Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DamsugarPappa
Alla har väl fantiserad om en kvinnlig lärare i runt 30 årsålder när man gick i skolan. Och nu snackar jag inte om dem gamla kärringarna.

Ja det bör ju va en relativt vanligt förekommande fantasi kanske. Även snygga manliga lärare kan vara en fantasi.
Citera
2025-10-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, och hos avvikande män.

Det fanns en hyfsat het porrskådis som tyvärr dog i förtid, hon hette Alexis Grace. Hon var över 180 cm lång och med stora fejkbröst, hon spelade ofta i porrklippen en amazonkvinna som dominerade små spinkiga män, band fast dem och så vidare.

Ang män och att bli dominerade. Inte riktigt samma kanske men kan det inte vara uppskattat att tjejen tar kommando och att man som kille är mer ”passiv”?
Citera
2025-10-06, 20:44
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Jag är tjej och kan därför inte svara ur ett manligt perspektiv men har flera gånger i mitt liv fått frågan från olika killar ifall jag och någon tjejkompis varit intresserade av en trekant så uppfattar det som en tämligen vanlig fantasi. Vi har inte nappat på förslaget dock.
Citera
2025-10-06, 20:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Ang män och att bli dominerade. Inte riktigt samma kanske men kan det inte vara uppskattat att tjejen tar kommando och att man som kille är mer ”passiv”?

Jorå, jag älskar att bli riden, men dominans är något helt annat. Dominans innehåller förnedring och smärta. Män som med gummimask sitter på knä och frågor sin dominatrix om "Permission".

Du är kvinna va, som namnet antyder?
Citera
2025-10-06, 20:45
Medlem
Jag.gillar.pepsis avatar
Citat:
Har just läst en bok om kvinnliga sexfantasier och funderar nu - vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Då är jag främst ute efter sånt som man också vill agera ut/testa/rollspela osv.

Någon som vet/läst/hört något?

Nu har jag ingen statistik eller någon data, så allt dethär drar jag ur röven och kan bara tala för mig själv.

Som tidigare nämnt så tror jag trekant är det absolut vanligaste. Gissar även på någon typ av auktoritetsfigur, tillexempel lärare.

Att ligga med någon som är äldre tror jag också ligger ganska högt upp, kan mycket väl ha ett samband med auktoritetsfantasin.

För min del så har ridstövlar alltid varit något speciellt med. Inte för att förnedra eller trycka ner eller så, bara ha på sig liksom. Tillsammans med tighta byxor är det ännu bättre
Citera
2025-10-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackraYazmine
Om du drömde om detta vid 6års ålder lär det istället ha hänt på riktigt. Inget barn i den åldern kan föreställa sig sådant, om det inte hänt i verkligheten.

Kanske, omöjligt att veta. Inget jag minns.
Citera
2025-10-06, 20:59
Medlem
Citat:
Har just läst en bok om kvinnliga sexfantasier och funderar nu - vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Då är jag främst ute efter sånt som man också vill agera ut/testa/rollspela osv.

Ser hela tiden attraktiva kvinnor, i köpcentrum, på stan, eller på laptop. Inga speciella fantasier, bara att det vore kul att ha sex med en sådan tjej.
Citera
2025-10-06, 21:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHRI77
Ser hela tiden attraktiva kvinnor, i köpcentrum, på stan, eller på laptop. Inga speciella fantasier, bara att det vore kul att ha sex med en sådan tjej.

Har du aldrig haft sex med en attraktiv kvinna?
Citera
2025-10-06, 21:05
Medlem
Citat:

Knulla anal med en kvinna med stor röv och schyssta hängpattar
Citera
2025-10-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Jag är tjej och kan därför inte svara ur ett manligt perspektiv men har flera gånger i mitt liv fått frågan från olika killar ifall jag och någon tjejkompis varit intresserade av en trekant så uppfattar det som en tämligen vanlig fantasi. Vi har inte nappat på förslaget dock.

Jag har samma upplevelse.
Citera
2025-10-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jorå, jag älskar att bli riden, men dominans är något helt annat. Dominans innehåller förnedring och smärta. Män som med gummimask sitter på knä och frågor sin dominatrix om "Permission".

Du är kvinna va, som namnet antyder?

Nej såklart inte samma, bara nyfiken på den delen med att vara mer passiv.

Ja, kvinna. 💁‍♀️
Citera
2025-10-06, 21:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej såklart inte samma, bara nyfiken på den delen med att vara mer passiv.

Jag har varit passiv och aktiv, samma som de tjejer jag haft. Men när det gäller dominans så är det bara ena vägen för mig. Jag har smiskat tjejer jag haft på rumpan, men jag har nog aldrig varit med om att en tjej smiskat mig.

Citat:
Ja, kvinna. 💁‍♀️

Trevligt med fler kvinnor på flashback, för ni är i minoritet. Välkommen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in