2025-09-29, 16:16
Citat:
Ursprungligen postat av Muttfisen
Nån som vet förresten hur det är med dem 2 allvarligt skadade killarna? Enligt tråden ska ju iallafall en av dem flygit ut genom rutan vid andra smällen
Cr*lle som körde Chevan ligger på sjukhus med allvarliga skador, satt han i framsätet så är han nog en av om dom flög ur rutan?
Citera
2025-09-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Jag vet att media ofta blandar ihop gripande med att bli anhållen. Men är man inblandad i en dödsolycka som förare så är det inte ovanligt att man blir anhållen initialt. I det här fallet ska man inte dra för stora växlar på det.

Fel fel fel
Det är ytterst ovanligt. Det omkommer ca 200 pers om året i trafikolyckor. Endast ett fåtal anhålls. De brukar isåfall vara rattfulla eller eller extremt grova trafikförseelser.

Du får ge flera exempel om du hävdar motsatsen.
Citera
2025-09-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4W5
Cr*lle som körde Chevan ligger på sjukhus med allvarliga skador, satt han i framsätet så är han nog en av om dom flög ur rutan?

Personen som körde chevan heter inte Cr*lle, dessutom så är inte personen som körde chevan inlagd, utan det är de andra 2 männen som satt fram som är inlagd.
Citera
2025-09-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskafall
Personen som körde chevan heter inte Cr*lle, dessutom så är inte personen som körde chevan inlagd, utan det är de andra 2 männen som satt fram som är inlagd.
Och hur är det med dem 2 männen ?
Citera
2025-09-29, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskafall
Jaha? Frågade precis en anhörig i samma åldersgrupp om de känner kvinnorna som dog, fick till svar att hen inte kände till tjejerna men känner "Cr*lle som körde, han ligger på sjukhuset"
Oavsett så är det inte bra med honom
Citera
2025-09-29, 16:46
Medlem
Citat:

Vänta nu.
Heter båda Crille? Både Chevans förare och Dodge/Ford föraren.
Om han körde bör han väl suttit i framsätet.
Citera
2025-09-29, 16:53
Medlem
Citat:

Det verkar inte vara mycket sanning i det du skriver. Men du får det att framstå som att du vet fast du inte har en aning. Cr*lle körde Dodgen/Forden beroende på vilken bil han faktiskt använt.

Sen det där obskyra påhittet om lossnad hjärnsubstans/del utav huvudet som du nämnde först. Det stämmer inte över huvudtaget och det vet jag till 100% . Hur jag vet det får jag inte nämna
Citera
2025-09-29, 16:54
Medlem
Citat:
Jaha? Frågade precis en anhörig i samma åldersgrupp om de känner kvinnorna som dog, fick till svar att hen inte kände till tjejerna men känner "Cr*lle som körde, han ligger på sjukhuset"

Det var han som körde dodgen och kom över på fel sida och krockade med chevan? Eller?

Fattar inte hur den andra bilen kunde komma i så hög fart och krocka in i de redan krockade bilarna…
Citera
2025-09-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttfisen
Och hur är det med dem 2 männen ?

Vet inte mer än att dem båda ligger i Gävle och att ingen ska vara på IVA längre. Men exakt hur skadeläget ser ut kan jag inte yttra mig om
Citera
2025-09-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurpan90
Det verkar inte vara mycket sanning i det du skriver. Men du får det att framstå som att du vet fast du inte har en aning. Cr*lle körde Dodgen/Forden beroende på vilken bil han faktiskt använt.

Sen det där obskyra påhittet om lossnad hjärnsubstans/del utav huvudet som du nämnde först. Det stämmer inte över huvudtaget och det vet jag till 100% . Hur jag vet det får jag inte nämna
stämmer det övriga han skrev då? Att hon var klämd mot ett huv?
Citera
2025-09-29, 17:01
Medlem
Citat:

Då har dom fått fel namn på föraren av chevan. Namnet på föraren är inte något jag tänker skriva ut eftersom jag inte tycker att det är relevant överhuvudtaget
Citera
2025-09-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Det var han som körde dodgen och kom över på fel sida och krockade med chevan? Eller?

Fattar inte hur den andra bilen kunde komma i så hög fart och krocka in i de redan krockade bilarna…

För att det var mörkt och väldigt dimmigt. Svårt att se en avstängd Amerikanare då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in