2025-06-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Claes har gått ut i media med att han är impotent pga cellgiftsbehandlingen.

Trots det blir han ständigt uppvaktad av tjejerna. Claes kilar stadigt med en yngre snärta som inte bryr sig om hans pikanta handikapp eftersom han är tv kändis och stadd i kassan.

Hans tjej verkar vara skådis och går på kändisgrejer? Kanske vill avancera i karriären?
Citera
2025-06-15, 20:33
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Ful man med pengar har vacker kvinna.

Ett plus om fulingen är känd, betydelsefull och har kontakter. Då får han en tiopoängare.

En ful man utan pengar har ingen kvinna alls.

En snygg vältränad man med vanligt jobb får nöja sig med ful kvinna.

Alla kvinnor, fula som vackra har en man (om de vill)

Citat:
Claes är det ultimata beviset på att kvinnor inte bryr sig om vare sig mannens utseende eller sex.

Claes har ändå det som krävs. Han är tv kändis, har karisma och en slant på banken.

Du är nog den mest pinsamma skribenten på hela Flashback.

Samma tugg och tramsiga kommentarer i alla skvallertrådar om kända män och deras partners.

Avundssjukan lyser igenom och du har väl säkerligen aldrig haft en dam i bingen, men jag antar att du kan byta hand utan att skinnet stannar...
Citera
2025-06-15, 22:19
Medlem
Såg precis programmet Vilket liv där Claes Malmberg var huvudperson. Kollade nyligen upp honom av ren nyfikenhet hur många barn han hade o läste då att hans dotter Amanda hade downs syndrom, fanns även en bild på henne. Döm om min förvåning när barnen medverkade i programmet o denna Amanda inte alls såg ut som på bilderna🙃
Citera
2025-06-22, 19:24
Bannlyst
Så han kommer att dö nu?
Citera
2025-06-22, 20:42
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incelmissions35
Så han kommer att dö nu?

Inte nu nu...
Citera
2025-06-24, 00:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Jag minns en intervju han gjorde en gång. Det kan ha varit i Stjärnorna på slottet. Han sa att han var väldigt rädd för döden, för att allting fortsätter även utan hans närvaro. Snart är han där och förhoppningsvis har han inte alltför mycket dödsångest.
Citera
2025-08-23, 00:12
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkeye71
Såg precis programmet Vilket liv där Claes Malmberg var huvudperson. Kollade nyligen upp honom av ren nyfikenhet hur många barn han hade o läste då att hans dotter Amanda hade downs syndrom, fanns även en bild på henne. Döm om min förvåning när barnen medverkade i programmet o denna Amanda inte alls såg ut som på bilderna🙃
För att det inte är samma person 😅
Citera
2025-09-30, 15:10
Medlem
HerrGickhans avatar
I en intervju med Expressen från juli säger Malmberg:
Så prognosen?

– Ser nog ganska god ut. Jag kan säkert leva 20-25 år med den här medicinen.

https://www.expressen.se/noje/claes-malmberg-kemisk-kastrering-tog-hardast/
Om så är fallet kan han inte ha metastatisk cancer som spridit sig till skelettet. Livslängden vid skelettmetastaser från prostatacancer ligger i intervallet 3-10 år från det att cancern spreds från primärtumören till skelettet.
Citera
2025-09-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
I en intervju med Expressen från juli säger Malmberg:
Så prognosen?

– Ser nog ganska god ut. Jag kan säkert leva 20-25 år med den här medicinen.

https://www.expressen.se/noje/claes-malmberg-kemisk-kastrering-tog-hardast/
Om så är fallet kan han inte ha metastatisk cancer som spridit sig till skelettet. Livslängden vid skelettmetastaser från prostatacancer ligger i intervallet 3-10 år från det att cancern spreds från primärtumören till skelettet.
Tyvärr är det så att om läkaren ger en 3-10år kvar. så räcker det med tre... esten blir bara en stor väntan. Och i värsta fall en pinsam väntan. Slutet på livet blir alltid en förnedring.
Citera
2025-09-30, 16:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Tyvärr är det så att om läkaren ger en 3-10år kvar. så räcker det med tre... esten blir bara en stor väntan. Och i värsta fall en pinsam väntan. Slutet på livet blir alltid en förnedring.

Läkarna brukar vara restriktiva med att ge någon förväntad kvarstående tid. Dock är detta intervall något som statistiskt gäller för tillfället. Intervallet är långt beroende på att individer har olika immunförsvar och lever olika. Några 20-25 år kvar som Malmberg tror sig ha lär det knappast finnas. Jag påstår att han inte ens skulle ha det cancerfri med den kroppshyddan och det leverne han fört. Han får nog vara glad om han når 70, men det kommer ju inte att vara hög livskvalitet den sista tiden.
Citera
2025-09-30, 17:53
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Några 20-25 år kvar som Malmberg tror sig ha lär det knappast finnas. Jag påstår att han inte ens skulle ha det cancerfri med den kroppshyddan och det leverne han fört. Han får nog vara glad om han når 70, men det kommer ju inte att vara hög livskvalitet den sista tiden.

Magnus Härenstam fick 13 år från diagnos tills att han avled. Han var 61 när diagnosen ställdes.

Claes fick sin cancer för 4 år sen. Då var han 60. Så han har nog iaf 9-10 år kvar eftersom han svarar bra på behandlingen. Claes har således goda chanser att fira sin 70 årsdag.
Senast redigerad av Arne Bajse 2025-09-30 kl. 18:03.
Citera
2025-09-30, 18:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Magnus Härenstam fick 13 år från diagnos tills att han avled. Han var 61 när diagnosen ställdes.

Claes fick sin cancer för 4 år sen. Då var han 60. Så han har nog iaf 9-10 år kvar eftersom han svarar bra på behandlingen. Claes har således goda chanser att fira sin 70 årsdag.

Härenstam hade inte spridd prostatacancer 2003, varvid han kunde botas, vilket också skedde. Tio år senare drabbades han igen, men då av en tumör i ryggraden. Han dog tre år senare. Så lägg inte ihop dessa två helt olika saker.

Malmberg har obotlig cancer redan nu och om den är spridd till skelettet gäller 3-10 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in