Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-02, 21:54
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Typiskt en kvinna som känner sig hotad att söka upp sin påstådda förövare och gå till verbalt angrepp. Verkligen typiskt.

Hon är så full av lögn. Hoppas att de alla hjälps åt att sänka henne. Hampus dotter har nog t ex en del att berätta om Linda, som inte skulle vara till hennes fördel.
Tänkte samma. Slår tillbaka mot henne själv när hennes ord och beteende inte stämmer överens med varandra.
Citera
2025-10-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
L har kommenterat på E:s senaste instagraminlägg:

Jag blir lite rädd för att L kanske kommer att manipulera barnen nu oxå. Tänk om hon försöker göra allt för att E inte ens ska få ha barnen tillslut 🥺 Oftast vinner ju mamman sånt. Jag mår illa för jag känner verkligen för H E och alla barnen. Fy vilken galenskap hon har dragit igång helt i onödan, bara för att det ska se ut som att alla andra är bovarna i det hela och hon är den bra. Tvi för såna som henne. Finns ju inget som kommer stoppa henne
Tycker så synd om alla berörda.
Citera
2025-10-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Tänker lite högt nu.
Om det där med att E skulle skrikit h*ra efter L och flera gånger enligt henne tappat det totalt, så borde det finnas ett raseri och en enorm frustration gentemot henne.
Vad är det som utlöst detta?

Samtidigt sitter vi många här och kliar oss i huvudet hur hon får sin ekonomi att gå ihop. Och varför man skaffar en lägenhet i Östersund när man har (?) ett städjobb några timmar i veckan…

Vi har också hört att L är den som varit drivande i de privata delarna i förhållandet och gränslösheten i andra sammanhang.

Mina tankar hamnade återigen på om det är så att hon håller på med OF ändå? För någonting måste ha brustit om E står och skriker h*ra inför sina egna barn. Där skulle nog fler ha tappat det.

Det verkar inte som att de var någon som noterade en ringlight-lampa riktad mot hennes säng i en video i somras.. iaf har ingen skrivit om det
Jag trodde de skulle komma mer spekulationer om OF..
Citera
2025-10-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag bryr mig i sak inte om hur hon försörjer sig. Vill hon sälja murran på nätet så får hon väl göra det. Det är dock helt i linje med den bild jag fått av henne i övrigt de senaste månaderna - hon bryr sig t ex inte ett dugg om huruvida hennes åtta barn får konsekvenser av att deras mor näthorar.

Det är också kul att Erik i sitt inlägg i princip bekräftar allt som diskuterats i den här tråden det senaste året. Det är också ganska spicy att han märkt inlägget med "Del 1" som för att tala om för henne att det kommer mera om hon inte håller käften och sätter sig ned. Bra Erik!

Väldigt sugen på Del 2!
Citera
2025-10-02, 22:52
Medlem
Om L i stort sett mobbat E sedan de blev i lag på sent 90-tal, då har han blivit nedtryckt i skorna under en period på ca 25+ år. Skulle inte vem som helst egentligen bli lite arg när man blir ”fri”? Jag menar processen i sorgen över äktenskapet och allt som man gått igenom, en av delarna är ilska.

Sen erkänner ju Erik han sagt saker han sagt i stundens hetta.. Barnfridsbrott är absolut ett brott, men L är VERKLIGEN INTE fri där, sakerna hon kallar Erik i videos och när hon tror ingen hör är betydligt värre. Barn har ögon som en elefant, de hör och förstår så mycket mer än L tror
Citera
2025-10-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostade
Det verkar inte som att de var någon som noterade en ringlight-lampa riktad mot hennes säng i en video i somras.. iaf har ingen skrivit om det

Så nu har L prostituerat sig för att ha råd med livet? Herregud.

Roligt att ni är så intresserad och hittar på så mkt detaljer om en person som ni uppenbarligen inte gillar.

Om du läser här Linda - stå på dig och se det för vad det är. Gå vidare med dina vloggar - du har uppenbarligen en hel hög med följare som bara måste veta vad som händer i ditt liv.
Citera
2025-10-02, 23:43
Citat:
Ursprungligen postat av mormor43
Ett barn som blir riktigt bortskämt och alltid är den som styr familjen kan bli narcissist och det är nog vad som hänt i hennes fall.

Lindas mamma gjorde nog va hon trodde va bäst under lindas uppväxt och det blev helt fel om det nu är grunden till lindas narcissista beteende men jag hoppas lindas mamma slipper höra och läsa allt som sägs och skrivs om hennes dotter

Citat:

Hon filmar knappt i sovrummet längre det va ett tag sen men den står nog där av en anledning 🫢

Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Väldigt sugen på Del 2!

Hoppas den kommer
Citera
2025-10-03, 08:00
Medlem
Citat:
Vilken vlogg såg du den i?
Citera
2025-10-03, 08:20
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Så nu har L prostituerat sig för att ha råd med livet? Herregud.

Roligt att ni är så intresserad och hittar på så mkt detaljer om en person som ni uppenbarligen inte gillar.

Om du läser här Linda - stå på dig och se det för vad det är. Gå vidare med dina vloggar - du har uppenbarligen en hel hög med följare som bara måste veta vad som händer i ditt liv.

Många som jobbar med of inte alls ovanligt och varför skulle inte Linda kunna jobba med det?
Citera
2025-10-03, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Vilken vlogg såg du den i?

Det minns jag inte men hon var påväg ut nånstans och sprang upp i sovrummet för att hämta nåt.
Citera
2025-10-03, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livet-i-stan
Många som jobbar med of inte alls ovanligt och varför skulle inte Linda kunna jobba med det?

Ja det är klart hon kan jobba med det. Verkar vara väldigt många som gör det för att få ihop ekonomin. Alla bestämmer själv.
Ska de varit därför erik skrikit hora till henne?
Citera
2025-10-03, 09:26
Citat:
Ja det är klart hon kan jobba med det. Verkar vara väldigt många som gör det för att få ihop ekonomin. Alla bestämmer själv.
Ska de varit därför erik skrikit hora till henne?

Jag gissar på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in