2025-10-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
I en tidigare tråd idag, ville TS ta livet av sig. Kanske för mycket ”trollande” med omgivningen? Därmed inte särskilt omtyckt?

Dude
Idag?
2025-10-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Dude
Idag?
Rubriken lyder:
Vill skjuta skallen utav mig!
2025-10-05, 23:24
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
I en tidigare tråd idag, ville TS ta livet av sig. Kanske för mycket ”trollande” med omgivningen? Därmed inte särskilt omtyckt?

Det är oklart om TS inser förlusten i att folk stör sig på honom om han kallar dom fel namn med flit hela tiden. Livet blir ju väldigt mycket sämre om folk inte gillar en. Färre och sämre möjligheter. Han kanske ska börja i den änden ja, och på så sätt ev börja må bättre.
2025-10-05, 23:27
Medlem
Citat:
Rubriken lyder:
Vill skjuta skallen utav mig!

Tack, Sorgensvart, jag vet vilken tråd du åsyftar, det var jag som skapade den(idag, som du påpekade)

Det jag menar är, det är inte endast ¨¨idag¨¨(dvs detta dygn), som jag vill begå självmord.

Jag vill begå självmord hela tiden.

Casually suicidal.

Som jag har skrivit tidigare, jag har haft ett skjutvapen i handen(2016), och riktat den mot mig själv, och tryckt på avtryckaren.

Är jag död då? Är jag ett spöke då?
Skriver jag från andra sidan?
Nej, jag överlevde för att det var en antik pistol.
Dem är inte så lätta att skjuta med.
Nära skjuter ingen candyboot.
2025-10-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Det är oklart om TS inser förlusten i att folk stör sig på honom om han kallar dom fel namn med flit hela tiden. Livet blir ju väldigt mycket sämre om folk inte gillar en. Färre och sämre möjligheter. Han kanske ska börja i den änden ja, och på så sätt ev börja må bättre.

Jag är kvinna.

En ovanlig kvinna, visserligen, ur alla aspekter.

Men fortfarande en hon.
2025-10-05, 23:28
Medlem
PK-befriads avatar
Det händer att jag driver med NATO-anhängarna. Typ inte tar deras kära rysshatskrig på allvar. Det brukar inte gillas av dem men det roar mig.
2025-10-05, 23:29
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jag är kvinna.

En ovanlig kvinna, visserligen, ur alla aspekter.

Men fortfarande en hon.

Då ber jag om ursäkt.
2025-10-05, 23:47
Medlem
Kan uppskatta ett gott trolleri och drypande sarkasm i polariserade och hjärndöda politiska diskussioner. Någon nämnde här att inga goda relationer inleds med trolleri men i såna lägen kan jag bekosta mig potentiella vänner för ett gott skrock.
2025-10-05, 23:48
Medlem
Merwinnas avatar
Det är ju inget normalt "ungdomsliv" att hålla på med sådant, det ligger i så fall i barndomen. Och inte alla barn gör det heller. Om du vill ta igen det "ungdomsliv" som du inte fick ha, så borde du väl i stället satsa på vänner, festande, uteliv, dans, resor till festorter i varma trakter... kanske ta en kvällskurs vid universitetet, så du får tillgång till alla kårföreningar. Och tjejer, men sådana verkar du ju ha.

...och nej jag "trollar" inte. Ser inte syftet. Inte roligt alls.
Senast redigerad av Merwinna 2025-10-05 kl. 23:51.
2025-10-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är ju inget normalt "ungdomsliv" att hålla på med sådant, det ligger i så fall i barndomen. Och inte alla barn gör det heller. Om du vill ta igen det "ungdomsliv" som du inte fick ha, så borde du väl i stället satsa på vänner, festande, uteliv, dans, resor till festorter i varma trakter... kanske ta en kvällskurs vid universitetet, så du får tillgång till alla kårföreningar. Och tjejer, men sådana verkar du ju ha.

Fin slutkläm där Merwinna.

In the name of trolling

Jag är kvinna, och givetvis inte homosexuell.
2025-10-05, 23:53
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Fin slutkläm där Merwinna.

In the name of trolling

Jag är kvinna, och givetvis inte homosexuell.

Förlåt! Jag trodde du var man på grund av detta, jag läste lite för fort:

"Säger fel namn i sängen. Medvetet. Och utanför sängen till bekanta-både män och kvinnor.
Likartade namn. Typ Ellen till Elin osv."
2025-10-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

...och nej jag "trollar" inte. Ser inte syftet. Inte roligt alls.

All joking aside.

Varför skrev du då och tjejer?

Har inga tjejer, och vill inte ha det. Jag är straight.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in