befatta mig med IRL. Men om ingen tittade så...
Citera
2025-10-06, 18:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Why you gae?

Jag är tämligen säker på att jag inte är böckling.

Själv då, har du utforskat din sexualitet ordentligt så du kan säga med säkerhet om du tycker om att ha en karl på ryggen eller inte?
Citera
2025-10-06, 19:07
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Trekant är nog kanske det vanligaste skulle jag kunna gissa. Och tvillingar blir ju lite trekant deluxe kanske. 🙂
Jag var millimeter ifrån att kunna kryssa av den en gång. Jag träffade en tjej då och då och en kväll när krogen stängde ville hon följa med mig hem, men jag var trött och ville inte. Då försökte hon fresta mig med att ta med sin bästis på trekant. Jag kände fortfarande inte för det och sa något om att jag redan haft en massa trekanter. Då spelade hon ut sitt trumfkort. ”Jag tar med syrran!” Nu blev jag intresserad för ett tvillingpar var ju något nytt. Tyvärr visade det sig att allt prat om att enäggstvillingar är så lika inte stämde, för när hon la fram förslaget om trekant för sin tvillingsyster (som varit på samma krog) så nappade hon inte alls utan blev förbannad och började skrika att vi (hennes syster och jag) var pervon och skulle ge fan i att blanda in henne i våra sjuka sexliv. Nära skjuter ingen hare, så trekant med ett tvillingpar är fortfarande bara en fantasi för mig.
Citera
2025-10-06, 19:22
Medlem
Man har som en fyrkant, två par och sen byter man tjej med varandra, och killen som tar min tjej, han ska ha större kuk, så jag får höra henne stöna mer än vad jag någonsin kunnat ge ..
Citera
2025-10-06, 19:42
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Trekant är nog kanske det vanligaste skulle jag kunna gissa. Och tvillingar blir ju lite trekant deluxe kanske. 🙂

Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag var millimeter ifrån att kunna kryssa av den en gång. Jag träffade en tjej då och då och en kväll när krogen stängde ville hon följa med mig hem, men jag var trött och ville inte. Då försökte hon fresta mig med att ta med sin bästis på trekant. Jag kände fortfarande inte för det och sa något om att jag redan haft en massa trekanter. Då spelade hon ut sitt trumfkort. ”Jag tar med syrran!” Nu blev jag intresserad för ett tvillingpar var ju något nytt. Tyvärr visade det sig att allt prat om att enäggstvillingar är så lika inte stämde, för när hon la fram förslaget om trekant för sin tvillingsyster (som varit på samma krog) så nappade hon inte alls utan blev förbannad och började skrika att vi (hennes syster och jag) var pervon och skulle ge fan i att blanda in henne i våra sjuka sexliv. Nära skjuter ingen hare, så trekant med ett tvillingpar är fortfarande bara en fantasi för mig.

Trekant med två tvillingar kräver ju incest, och jag vill inte vara med två som begår incest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in