2025-09-29, 15:37
Medlem
Versionen jag hörde idag om olyckan var att bil 1 stod stilla, några personer hade klivit ur. Bil 2 kör in i bil 1. Bil 3 väjer för olyckan och voltar ner i diket. Kör aldrig in i bil 1 eller 2.
Citera
2025-09-29, 15:37
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busbosse
30 åringen redan släppt, men misstankarna kvarstår. 20 åringen kan ev släppas snart enl åklagaren. Även om han inte ville spekulera om så blir fallet, enl expressen

Tycker synd om alla inblandade. Hoppas någon kan buda över en ask stesolid -
Det lär han behöva
Citera
2025-09-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av determinedtobeme
Versionen jag hörde idag om olyckan var att bil 1 stod stilla, några personer hade klivit ur. Bil två kör in i bil 1. Bil tre väjer för olyckan och voltar ner i diket. Kör aldrig in i bil ett eller två.
Börjar bli väldigt många versioner från olika håll nu
Citera
2025-09-29, 15:41
Medlem
Citat:
Versionen jag hörde idag om olyckan var att bil 1 stod stilla, några personer hade klivit ur. Bil 2 kör in i bil 1. Bil 3 väjer för olyckan och voltar ner i diket. Kör aldrig in i bil 1 eller 2.
Dock hade den föraren aldrig blivit anhållen, om din version stämmer.
Citera
2025-09-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanracingF
Vilket jävla sekretess brott vidrigt gjort... å sprida helt jävla onödig information till enbart nyfikna jävla satar ... hoppas din vän får sparken!!!

Märklig reaktion och kommentar. Var tacksam i stället för att någon delger en ögonvittnesinformation i stället för alla gissningar och spekulationer som annars är vanligt förekommande här på forumet.
Citera
2025-09-29, 15:42
Medlem
Citat:

Kan inte annat än hålla med.
Hörde på radion att de anhållna skulle förhöras idag (den ena hade nog redan förhörts) och polisen hade börjat få en klarare bild av olyckan. Så snart får vi nog veta den mest sanna versionen.
Citera
2025-09-29, 15:43
Medlem
Citat:
Dock hade den föraren aldrig blivit anhållen, om din version stämmer.

Nej det kan jag hålla med om. Men det kanske man inte visste då?
Citera
2025-09-29, 15:47
Medlem
Citat:
Kan inte annat än hålla med.
Hörde på radion att de anhållna skulle förhöras idag (den ena hade nog redan förhörts) och polisen hade börjat få en klarare bild av olyckan. Så snart får vi nog veta den mest sanna versionen.
Innan veckan e slut vet vi nog de mesta om olyckan
Citera
2025-09-29, 15:48
Citat:
Hur olyckan skedde var nog inte den första tanken min vän hade när han väl kom dit, vill inte prata om ämnet något mer med honom för ser att det blir jobbigt för honom, vi får se vad den slutliga versionen blir som media går ut
Brandmän är inte så insatta i hur olyckor sker som jag hör utan fokuserar mer på det som händer just då. Önskar jag hade mer info om själva olyckan
Citera
2025-09-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttfisen
Innan veckan e slut vet vi nog de mesta om olyckan
Nån som vet förresten hur det är med dem 2 allvarligt skadade killarna? Enligt tråden ska ju iallafall en av dem flygit ut genom rutan vid andra smällen
Citera
2025-09-29, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4W5
Som jag förstått så klev L ut och blev påkörd
E satt kvar i baksätet när bilen började brinna...

Kan säkert stämma för på snapstorys satt L längst mot dörren vänster bak.
Citera
2025-09-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4W5
Eller hur? Vill man inte ha all otäck information så räcker det väl att läsa om olyckan på aftonbladet

Men din jävla idiot. Det är förstås bra att få viss info men det är riktigt sjukt att skriva så detaljerat om skadorna på de döda och det tillför absolut ingenting.

Håller med om att din vän bör få sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in