2025-09-29, 06:37
Medlem
Kan det inte ha koppling till företaget på adressen ? någon schism som uppstått, eller någon som varit där för att få hjälp och någon ide har uppstått när dom sett något värdefullt tex. ?
Citera
2025-09-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronlemmy
Kan det inte ha koppling till företaget på adressen ? någon schism som uppstått, eller någon som varit där för att få hjälp och någon ide har uppstått när dom sett något värdefullt tex. ?

Varför står två personer där som dold adress?
Många frågetecken
Citera
2025-09-29, 09:20
Medlem
Katchingans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Varför står två personer där som dold adress?
Många frågetecken

Alla människor vill inte vara synliga på nätet. Vilket jag förstår, det bör vara varje människas rätt att dölja sina uppgifter. Om någon behöver dem får man ge ut sin adress, varför ska alla veta vart man bor, tjänar, vad hunden heter, hur stort huset är?
Citera
2025-09-29, 15:28
Medlem
https://www.sverigesradio.se/artikel/efter-grova-ranet-i-tobo-tre-man-hemmahorande-i-stockholm-anhallna
Citera
2025-09-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katchingan
Alla människor vill inte vara synliga på nätet. Vilket jag förstår, det bör vara varje människas rätt att dölja sina uppgifter. Om någon behöver dem får man ge ut sin adress, varför ska alla veta vart man bor, tjänar, vad hunden heter, hur stort huset är?
Ja nu är man ju inte så dold går få fram ändå, vet inte om det e en bugg
I merinfo
Citera
2025-09-29, 16:19
Medlem
Katchingans avatar
Citat:
Ja nu är man ju inte så dold går få fram ändå, vet inte om det e en bugg
I merinfo

Troligtvis en bugg tyvärr, sen vet jag att det är svårt att få bort allt, samtliga sidor är inte så samarbetsvilliga med att ta bort uppgifterna.
Citera
2025-09-29, 17:34
Medlem
Krickerts avatar
Haha
Min hjärna läste Trobo.

Jag trodde att bajsbaronen hade gått berzerk.
Citera
2025-09-29, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katchingan
Troligtvis en bugg tyvärr, sen vet jag att det är svårt att få bort allt, samtliga sidor är inte så samarbetsvilliga med att ta bort uppgifterna.
Personen som heter CW finnes inte i några register men det står att hon bor på denna adress skumt
Citera
2025-09-29, 20:44
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Ur Expressens flöde av nyhetsnotiser:

Citat:
– Vi kommer även att utreda eventuella kopplingar till organiserad brottslighet, säger åklagaren Elin Blank till tidningen.
Rånet är ett av flera som riktats mot personer i deras hem i trakten runt Uppsala den senaste tiden.

Är det rikingar eller folk som skyltat med en fin klocka på Facebook som blir rånade, eller är det folk som har något otalt med gangsters?
Citera
2025-09-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Ur Expressens flöde av nyhetsnotiser:

Är det rikingar eller folk som skyltat med en fin klocka på Facebook som blir rånade, eller är det folk som har något otalt med gangsters?

Hur som helst verkar det vara utomsocknes slödder som anhållits.

Citat:
Tre män i 20-årsåldern från Stockholmsområdet är anhålla för det grova rånet i Tobo i helgen. Det är oklart om och hur de känner offren.
– Det är inget jag kan kommentera, säger Elin Blank, åklagare.
https://www.unt.se/nyheter/tobo/artikel/tre-man-anhallna-for-grova-ranet-i-tobo/rk38mpml (förhandsvisning av betalartikel)
Citera
2025-09-29, 23:13
Medlem
Citat:
Personen som heter CW finnes inte i några register men det står att hon bor på denna adress skumt

Tre av personerna har samma efternamn och ett tillsynes ovanligt sådant. Jag tippar på att de tre är släkt. Mamma, pappa, barn med andra ord med tanke på åldrarna.
Tjejen, CW, som står skriven där kan man ju spekulera kring. Inneboende eller partner till den yngre GHB. Åldersmässigt så ser det ju ut som att två par bor på adressen?
Citera
2025-09-30, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen7903
Tre av personerna har samma efternamn och ett tillsynes ovanligt sådant. Jag tippar på att de tre är släkt. Mamma, pappa, barn med andra ord med tanke på åldrarna.
Tjejen, CW, som står skriven där kan man ju spekulera kring. Inneboende eller partner till den yngre GHB. Åldersmässigt så ser det ju ut som att två par bor på adressen?

CW är sambo till sonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in