Citat:
Ursprungligen postat av
Lovehurts1
Förstår inte ditt syfte med att sitta och leta rätt på vad folk skrivit och tyckt . Jag tyckte uppenbarligen så då när jag skrev detta . Lämna tråden pga allt tjafs som var då som nu . Du får köpa det om du vill . Din åsikt är inte mer värd en någon annans. Att försöka skrämma människor till tystnad här inne el att försöka få bort vissa användare för att det inte passar er i smaken med deras åsikter är rent av löjligt . Det blir inte mer sant för att man gapar högst el för att man delar lite ur ett protokoll el handling kring utredningen.
Helt enig med dig.
Även om jag "ofrivilligt" blev delaktig i diskussionen eller tjafset om man så vill.
Hade sett mobbning pågå länge mot vissa personer ända sedan LI tråden. Jag fick nog av att mobbare stod oemotsagda med sitt rent ut sagt ELAKA beteende!
Jag har också sett "skrämseltaktiken" med att i tid och otid citera meningar taget ur sitt sammanhang i en diskussion. Mer mot vissa i förra och i denna tråd och ifrågasätta med förvränga det som sagts. Som du säger, man tyckte så då, och?
Som sagt mobbningen mot vissa och karaktärsmordet där A framstås som ett monster. Trots att det sagts att de själva inte anser honom som aggressiv eller våldsam, snarare tvärtom, få ihop den ekvationen om ni kan!?🤷♀️
Minsta lilla misstag av ordval så huggs det, spelar ingen roll, allt för att avleda och ändra i narrativet upplever jag det som. Likaså ofta antydan att de anser tråd ska stängas så fort man har annan åsikt en de har.
Oavsett var man står i det hela kring Nicci så har man rätt till sin åsikt utan fula påhopp!