2025-10-05, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ja titta så hon ser ut nu…

Ja, jag lider verkligen med henne. Blev såklart ledsen när hon tackade för min omtanke men samtidigt ändå "nej tack" och inte ville forska vidare på den informationen jag gav henne.
Citera
2025-10-05, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
LadyFaz kanske är den här människan som håller i insamlingensbössan och känner sig hotad att cashen ska sina? För jag antar att du och Elli delar 50/50? Som folk redan upplyst dig om är detta Flashback, här håller vi oss till sanningen. Vill man slicka Ellies röv är det fritt fram att göra i hennes kommentarsfält.
Ps. Stalkern är påhittad och har aldrig funnits.

Du kommer med "väldigt" intressanta teorier om mig måste jag säga, ingen sanning i det tyvärr.

Så din andra teori: Denna gången om Ellie, är att hon hittar på att hon har en stalker, är det uppmärksamheten hon vill åt igen då tänker du?
Okej, det tror jag verkligen inte stämmer.
Senast redigerad av LadyFaz 2025-10-05 kl. 22:50.
Citera
2025-10-05, 22:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Ja, jag lider verkligen med henne. Blev såklart ledsen när hon tackade för min omtanke men samtidigt ändå "nej tack" och inte ville forska vidare på den informationen jag gav henne.

Skrev du inte att det var första gången du kommenterade här inne?

Om man inte kan se vad Ellie är bakom den såriga huden så är man naiv.. hon ljuger o bedrar sina följare som godtroget tror på allt hon säger.. dom lider jag med om någon…
Citera
2025-10-05, 22:49
Avslutad
Citat:

Om man inte kan se vad Ellie är bakom den såriga huden så är man naiv.. hon ljuger o bedrar sina följare som godtroget tror på allt hon säger.. dom lider jag med om någon…

Minnet är kort. Det var i februari. Helt bortblåst i min hjärna 😂
Citera
2025-10-05, 22:53
Avslutad
Citat:

"Ljuger o bedrar sina följare" hur då tänker du? Jag ser inte det du ser. Hon verkar ganska transparent och ärlig. Så uppfattar jag Ellie. 🤍
Senast redigerad av LadyFaz 2025-10-05 kl. 22:56.
Citera
2025-10-05, 23:05
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
"Ljuger o bedrar sina följare" hur då tänker du?

Bevisligen så predikar hon om vad man ska äta o allt annat är bajs.. men att hon själv inte lever som hon lär är en annan femma.. det är väl att både lura o bedra.

Sen tycker jag det här med gofoundme är rent av skamligt med tanke på hur mkt hon shoppar… har man snål ekonomi så får man väl anpassa ekonomin där efter… men tycker du att det är roligt att hon shoppar för pengar som hon tiggt genom snyft så får du ju tycka det…. Vi behöver inte tycka lika i det!
Citera
2025-10-05, 23:11
Medlem
Batman-Livess avatar
Ellie är en sektledare och styr sin sekt med fast järnhand, hennes sektmedlemmar sväljer allt med hull och hår. Dom är alla en stor skock får som följer sin ledare.

Sektmedlemmarna ser på Ellie som deras frälsare, och ifrågasätter ingenting.

I den här tråden så förekommer det inget hat, däremot så förekommer det rena sanningar.

Du som dyrkar Ellie är välkommen att ge henne kärlek/hjärtan på instagram/youtube, det är där hennes sektmedlemmar samlas och tillber Ellie.

Vi med öppna klarvakna ögon och ett icke fördunklat sinne, vi kan se igenom Ellie. Vi förstår att Ellie är en person som söker uppmärksamhet och kärlek från sina sektmedlemmar.

