2025-10-05, 00:56
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Det känner jag igen men just därför är det ännu viktigare att värdesätta sig själv. Det låter som att du har tendens att söka dig till toxiska män med narcissistiska personlighetsdrag. I mina öron låter det som att du blir utnyttjad. Sluta skicka bilder på dig själv till skithögar till män.

Varför tar du för givet att han skulle vara narcissist? Han kanske bara är en player som leker med hennes känslor, vill ha henne till sex men inte till mer. Det är en helt annan sak än att ha en personlighetsstörning som narcissism
Citera
2025-10-05, 00:57
Medlem
Yungvidzibois avatar
Har höstlovet redan börjat? Jag trodde åldersgränsen låg på 18
Bara att glömma och gå vidare, livet är för kort för att grubbla över dumma människor som bara slösar ens tid.
Citera
2025-10-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Varför tar du för givet att han skulle vara narcissist? Han kanske bara är en player som leker med hennes känslor, vill ha henne till sex men inte till mer. Det är en helt annan sak än att ha en personlighetsstörning som narcissism
Han behöver naturligtvis inte ha den läggningen. På samma sätt som jag gör ett antagande, gör du ett antagande att han inte har den personligheten. Så ingen vet egentligen.

Min erfarenhet säger mig dock att personer som försvinner och återkommer, när det passar dem själva, inte sällan har narcissistiska drag, då de inte alls bryr sig om motpartens känslor. De har svårt att förstå att de sårar den andra genom sitt beteende. De bryr sig sällan om någon annans känslor, än sina egna.
Citera
2025-10-05, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jo och det märks. Hur gammal är du egentligen?
Börja förändra dig idag och sluta se dig som ett offer. Det är bättre att ägna den kraften du uppenbarligen ödslat på killar på dig själv istället.
Vi har bara ett enda liv och det går snart över.

Det spelar ingen roll hur gammal jag är.
Citera
2025-10-05, 01:06
Avslutad
Citat:

Nej jag tror inte att han är narcissist. Han är väldigt snäll, gullig och omtänksam i perioder.
Citera
2025-10-05, 01:10
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Nej jag tror inte att han är narcissist. Han är väldigt snäll, gullig och omtänksam i perioder.

Och det tror du inte att narcissister är?...
Citera
2025-10-05, 01:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Och det tror du inte att narcissister är?...

Jo men jag har svårt att tro att han är narcissist han känns inte som det
Citera
2025-10-05, 01:20
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Du blir ett offer i hans spel. Skriv att det räcker nu med hans velande. Du behöver inte nämna att han inte får fler bilder. Han kanske inte en bryr sig om det.

TS är inget offer. Hon väljer själv hur hon ska agera och känna. Hon väljer själv hur hon ska förhålla sig till situationen.

Det är tragiskt och kontraproduktivt att se människor som "offer" i sådana här situationer.

TS, gör vad som känns bäst för dig själv. Inse att du är den som bestämmer hur du vill ha det. Allt annat är oväsentligt. Vill du inte ha det dom det är ändra ditt egna beteende mot honom. Sätt dina egna gränser och håll dem.

// CC
Citera
2025-10-05, 01:23
Medlem
HobbyHitlers avatar
Naturligtvis kan du skriva så, men jag tror inte du kommer hålla ditt löfte. För hur kass killen än är så ger han dig något du vill ha, uppmärksamhet.
Citera
2025-10-05, 01:25
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Jo, Flashback har 18-årsgräns.
Citera
2025-10-05, 01:34
Medlem
Citat:
Ajdå. Fundera på saken i alla fall. Här har du lite inspiration : https://www.youtube.com/watch?v=k2qgadSvNyU

Oj, vilken upplyst video… jag känner nästan hur IQ:n sjunker bara av att titta
Citera
2025-10-05, 01:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

För att vi ska kunna svara dig. Dvs du har gjort rätt när du reggat dig. Utgår vi alla från du är minst 18. Det är gränsen här. Därav att vi kan just prata mer vuxet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in