2025-10-06, 02:01
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Vilka vidriga, jävla tonårsbrudar som satt igång detta drev! Det är så man hoppas att någon startar ett drev emot dessa svin så dom får känna på samma sak! Fick mig att tänka på den stackars grabben som blev mördad i Malå. Vilka undermänniskor det finns idag, äckligt!
Citera
2025-10-06, 02:39
Medlem
Han är inte oskyldig, han har skrivit till massa unga tjejer, men jag tror mest det är för tjejer som är lite äldre inte svarar honom.

Han är som dom övriga som åker fast på dumpen, lätt efterbliven som raggar på det mesta.

Trams med att man skulle va pedofil om man tänder på nån som är 14 år och 11 månader, men ej pedofil om man tänder på samma tjej när hon väl fyllt 15.

Gå in på TikTok och försök gissa åldern på tjejer med alla filter och push up bh dom har, svårt att se om dom är 13 lr 18 många gånger.
Citera
2025-10-06, 02:50
Medlem
DonLatinos avatar
Vart finns FUP för de MGM?
Citera
2025-10-06, 03:22
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timetrial44
Han är inte oskyldig, han har skrivit till massa unga tjejer, men jag tror mest det är för tjejer som är lite äldre inte svarar honom.

Han är som dom övriga som åker fast på dumpen, lätt efterbliven som raggar på det mesta.

Trams med att man skulle va pedofil om man tänder på nån som är 14 år och 11 månader, men ej pedofil om man tänder på samma tjej när hon väl fyllt 15.

Gå in på TikTok och försök gissa åldern på tjejer med alla filter och push up bh dom har, svårt att se om dom är 13 lr 18 många gånger.

Vad säger du? Han är inte oskyldig men det gör inget för att han är lätt efterbliven, och för att äldre tjejer inte svarar, men han skriver till äldre tjejer också?
Pedofiler dras till prepubertala barn, dvs barn som är betydligt yngre än 14 år och 11 månader + 15 år, så vad menar du med att det är trams att "man" skulle vara pedofil om man tänder på någon som är 14 år och 11 månader men ej om "man" tänder på samma tjej när hon väl fyllt 15?
Tänder alla pedofiler exklusivt på pubertala tjejer? Pojkar då?
Sen är det svårt för en pedofil att avgöra vem som är 13 eller 18 på tiktok, du tycker man ska gå in och kolla på tonårsflickor och deras bröst, gissa deras ålder, och det ursäktar en pedofils beteende? Eller vad är det du säger?

Lägg fram bevis för att han inte är oskyldig när du påstår det istället för att snacka massor skit.
Du sitter på tiktok och tittar på tonårstjejer och deras bröst, uppmuntrar andra att göra detsamma, och kallar samtidigt någon annan för pedofil?
Du låter som en hebefil.
Senast redigerad av SmygerOmkring 2025-10-06 kl. 03:25.
Citera
2025-10-06, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Vad säger du? Han är inte oskyldig men det gör inget för att han är lätt efterbliven, och för att äldre tjejer inte svarar, men han skriver till äldre tjejer också?
Pedofiler dras till prepubertala barn, dvs barn som är betydligt yngre än 14 år och 11 månader + 15 år, så vad menar du med att det är trams att "man" skulle vara pedofil om man tänder på någon som är 14 år och 11 månader men ej om "man" tänder på samma tjej när hon väl fyllt 15?
Tänder alla pedofiler exklusivt på pubertala tjejer? Pojkar då?
Sen är det svårt för en pedofil att avgöra vem som är 13 eller 18 på tiktok, du tycker man ska gå in och kolla på tonårsflickor och deras bröst, gissa deras ålder, och det ursäktar en pedofils beteende? Eller vad är det du säger?

Lägg fram bevis för att han inte är oskyldig när du påstår det istället för att snacka massor skit.
Du sitter på tiktok och tittar på tonårstjejer och deras bröst, uppmuntrar andra att göra detsamma, och kallar samtidigt någon annan för pedofil?
Du låter som en hebefil.

