Ja, och det finns ju så mycket bevisning som pekar mot honom, hans erkännande t ex.
Ja jag ser absolut noll anledning att sitta och hitta på egna misstänkta helt utan någon fakta som tyder på att han skulle vara oskyldig eller någon annan skulle vara skyldig.
Ja jag ser absolut noll anledning att sitta och hitta på egna misstänkta helt utan någon fakta som tyder på att han skulle vara oskyldig eller någon annan skulle vara skyldig.
Du har helt rätt.
Hans erkännande via SMS är ju egentligen allt som behövs.
Ja precis, dom har ju säkerställt att Kirk sköts med en Mauser 30-06.
De kanske ska göra klart utredningen och rättegången innan du tramsar om det - men det ska ju vara en himla otur att hans dna finns på brottsplatstekniker på det misstänkta vapnet om han inte hade med saken att göra.
Macrons kärring tjänar på att Candace börjar fokusera på annat än att avslöja henne. Just saying...
Klokt tänkt - det var säkert Brigitte / jag menar Jean-Michel / som sköt Kirk!! Och nu försöker hen tysta ner allt genom att lämna in en ny stämning mot Candace och dra upp Candace tramsande om Macron och Kirk så att msm kan gotta sig i det riktigt ordentligt…
Men jag vet inte om det förklarar allt. Hennes påståenden om mordet på CK är väl ett exempel på en slutsats som inte enbart kan förklaras med din beskrivning. Oavsett om hon har rätt eller fel är det alldeles förhastat att kläcka ur sig detta och det borde hon kunna lista ut oavsett bildningsnivå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!