Citat:
Ursprungligen postat av
IB03
Om du har så förtvivlat svårt att förstå saker men uppenbarligen vill veta mer så måste du för det första läsa allt om fallet samt vad jag skrivit tidigare ordentligt så det fastnar. Jag har dragit detta tidigare.
Är du så oerhört korkad så du inte kan räkna ut någonting alls utan att ha filmbevis eller veta att någon sett allting...? Många har ingen förmåga att tänka och för dem är väl AI en lättnad...I själva verket kommer detta att helt ersätta oss och världsekonomin kommer krascha då AI/robotar varken betalar skatt eller konsumerar/köper något alls. Detta om vi låter det fortsätta ohejdat. En halvidiot borde kunna räkna ut detta.
"Självaste GW"...är han en gud för dig eller ? GW skriver ju själv i sin bok Wille Vingmutter att han bara ger sin teori 50/50 för att vara sann och hans teori bara är en "initierad gissning" p g a det "bristande underlaget" som han skriver. Han klargör detta. Fattar du ?
Du gör det igen... undviker att svara, och istället kommer du med otrevligheter och hänvisning till att läsa dina tidigare inlägg. Så otroligt dumt. Tappar du lätt humöret under press IB?
Det hade kanske varit möjligt om du inte skrivit så kopiöst mycket inlägg och dessutom så ofantligt mycket text i dom att det blir omöjligt. Inser du inte det själv?
Berätta istället kortfattat HUR du kan veta det du påstår... det blir så mycket enklare då.
Beträffande GW så tycker jag tillsammans med en massa andra att han väldigt duktig på det han gör, men det betyder naturligtvis inte att han inte kan ha fel. Det frågan gällde var hur du VET att han har fel. Svara på det istället för att bete dig dumt och dessutom, vad har AI med detta att göra!?