Stämmer att jag befinner mig mycket på TikTok, och jag har sett många tjejer gjort TikTok om Nuggetmannen.
Saga Stq och hennes vänner har berättat om att dom blev kontaktade av honom när dom var under 15.
Hebefil, haha, 90 % av Sveriges manliga befolkning tänder på snygga tjejer med stora bröst vare sig dom är 15, 18 lr 25., men du kanske är bög?
Sen är det en jävla skillnad på att titta, men ha förstånd nog att inte kontakta dom.
Citera
2025-10-06, 04:51
Medlem
DifusLuss avatar
Det e föräldrarna som e puckade som lär sina att agera i effekt istället för att finna källa, den dära morsan i inslaget e ett typexempel
Citera
2025-10-06, 06:53
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Försökte hitta tråd och det finns säkert garanterad men jag hittade inte allafall.

Det handlar om Alex Lindvall aka Chicken nuggetsmannen.

Har ingen aning om vem det är men tydligen blev väldigt stor i sociala medier för att han älska Chicken nuggets.

Tydligen väldigt många som anklagat denna person att skicka naken bilder till unga tjejer, något som enligt polisen inte visar sig att stämma då dom har gått igenom hans mobil osv. Då dom även kan få fram raderade saker och inga nakenbilder hade skickat eller något annat olagligt. Dom gick igenom flera år tillbaka.

Det gick så långt så att man fejkade en dejt med honom och det slutade med att han misshanlades så svårt att han var nära döden.

En mamma hade till och med anmält honom men det visade sig att dottern hade ljugit om det hela till sin mor.

https://x.com/_unknown_1910/status/1878975002122621284

https://tv.aftonbladet.se/video/3900...nnuggetsmannen

Vilken jävla soppa. Fortfarande trots allt detta så är det tydligen många som inte tror på han.

Killen har dessutom en funktionsnedsättning och tvingats fly från Stockholm. Det är ju helt galet att man väljer att ljuga för att folk ske se ned och misshandla folk med funktionsnedsättning.

Jag gillar inte heller pedofiler och är för när man jagar dessa men då måste det vara sant men att anklaga någon som är oskyldig då är man fan samma röthål själv som en pedofil och förtjänar samma mynt tillbaka.

Jag tolkade polisen från minidokumentären(13min) som utreder sådana här brott att det är ganska vanligt tyvärr och är det tillräckligt många som tror på lögnerna så blir det som sanning till slut.

Fy fan vad obehagligt att det finns så mycket människor som är villiga att gå så långt för att trycka ned andra människor, jag är nog jävligt naiv känner jag. Jag vet att detta händer men jag trodde det var ovanligt.
Det finns massor av brott som kan uppröra och som man känner att man vill liksom hjälpa rättvisan på traven med, ja som tex övergrepp mot barn. Men de här mobbarna av människor, alltså grupper som ser ett nöje i att ge sig på folk dom tror är peddosar, det bör klassas som någon form av organiserad misshandel. Vi ska inte ha sådant i vårt land. Vi kan absolut ha verksamheter som Dumpen och liknande som avslöjar men inte utför någon rättskipning och utmätning av straff. Men den här typen av organiserad misshandel bör åtalas tämligen hårt. Eftersom det verkar som att många varit inblandade kan man troligen åtala samtliga för medhjälp till synnerligen grov misshandel.

Vi har en domstol som utmäter straff, detta bör gälla i samtliga fall, även om det handlar om brott mot barn.
Citera
2025-10-06, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Det finns massor av brott som kan uppröra och som man känner att man vill liksom hjälpa rättvisan på traven med, ja som tex övergrepp mot barn. Men de här mobbarna av människor, alltså grupper som ser ett nöje i att ge sig på folk dom tror är peddosar, det bör klassas som någon form av organiserad misshandel. Vi ska inte ha sådant i vårt land. Vi kan absolut ha verksamheter som Dumpen och liknande som avslöjar men inte utför någon rättskipning och utmätning av straff. Men den här typen av organiserad misshandel bör åtalas tämligen hårt. Eftersom det verkar som att många varit inblandade kan man troligen åtala samtliga för medhjälp till synnerligen grov misshandel.

Vi har en domstol som utmäter straff, detta bör gälla i samtliga fall, även om det handlar om brott mot barn.

