2025-10-05, 20:12
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Just nu är jag bara ledsen och sårad så skulle han mot förmodan höra av sig igen så kommer jag tyvärr ha väldigt svårt att inte svara på meddelanden eller träffa honom för jag tycker fortfarande mycket om honom fast han har gjort mig ledsen
Kan du tänka dig och honom om 10 år? Han kommer aldrig att ändra sig, lögnare och bedragare. Inget att ha.

Hur mycket du än vill förändra en människa går det inte. Särskilt inte när du är som jag misstänker, ung. Du kommer möta många skitstövlar genom åren, se detta som en visdom du fått av denne.

Är du inte No 1, är du inget. Aldrig reserv!
Citera
2025-10-05, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Har höstlovet redan börjat? Jag trodde åldersgränsen låg på 18
Bara att glömma och gå vidare, livet är för kort för att grubbla över dumma människor som bara slösar ens tid.
Sjukpensionärer är lediga hela tiden.

Bara att glömma och gå vidare
Citera
2025-10-05, 21:16
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.
Det är du själv som låter honom komma tillbaka om och om igen. Då har du lärt honom att han kan göra så med dig. Du har visat att du inte är värd att behandla bra.

Låt honom inte komma tillbaka, varken fysiskt eller på text, är mitt råd.

Om du skriver så som du säger så behöver du hålla det. Hoppas det funkar och att det blir bättre för dig från och med nu.
Citera
2025-10-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Från vad du har berättat har han aldrig kommit "krypandes" tillbaka. Han har säkert varit ganska duktigt på att få det att verka så för att få sig ett enkelt ligg. Men hade han någonsin "krupit" för dig på riktigt så hade han inte hängt med andra tjejer, blockat dig, eller ignorerat ditt meddelande.

Vad menar du, sist han återvände sa han ju såna charmiga grejer till särbarnet att honest var chanslös. "Sexig fitta" tex. Så nog är han redo att kravla genom krossat glas för TS.

Annars måste jag säga att du är väldigt schysst som försöker förklara situationen för TS, det krävs ett särskilt tålamod för att orka med den typen. Jag tror dock inte att du kommer nå fram till henne.
Citera
2025-10-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vad menar du, sist han återvände sa han ju såna charmiga grejer till särbarnet att honest var chanslös. "Sexig fitta" tex. Så nog är han redo att kravla genom krossat glas för TS.

Annars måste jag säga att du är väldigt schysst som försöker förklara situationen för TS, det krävs ett särskilt tålamod för att orka med den typen. Jag tror dock inte att du kommer nå fram till henne.

Jag tror inte det heller, eller att det är väldigt liten chans. Finns många som fastnar i ett mönster av skadliga relationer och besatthet av tilltänkta partners som inte är bra för de. Men man kan ju alltid försöka, eller hoppas att det kanske hjälper folk som läser som är närmre att förstå vad som är hälsosamt - det är ju ett spektrum det där.
Citera
2025-10-05, 21:29
Medlem
Citat:
Jag tror inte det heller, eller att det är väldigt liten chans. Finns många som fastnar i ett mönster av skadliga relationer och besatthet av tilltänkta partners som inte är bra för de. Men man kan ju alltid försöka, eller hoppas att det kanske hjälper folk som läser som är närmre att förstå vad som är hälsosamt - det är ju ett spektrum det där.

TS är ju rätt uppenbart förståndshandikappad dock så ta det inte sådär hårt. 🤣
Citera
2025-10-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
TS är ju rätt uppenbart förståndshandikappad dock så ta det inte sådär hårt. 🤣

Ja jag har asperger och add är det något problem för dig eller ?! Och mitt iq är normalt. Dessutom så har killen som jag pratade med själv adhd+ autism och dyslexi så han är knappast perfekt han heller
Citera
2025-10-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ja jag har asperger och add är det något problem för dig eller ?! Och mitt iq är normalt. Dessutom så har killen som jag pratade med själv adhd+ autism och dyslexi så han är knappast perfekt han heller

Vet du om att du har asperger så bör du rimligen ta lite höjd för att du kanske inte värderar situationen särskilt väl?
Citera
2025-10-05, 21:56
Medlem
Citat:
Vet du om att du har asperger så bör du rimligen ta lite höjd för att du kanske inte värderar situationen särskilt väl?

Ok ?
Citera
2025-10-05, 22:11
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.
Det finns bara ett sätt att sätta en man på plats och det är att vända ryggen helt och hållet föralltid. Låt hela livet passera - han kommer tänka på dig men det är inte ditt problem.

Och så var det med det tjena tjena 👍🏻
Citera
2025-10-05, 22:16
Medlem
exoticspices avatar
Du skrev att "om du gör slut nu behöver du aldrig komma tillbaka. Det är ditt val."

Han gjorde sitt val, gjorde slut och blockade dig.

Sedan väntade du dig att han skulle svara "lycka till med kärleken och snälla varför gör du så här?".

Med andra ord ville du inte att det skulle ta slut utan du ville testa honom och inte sätta honom på plats.
Citera
2025-10-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det finns bara ett sätt att sätta en man på plats och det är att vända ryggen helt och hållet föralltid. Låt hela livet passera - han kommer tänka på dig men det är inte ditt problem.

Och så var det med det tjena tjena 👍🏻

Hur vet du att han kommer tänka på mig ? Om han nu gör det så borde han väl inte blocka mig ?! Förstår mig inte på män
Senast redigerad av Anonymoxe 2025-10-05 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in