Citat:
Jag tror, återigen, inte att "flukta på brudar" är en del av grejen för vår sjöjungfru utan mer att han ser det som en bekräftelse på att han faktiskt är kvinna. Att göra saker som går emot hur en autist "vet" att det ska vara, det gör nästan fysiskt ont i dom. "Amy" "vet" att "hon" är "kvinna" och är man kvinna så ska man byta om på damernas. "Hon" vet också att kvinnor som gråter på offentlig plats oftast får uppmärksamhet från omgivningen och det fick hon inte heller. Istället för att ta alla dessa tecken på att "hon" faktiskt inte är en kvinna, så tack vare yass-lightingen så tror "hon" att hon är en kvinna som inte är värd sympatier för sina problem.
Men om man är man och vill leka kvinna och då antagligen är intresserad av män sexuellt, borde man inte då vilja byta om med killarna och få kika på deras kroppar och kukar?? Och om man är tjej som vill leka man vill man väl kolla in alla pattar, rövar och fittor inne på damernas? Alltså borde det inte finnas ett problem. Om det inte är riktigt riktigt skruvat så att mannen som vill leka kvinna vill leka lesbisk kvinna och då således vill in i damernas omklädningsrum och kika. Är det dom som driver hela debatten för att dom så gärna vill in och titta på brudar? Hur många kan dom vara och varför får dom så mycket utrymme. Ingen skulle ju få för sig att överväga att ta hänsyn till att jag vill kunna kolla in 25-åriga nakna brudar varje gång jag ska ta en simtur. Varför tar vi hänsyn till vad just män som vill leka lesbiska kvinnor vill ha för bonus för inträdesbiljetten? Det finns ju separata omklädningsrum för tvestjärtarna som inte vill bli tittade på så det är ju inte det som det handlar om.