2025-09-28, 13:38
Avstängd
Lyssnade lite på skilleras live nu på morgonen. Alltså jag undrar om Olivia, Axel och hans surrare förstår att Rask är en människa? Visst han är dum i huvudet många sätt och har betett sig extremt dåligt, men att sitta dagligen och snackar bara skit i cirklar om hur han är som person att han inte klarar nånting att han är ditten och datten. De har liksom avhumaniserat honom. Det är ju liksom ren och skär mobbing och att det är tillåtet på YouTube , en live kanal, bara sitta dagarna i ända och prata såhär och sprida rykten om en person för. Det är ju ren spekulation hur han är som person ?

Jag vet precis vad jag kommer få för svar men reagerade på hur omänskligt det låter när de trashar honom konstant. Vi är alla skyldiga till det dåliga klimatet kring detta dramat, även jag absolut , men ville få det sagt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-09-28 kl. 13:53.
Citera
2025-09-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Lyssnade lite på skilleras live nu på morgonen. Alltså jag undrar om Olivia, Axel och hans surrare förstår att Rask är en människa? Visst han är dum i huvudet många sätt och har betett sig extremt dåligt, men att sitta dagligen och snackar bara skit i cirklar om hur han är som person att han inte klarar nånting att han är ditten och datten. De har liksom avhumaniserat honom. Det är ju liksom ren och skär mobbing och att det är tillåtet på YouTube , en live kanal, bara sitta dagarna i ända och prata såhär och sprida rykten om en person för. Det är ju ren spekulation hur han är som person ?

Jag vet precis vad jag kommer få för svar men reagerade på hur omänskligt det låter när de trashar honom konstant. Vi är alla skyldiga till det dåliga klimatet kring detta dramat, även jag absolut , men ville få det sagt.

Jag anser att de är för snälla mot Rask eftersom Rasks egen åsikt är att om man ger sig in i leken får man leken tåla.

De reagerar på det Rask själv väljer att visa upp av sig själv.
Citera
2025-09-28, 14:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag anser att de är för snälla mot Rask eftersom Rasks egen åsikt är att om man ger sig in i leken får man leken tåla.

De reagerar på det Rask själv väljer att visa upp av sig själv.

Du frodas i hat alltså
Citera
2025-09-28, 14:30
Medlem
Citat:
Du frodas i hat alltså

Nej, tycker enbart att kamratfostran verkar ha bäst effekt på hatiska människor som Rask.

Han saknar social kompetens och lär sig tydligen inte av att redan ha blivit dömd en gång.

Han är en samhällsfara och en rättshaverist som borde låsas in.
Citera
2025-09-28, 14:32
Medlem
Snusfris avatar
Citat:

Beter man sig som Rask gör så får man nog finna sig i att folk pratar och har åsikter om en.
Citera
2025-09-28, 14:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nej, tycker enbart att kamratfostran verkar ha bäst effekt på hatiska människor som Rask.

Han saknar social kompetens och lär sig tydligen inte av att redan ha blivit dömd en gång.

Han är en samhällsfara och en rättshaverist som borde låsas in.
Så är deeet!

Hade bara hans mamma och pappa gjort ett vettigt jobb med honom så skulle dom kunnat minskat lidandet för hundratals brottsoffer.

Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Beter man sig som Rask gör så får man nog finna sig i att folk pratar och har åsikter om en.
Exakt! Han har bäddat sin egen säng, nu får han ligga i den full av mjölbaggar.
Citera
2025-09-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så är deeet!

Hade bara hans mamma och pappa gjort ett vettigt jobb med honom så skulle dom kunnat minskat lidandet för hundratals brottsoffer.

Exakt! Han har bäddat sin egen säng, nu får han ligga i den full av mjölbaggar.

Synd att det inte går att tvinga honom att göra lumpen. Det gjorde män av pojkar förr.

Han skulle må bra av en blandning mellan Lundsberg och lumpen.
Citera
2025-09-28, 15:55
Medlem
Bidens avatar
Länge sedan man hörde från skithögen nu, jag börjar få vibbarna av att han börjar vakna upp och inse sin situation. Studier, minska sin brottsliga verksamhet, hålla käften om i princip allt. Vet att många inte håller med mig och kanske till och med har motbevis men jag tycker att han ändrat sig mycket på sistone. Inte en förbättring, men en liiiiiiten chans till en bättre riktning iaf.
Citera
2025-09-28, 16:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Länge sedan man hörde från skithögen nu, jag börjar få vibbarna av att han börjar vakna upp och inse sin situation. Studier, minska sin brottsliga verksamhet, hålla käften om i princip allt. Vet att många inte håller med mig och kanske till och med har motbevis men jag tycker att han ändrat sig mycket på sistone. Inte en förbättring, men en liiiiiiten chans till en bättre riktning iaf.
Jag tror han ringer runt till alla han känner och är släkt med. Han är säkert beredd att även göra dem en tjänst för att sedan kunna be om ett lån. Tyvärr har jag svårt att tro att någon vill ha hjälp av honom med något.

Det enda som möjligtvis gått upp för honom är att han måste betala skulden.
Citera
2025-09-28, 17:44
Medlem
GreenBatterys avatar
Snart har en hel helg gått utan att den porrskadade ÄckelBaronen inte skrivit felanmälan till Trobo. Han har ju så mycket att göra!!

Man kan tycka att om man har ett rör som blåser kall luft rätt upp i brumman på en när man sover borde vara så irriterande att man felanmäler det men det är nog inte så farligt ändå.
Citera
2025-09-28, 17:54
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Snart har en hel helg gått utan att den porrskadade ÄckelBaronen inte skrivit felanmälan till Trobo. Han har ju så mycket att göra!!

Man kan tycka att om man har ett rör som blåser kall luft rätt upp i brumman på en när man sover borde vara så irriterande att man felanmäler det men det är nog inte så farligt ändå.

Ett rör som blåser kalluft, samt levererar spindlar och andra insekter
Säg inget till Baronen, då det är rätt skoj att han får kalluft och annat rätt upp i brumman.. Men jag hade täppt till det där hålet med lämpligt material så att jag sluppit detta obehag
Citera
2025-09-28, 18:21
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Ett rör som blåser kalluft, samt levererar spindlar och andra insekter
Säg inget till Baronen, då det är rätt skoj att han får kalluft och annat rätt upp i brumman.. Men jag hade täppt till det där hålet med lämpligt material så att jag sluppit detta obehag

Fogskum eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in