Det är farligt med all denna idoldyrkan, det är farligt att med slutna ögon följa Ellie utför stupet.
Senast redigerad av Batman-Lives 2025-10-05 kl. 23:14.
Citera
2025-10-05, 23:13
Medlem
Citat:
"Ljuger o bedrar sina följare" hur då tänker du? Jag ser inte det du ser. Hon verkar ganska transparent och ärlig. Så uppfattar jag Ellie. 🤍
Ell*e är en opålitlig och elak person. Jag vet att hon såg till att en kvinna och hennes barn som levde med skyddad identitet blev röjd av henne, dom blev återigen tvungen att fly, hon brydde inte sig ett dugg vad hon gjort. så nej hon är inte ärlig. Hon är även falsk gör inget för någon annans skulle utan bara saker som gynnar henne.
Citera
2025-10-05, 23:16
Avslutad
Citat:
Bevisligen så predikar hon om vad man ska äta o allt annat är bajs.. men att hon själv inte lever som hon lär är en annan femma.. det är väl att både lura o bedra.

Sen tycker jag det här med gofoundme är rent av skamligt med tanke på hur mkt hon shoppar… har man snål ekonomi så får man väl anpassa ekonomin där efter… men tycker du att det är roligt att hon shoppar för pengar som hon tiggt genom snyft så får du ju tycka det…. Vi behöver inte tycka lika i det!

Jag tror att dom personerna som skänkt pengar till Ellies GoFundMe är personer som kan avvara dom pengarna och kanske har följt Ellie länge? Jag vet inte. Sen tror jag inte hon shoppar på det sättet som du säger. Du har ju ingen aning om vilka pengar hon "shoppar för" eller inte för du har ju inte insyn i hennes privata bankkonton så det tycker jag att du bara gör antaganden.

Har aldrig sett henne "predika" vad andra ska äta, hon delar ju bara med sig om vad HON äter.
Citera
2025-10-05, 23:17
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Batman-Lives
Ellie är en sektledare och styr sin sekt med fast järnhand, hennes sektmedlemmar sväljer allt med hull och hår. Dom är alla en stor skock får som följer sin ledare.

Sektmedlemmarna ser på Ellie som deras frälsare, och ifrågasätter ingenting.

I den här tråden så förekommer det inget hat, däremot så förekommer det rena sanningar.

Du som dyrkar Ellie är välkommen att ge henne kärlek/hjärtan på instagram/youtube, det är där hennes sektmedlemmar samlas och tillber Ellie.

Vi med öppna klarvakna ögon och ett icke fördunklat sinne, vi kan se igenom Ellie. Vi förstår att Ellie är en person som söker uppmärksamhet och kärlek från sina sektmedlemmar.

Det är farligt med all denna idoldyrkan, det är farligt att med slutna ögon följa Ellie utför stupet.

Det är precis så det är! Vill man inte eller har man inte förmågan att förstå det så är tyvärr loppet kört… Sorry!
Citera
2025-10-05, 23:19
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Hoppas Aschberg knackar på båda eras dörr och att ni båda får vara med i "Trolljägarna". Det hade verkligen passat er. Mår ni bra när ni skriver så här om Ellie? Det är så elakt.

Haha bara för att jag tycker fötter är äckliga? O för att jag tycker dom ser ut som shreks fötter? Han är välkommen om han hittar hit o jag kan stå för att en del av hennes bilder är jävligt osmakliga!
Citera
2025-10-05, 23:26
Avslutad
Citat:
Haha bara för att jag tycker fötter är äckliga? O för att jag tycker dom ser ut som shreks fötter? Han är välkommen om han hittar hit o jag kan stå för att en del av hennes bilder är jävligt osmakliga!

Nej, du skriver ju mycket mer än om bara fötterna. Du skriver följande:
"Haha men Shrek är ju söt ju och det är inte Ellie😂" = du tycker att Ellie är ful.

"Jag tycker hon är vidrig att se på. Inte ens söt längre..fattar inte hur Stefan vill ha sex med henne🤮..tappar flagor hela tiden☹️" = du har stort hat och avsky mot Ellie. Nästan som en besatt stalker.

"Se vad hon har för diagnos om en månad" = du tycker att hon är en hypokondriker.

Du kvalificerar sanneligen in till Trolljägarna. Som sagt, det kanske knackar på dörren en dag!
Hoppas det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in