Bra skrivet. Sociala medier tenderar till att amerikansiera Sverige och skapa en socialt sanktionerad justis där känslor samt åsikter går före fakta. I våra domstolar presenteras fakta som bevis. Polisens analys av mobilen och datatrafiken ska räcka för att övertyga människor men den amerikanska justisen har naglat sig fast. Vi måste stå upp för normerna i svenskt rättsväsende och folkbilda mer så att inte Sverige blir lika juridiskt underutvecklat som USA.
Citera
2025-10-06, 07:15
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:

Och varför skulle han inte ha rätt att chatta med tjejer som är under 18 år? Därför att staten i form av tvångsskolan och kapitalet i form av propagandakanaler som TikTok ska ha monopol på att hjärntvätta unga tjejer, som sedan i 20-årsåldern är tänkta att pussywhippa de mest konformistiska medlemmarna i mansöverskottet till ideologisk underkastelse. Det är det enda syftet med hatet mot "pedofiler" som har blivit en statsreligion i USA och är påväg att bli det över hela Västvärlden. I takt med att det sjuka har friskförklarats så har det friska (heterosexuell romantik) kommit att sjukdomsförklaras. Det är inte romantik att gå ut på dejt med en tjejer i 20-årsåldern som tjänar mer på sitt låtsasjobb än vad du gör. Det är självförnedring.

"Oooh, han inte inte oskyldig, han chattar med tjejer som är under 18".

Radikalfeminismen och högernationalismen har på 2020-talet i praktiken sammansmält till en och samma ideologi.
Citera
2025-10-06, 08:13
Medlem
Häxprocessen trappades av 1676 när den kom till Stockholm, då man förstod att de flesta anklagelserna var menediga. Man la till i lagen att om det var någon som ljög i sina anklagelser så var straffet detsamma eller kanske t.om. värre.

Jag tycker Dumper gör ett bra jobb, men det finns nog en hel del runtomkring projekt där de vill hitta pedofiler så att de själva vill få utlopp för sina perversa behov.
Citera
2025-10-06, 08:24
Medlem
Citat:

Han är oskyldig tills motsatsen bevisas. Att personen har någon form av kontakt med unga tjejer är inte särskilt konstigt med tanke på att en stor del av följarskaran troligen består av just sådana.

Han gjorde därtill det rätta och frågade om ålder inför träffen.

Ska man anklaga någon för något så allvarligt som pedofili bör man ha mer än lösa spekulationer att bidra med.
Citera
2025-10-06, 08:54
Medlem
Jag har inte sett videon, läser om en brutal misshandel men av bilden att döma ser de ut som ett litet jack vid ögonbrynet. Förnedringen och rädslan han måste ha känt vill jag verkligen inte förminska, hemskt.
Barn o unga har tillgång till så mycket extremt våldsam inspiration, både ryska pch amerikanska "pedofiljägare" som brutal slår folk medvetslösa osv.
Så detta fall och några till är väl Dumpen 5.0,bestämmer träff efter provokation med fake-sugna unga tjejer med misstänkta pedofiler och slår/skrämmer dom. Och ofta hamnar såna här handikappade personer där. Har jobbat på lss-boende, dom borde ej få ha sociala medier många av dom, tyvärr. Dom har inget omdöme, ofta väldigt översexuella så det gränsar väldigt mycket till pedofili faktiskt, eller det är ju pedofili men många fattar inte.
Jag tycker dock dom varken borde bli publicerade av dumpen eller misshandlade för det, dom är sjuka, men dom har för mycket friheter på nåt vis och hamnar i dessa situationer, komplicerat. Därför är en provokation mot dom så onödig, dom begriper inte. Och i detta fall verkar de dock som tjejen sagt hon är 18 år.. Men i många andra fall är det så. När dumpen lyckas ta en idrottstränare, en politiker etc tycker jag det är bra, men tror dom flesta är såna som denna chicken nuggets-man.

Men jag får också känslan av att aftonbladet gör en grej av detta för att smutskasta högerregeringen, detta kan kopplas till nazistisk aktivgrupp där dom till o med skriver "kopplas till ministerns son".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nuggets-mannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in