2025-09-28, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jag kan försäkra dig att jag är neutral. Jag säger inte inte att jag VET saker om någon om jag inte gör det. Man behöver skilja på det som fastställts av myndighet och vad man tycker om en person.
Jag tycker att C och L betett sig som riktiga jävla arslen. Varför då? Med anledning av allt det material de har lagt ut på internet i över ett års tid. De bevisar SJÄLVA att de inte är normala överhuvudtaget, det är på riktigt generalknas i huvudet på båda. Har följt dramat sedan dag 1.

Det jag sett /hört av Julia på nätet är inte tillnärmelsevis på samma nivå som de andra två dårarna. Däremot har jag sagt att jag vid ett par tillfällen varit inne på Julias stream och tycker att hon är otrevlig som fasen emot vissa följare. Att man inte borde sitta live om man inte är beredd på att besvara frågor, vissa om och om igen, då inte ALLA människor BOR på sociala medier och har tid och möjlighet att hänga med allting i "nutid". Allt annat rörande Julia, är en massa skitsnack (?) ifrån C och L och DOM TVÅ har gjort bort sig tillräckligt för all framtid, för att jag skulle tro på någonting dom säger!

Av det jag varit dum nog att se så är samtliga galna WT.

Är väl därför man tittar en del.

Ingen beter sig som de människor man omgett/omger sig med.

Nästan exotiskt att skåda.
Citera
2025-09-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
1) Check!
2) Check!
3) Aldrig hört. Vart kommer det ifrån?

3. Det här över ett år sedan. Det kommer från Chrippa och Julia försvarade sig med att dörren till garderoben inte var låst.
Citera
2025-09-28, 10:10
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Av det jag varit dum nog att se så är samtliga galna WT.

Är väl därför man tittar en del.

Ingen beter sig som de människor man omgett/omger sig med.

Nästan exotiskt att skåda.

Har följt dramat utifrån att det är helt ofattbart hur dumma människor det faktiskt finns därute. Och ju mer C spytt ut, ju mer fascinerande har det varit utifrån ett psykologiskt perspektiv. Jag TROR definitivt att han har en intellektuell funktionsnedsättning, ADHD och Napoleonsyndrom och att tillsammans med noll konsekvenstänk, noll impulsförmåga, droger och anabola kan det inte bli något annat resultat än detta kaos.

Jag har som sagt inte sett så mycket av/om Julia för att uttala mig. Men dom andra två dårarna har i princip bara inälvorna kvar att exponera på internet. Det tillsammans med all annan skit de spytt ut, är WT.
Citera
2025-09-28, 10:11
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
3. Det här över ett år sedan. Det kommer från Chrippa och Julia försvarade sig med att dörren till garderoben inte var låst.

Var kan man se/läsa Julia säga det?
Citera
2025-09-28, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Var kan man se/läsa Julia säga det?

Någonstans på någon av kanalerna.
Citera
2025-09-28, 10:13
Medlem
Summer24s avatar
Citat:

Aldrig hört. OM det är så, så är det såklart inte ok.
Citera
2025-09-28, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sjukskriven för vad, popcornlunga?

Ptsd hon har varit med om en del.
Citera
2025-09-28, 10:32
Medlem
Citat:
Vad går hon för behandling för sin PTSD?

Ingen behandlare skulle uppmuntra någon att sitta på internet och söka ytterligare konflikt.

Det är nämligen självdestruktivt.

Hon uppvisar mer drag av personlighetsstörning än något annat. Säker på att hon inte har en emotionell instabil personlighetsstörning?

Hon gör väl trauma behandling ytters viktigt när man varit med om såna saker som hon varit med om.
Citera
2025-09-28, 10:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Lever på min lön som alla vettiga samhällsmedborgare gör. Jag behöver inte skada oskyldiga för att sätta mat på bordet, en rätt skön känsla faktiskt.

Julia är en jävla skitmorsa som använder lilla C som maktmedel. Gå vidare bara, han vill inte ha dig längre.

Vi pratar inte på det lowlife sättet i denna tråden som i ditt kungarike - Rask tråden
Citera
2025-09-28, 10:45
Avstängd
Citat:
Saker som sades i början av 2024 är relevanta HUR idag?

Saker som sägs angående ett barn i den bemärkelsen som Chrippa sa det, är såklart relevant alltid! Han kanske skulle tänkt på det om det bara var ljug!

Och även Linnea som delade bilder med Chrippas spruta i baken framför barnet. Båda två har slängt ut detta offentligt som får de båda att se hemska ut och det är högst relevant oavsett när det hände när det kommer till ett barns välmående. Det fattar nog även du.
Citera
2025-09-28, 10:49
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Någonstans på någon av kanalerna.

Ah känns som det kan vara något i stil med att du känner någon som känner någon som är Julias förmyndare eller något liknande. Har inte hört något sådant tidigare.
Citera
2025-09-28, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon gör väl trauma behandling ytters viktigt när man varit med om såna saker som hon varit med om.

Det finns mycket effektiva traumabehandlingar vilket är bra eftersom det inte finns specifika läkemedel mot PTSD.

Men Under en traumabehandling ska man inte utsätta sig för något som motverkar behandlingen vilket hennes konfliktsökande på internet gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in