Citat:
Ursprungligen postat av
hemorojdbiff
Varför står två personer där som dold adress?
Många frågetecken
Citat:
Ursprungligen postat av
Katchingan
Alla människor vill inte vara synliga på nätet. Vilket jag förstår, det bör vara varje människas rätt att dölja sina uppgifter. Om någon behöver dem får man ge ut sin adress, varför ska alla veta vart man bor, tjänar, vad hunden heter, hur stort huset är?
Citat:
Ursprungligen postat av
hemorojdbiff
Ja nu är man ju inte så dold går få fram ändå, vet inte om det e en bugg
I merinfo
Citat:
Ursprungligen postat av
Katchingan
Troligtvis en bugg tyvärr, sen vet jag att det är svårt att få bort allt, samtliga sidor är inte så samarbetsvilliga med att ta bort uppgifterna.
Någon dagstidning (aftonbladet eller expressen) gjorde en artikel om hur man dolde sina uppgifter när många oskyldiga gick offer för "Nya Sverige"
Har för mig det var i samband med villamorden i Tullinge och Telefonplan där familjen i Telefonplan endast hade samma efternamn som en kriminell råtta.
Tror många gör det pga rädsla för att förknippas med kriminellt smuts som kanske har samma/liknande efternamn och sånt.
Jag dolde mig med i den vevan, fast genom en Flashbacktråd och söker jag mitt för och efternamn nu så finns jag inte ens med på google search.
Att personer som dolt sig ändå kommer upp på vissa sidor är för att man helt enkelt missat ta bort sig på kanske en av sidorna.
Vissa sidor behövde man tex maila för att få det borttaget.