Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Det beror nog på lite hur man har uttryckt sig till mig både i den här tråden och den andra . Bla att jag skulle hålla mina smutsiga fingrar borta från ett barn. Såna som mig ska inte jobba inom vården el har man dyslexi el läsförståelse ska man absolut inte jobba med människor mm . Då detta inte haft något med N att göra .
Detta är baksidan att vara offentligt och gå ut och posta allt. Det är ingen som gjort Nicci till världens sämsta människa det är hennes handlande som inte alltid är rätt som man reagerat på . Att A ej kämpat får stå för dej . Jag vet vad jag har sett och läst och det räcker för mig för att veta att han har varit motarbetad sen dag 1 då C föddes och han har kämpat
Att ni är så många i tråden som för er med argumentet att ni bara ”reagerat” på sådant N*cc* gjort är för mig en gåta eftersom att ni reagerar så starkt på när andra ”reagerar” på sådant Andr*as säger eller gör.
Jag vet inte heller om jag vill kalla det att ”reagera” när man i inlägg efter inlägg skriver om vilken dålig mor N*cc* är, att man önskar att Andr*as skulle ha ensam vårdnad (!), att man förskönar och hyllar Andr*as på ett sätt, att man blandar in och smutskastar hela N*cc*s familj.
Eftersom att någon nu nämner förtal eftersom att det påtalas att Andr*as är föremål för en pågående brottsutredning kan man ju fundera på vilka inlägg i den här och i den tidigare Love Island-tråden som skulle klassas som rent förtal mot både N*cc*, hennes mamma och V*ktor.
För övrigt: Med tanke på att Andr*as inte självmant hörde av sig till socialnämnden för att anmäla sitt intresse för faderskap utan väntade till dess att han själv blev kontaktad månader efter att Ch*ara föddes får du nog ta tillbaka ditt påstående om att han skulle kämpat från dag ett.