Citat:
Ursprungligen postat av
offerkoftan08
Att du enbart vet det Julia säger och dessutom tror på det visar att du inte kan se detta neutralt.
Jag kan försäkra dig att jag är neutral. Jag säger inte inte att jag VET saker om någon om jag inte gör det. Man behöver skilja på det som fastställts av myndighet och vad man tycker om en person.
Jag tycker att C och L betett sig som riktiga jävla arslen. Varför då? Med anledning av allt det material de har lagt ut på internet i över ett års tid. De bevisar SJÄLVA att de inte är normala överhuvudtaget, det är på riktigt generalknas i huvudet på båda. Har följt dramat sedan dag 1.
Det jag sett /hört av Julia på nätet är inte
tillnärmelsevis på samma nivå som de andra två dårarna. Däremot har jag sagt att jag vid ett par tillfällen varit inne på Julias stream och tycker att hon är otrevlig som fasen emot vissa följare. Att man inte borde sitta live om man inte är beredd på att besvara frågor, vissa om och om igen, då inte ALLA människor BOR på sociala medier och har tid och möjlighet att hänga med allting i "nutid". Allt annat rörande Julia, är en massa skitsnack (?) ifrån C och L och DOM TVÅ har gjort bort sig tillräckligt för all framtid, för att jag skulle tro på någonting dom säger!