Har Micke från Jakan tagit ett återfall? Han sålde gården med Sanna som nu ska bli präst. Han satt och laddade med CP-Tobbe (”el Lobo”, fd Europa chef för Olof K Gustafssons Pablo Escobar firma), på Instagram. Ingen rök utan eld, kanske gården, hästarna och motorcyklarna blev för tråkiga. Synd om det är sant, har alltid varit ett fan, Micke har en rå energi som få LBTQ Millenial skådisar matchar. Han är ett råskinn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sveaswe
Kan säga att när jag såg Persbrandt för några veckor sedan öppet på krogen väldigt tidigt var han så full och nerknarkad. Han var inte med sin egna fru så mycket kan jag säga. En annan kvinna som var helt på honom . As ful och fet dessutom. Han såg så nergången ut att det var en total chock. Hade aldrig föreställt mig Micke sån. Fy altså han kunde inte ens prata. Bara sluddrade och det var inte ens efter kl 20!
Han hade snygga kläder men hela ansiktet och kroppsspråket var totalt nergången. Massa spring på toaletten från han sällskap och mycket häng vid toaletten från mickes sida. Vad är det för idioter? Orka hänga på en toa o det e så uppenbart. Dom blev inte kvar länge dock