2025-10-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du vet att det ger en fördelar i livet att vara omtyckt va?

Ingen kommer någonsin gilla mig.

Det har jag fått höra hela livet.

Så¨varför ens försöka?
2025-10-05, 22:41
Medlem
Citat:
Fast du försöker ju inte passa in om du irriterar folk med att kalla dom fel namn? En sådan sak gör ju att man stör sig på dig och gradvis tycker om dig mindre.

No shit.

Hade absolut ingen aning.
2025-10-05, 22:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Gör ni det? Vet att det är barnsligt.

Men kan inte låta bli.

Säger fel namn i sängen. Medvetet. Och utanför sängen till bekanta-både män och kvinnor.
Likartade namn. Typ Ellen till Elin osv.

Och andra trollfasoner givetvis.

Allt för att provocera.

Det här är ju totalt efterblivet, vet det. Men måste göra det tyvärr, för jag har blivit inlåst och gått miste om min ungdomsperiod, så har så mycket att ta igen.
Nej. Jag har inte sådana behov. Det är för folk utan självförtroende skulle jag tro.
2025-10-05, 23:04
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
No shit.

Men du sa ju att du vet att man får fördelar i livet om man är omtyckt, varför gör du dig själv då medvetet icke omtyckt?
2025-10-05, 23:05
Medlem
Absolut inte. Jag är vanligtvis tillräckligt förvirrad så jag kallar i princip alla för W/Vilma. Träffar förvånansvärt ofta rätt.

Men kan absolut spöka till tillvaron emellanåt. Skrämt upp flera pojkvänner genom åren genom att lajva gravt bipolär. De blir alltid så lättade när jag återgår till mitt normala jag.
2025-10-05, 23:06
Medlem
Citat:
No shit.

Citat:
Men du sa ju att du vet att man får fördelar i livet om man är omtyckt, varför gör du dig själv då medvetet icke omtyckt?

Hört detta uttryck: Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.”
2025-10-05, 23:08
Medlem
Citat:
Gör ni det? Vet att det är barnsligt.

Men kan inte låta bli.

Säger fel namn i sängen. Medvetet. Och utanför sängen till bekanta-både män och kvinnor.
Likartade namn. Typ Ellen till Elin osv.

Och andra trollfasoner givetvis.

Allt för att provocera.

Det här är ju totalt efterblivet, vet det. Men måste göra det tyvärr, för jag har blivit inlåst och gått miste om min ungdomsperiod, så har så mycket att ta igen.
Jag förstår att du blir självmordsbenägen när du jävlas med människor. Att agera illa mot andra, gör nog att man tappar sin självrespekt till slut. Det blir självdestruktivt.

Dessutom funderar jag på vilken parallell det finns mellan att ha gått miste om sin ungdomstid och att jävlas med andra. Bara för att man är ungdom behöver man väl inte per automatik bete sig illa.
2025-10-05, 23:11
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Hört detta uttryck: Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.”

Äh. Du ”trollar” med folk för att du vill att dom ska försöka få dig att sluta, på så sätt känner du dig behövd/inkluderad eller nånting. Det finns allt för många som dig.
2025-10-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Jag förstår att du blir självmordsbenägen när du jävlas med människor. Att agera illa mot andra, gör nog att man tappar sin självrespekt till slut. Det blir självdestruktivt.

Dessutom funderar jag på vilken parallell det finns mellan att ha gått miste om sin ungdomstid och att jävlas med andra. Bara för att man är ungdom behöver man väl inte per automatik bete sig illa.

Det är inte därför jag vill splatta upp mina hjärnsubstanser och få blod från kranium överallt.

Vem är det som säger att jag talar sanning i TS?

Varför tror du på en galnings ord?

Säger aldrig fel namn till någon. Ens medvetet.
2025-10-05, 23:12
Medlem
Citat:
Blir du inte oroad över att andra ska tycka illa om dig?
I en tidigare tråd idag, ville TS ta livet av sig. Kanske för mycket ”trollande” med omgivningen? Därmed inte särskilt omtyckt?
2025-10-05, 23:15
Medlem
Citat:
Det är inte därför jag vill splatta upp mina hjärnsubstanser och få blod från kranium överallt.

Vem är det som säger att jag talar sanning i TS?

Varför tror du på en galnings ord?

Säger aldrig fel namn till någon. Ens medvetet.
Du verkar ha grava mentala problem. Ursäkta att jag skriver det. Jag tvivlar på att du en dag blir en trovärdig jurist.
2025-10-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Du verkar ha grava mentala problem. Ursäkta att jag skriver det. Jag tvivlar på att du en dag blir en trovärdig jurist.

Ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in