2025-09-30, 12:54
Medlem
Eg0x3s avatar
Jaha en snyft-post på insta om hur stressad hon är över att Stefan varit hemma från jobbet obetalt i flera veckor .. nästa månad kommer bli tuff.

Sliter mitt jävla hår… det där skriver hon ju bara för att fler ska skänka pengar på gofoundme.. jävla martyr 🤬🤬🤬

Skäms på dig din skräcködla!
Citera
2025-09-30, 14:10
Medlem
Ja nu börjar pengarna trillar in helt horribelt.
Citera
2025-09-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jaha en snyft-post på insta om hur stressad hon är över att Stefan varit hemma från jobbet obetalt i flera veckor .. nästa månad kommer bli tuff.

Sliter mitt jävla hår… det där skriver hon ju bara för att fler ska skänka pengar på gofoundme.. jävla martyr 🤬🤬🤬

Så vidrigt. Nu tycker hon pengar. Så jävla äckligt.
Citera
2025-09-30, 14:25
Medlem
Citat:

Jag blir så jävla förbannad! Förbannade falska, jävla människa.
Citera
2025-09-30, 14:52
Medlem
Citat:

Hur får man folk att fatta vad hon går för??? 👿
Citera
2025-09-30, 15:41
Medlem
Citat:

Stefan har rätt att vabba. Men Mellon är ju på dagis om dagarna kan Stefan inte jobba då?

Vet inte hur han jobbar eller med vad.
Men Stefan har ingen försörjningsplikt för Ellie eller hennes ungar.
Hur klarade sig Ellie innan Stefan flytta in?
Citera
2025-09-30, 15:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hur får man folk att fatta vad hon går för??? 👿

Ja du.. dom som inte fattar kommer inte fatta..

Alla borde börja anmäla hennes inlägg som inte reklammarkeras.. när hon postade om cap så skulle hon markerat alla dessa inlägg med reklam… el när hon visar upp kläder som skickas från företag som gåvor ska oxå markeras med reklam…
Citera
2025-09-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Stefan har rätt att vabba. Men Mellon är ju på dagis om dagarna kan Stefan inte jobba då?

Stefan jobbar borta söndag - torsdag eller fredag. Han är inte hemma då.
Citera
2025-09-30, 15:48
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55

Varför ska han vabba ett friskt barn?
Citera
2025-09-30, 15:51
Medlem
Jag slutade, mer eller mindre, följa Ellie Sandin när hon började tigga pengar via GoFundMe och också upprepade gånger lägga upp långa och närgångna klipp på sig själv i stringtrosor. Där gick min gräns. Det finns behjärtansvärda GoFundMe-insamlingar som riktar sig till barn, som av olika anledningar befinner sig i ekonomisk nöd. Men nej, Ellie Sandin tycker att folk ska stötta henne. På riktigt. Stefan tycker också det. Enligt Ellie.

Ellie är atopiker. Som atopiker måste man skydda sin hud alltid och hela livet. Upprepar, alltid och hela livet. Det har hon inte gjort. Hon har misskött sig på många sätt, men givetvis är det, enligt henne, läkarnas och sjukvårdens fel att hon hamnat i detta fruktansvärda tillstånd som hon är i nu. Dessutom tycker hon att det är viktigt att tydligt visa upp sin skadade hud i varje video. Det blir om inte annat mer klirr i kassan, för att inte tala om kommentarsfälten som översvämmas av röda hjärtan. Tack för att du är du. Och tack för pengarna. De kommer till stor nytta för allt (o)nödvändigt som ska inhandlas, leksaker och tillskott t ex.

Jag lider med hennes barn, stora som små. Hoppas Mellon får gå på förskolan om dagarna så han slipper kameran och filmandet. Barn borde överhuvudtaget inte medverka i inkomstbringande YT-videos. Det är en tråkig utveckling. Ellie Sandins videos är också väldigt tråkiga, det mesta upprepar sig hela tiden och den käcka musiken till snabbspolningarna kan fylla en med vämjelse.

Jag hoppas Ellie får ett uppvaknande och börjar ta hand om sin hälsa. Dags att källsortera alla tillskott och avsluta kontakterna med kvacksalvare. Kanske läsa och ta till sig titeln på Björn Natthiko Lindeblads bok, "Jag kan ha fel".*
Citera
2025-09-30, 15:59
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:

Han har ju ganska nyligen fått tillsvidare anställning på den firman.Dom är säkert nöjd nu att han vart hemma flera veckor.Så nu är det lika bra att vi skänker pengar till Ellie
Citera
2025-09-30, 16:00
Medlem
Nu ska det säkert öppnas en GoFundMe till Stefan också. Och så ska det tjatas om det i kommande videor hur ansträngd ekonomin är.
— Stefan har väl pengar i huset han ska sälja. Han sa i en vlogg att han haft fem hus som han renoverat så med en normal bostadskarriär borde han inte ha så mycket lån så det borde bli en rejäl slant när han säljer om inte Fogden tar allt.
— Vid konkurs i ett AB har ägare i ett aktiebolag begränsat ansvar, vilket betyder att dem inte är personligt ansvariga för bolagets skulder. Om bolaget inte betalt skatt och moms kan VD och styrelseledamöter bli personligt betalningsansvariga. Kanske därför inte Stefan kan sälja sitt hus innan konkursen är avslutad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in