2025-09-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Och ändå är det hon som fått vårdnaden..

Vänta tills fupen kommer så får vi se om det inte finns ännu mer och tillräckligt med underlag som visar hur olämplig han är.

I fupen finns ingen utredning om föräldraförmåga.

Julia fick inte vårdnaden efter en utredning utan det var en överenskommelse där de båda även intygade att de kunde samarbeta.

Soc ståndpunkt var ju att ett LVU vore det bästa.
Citera
2025-09-28, 09:00
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
I fupen finns ingen utredning om föräldraförmåga.

Julia fick inte vårdnaden efter en utredning utan det var en överenskommelse där de båda även intygade att de kunde samarbeta.

Soc ståndpunkt var ju att ett LVU vore det bästa.

1. Det vet jag. Jag menar ännu mer bevis för hur en förälder INTE ska uppföra sig!
2. idioten GAV vårdnaden till Julia för att undvika ett LVU.
3. Uppenbarligen var det C det berodde på eftersom Familjerätten bedömde att Julia är en lämplig vårdnadshavare, annars skulle socialtjänsten yrkan om LVU gått igenom.
Citera
2025-09-28, 09:08
Medlem
Citat:
1. Det vet jag. Jag menar ännu mer bevis för hur en förälder INTE ska uppföra sig!
2. idioten GAV vårdnaden till Julia för att undvika ett LVU.
3. Uppenbarligen var det C det berodde på eftersom Familjerätten bedömde att Julia är en lämplig vårdnadshavare, annars skulle socialtjänsten yrkan om LVU gått igenom.

3. I överenskommelsen som klubbades ingick umgänge.

Julia är oförmögen till att samarbeta och sätter sig själv framför dotterns behov av umgänge med sin far.

Allt för att han gift sig med Linnea.
Citera
2025-09-28, 09:27
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
3. I överenskommelsen som klubbades ingick umgänge.

Julia är oförmögen till att samarbeta och sätter sig själv framför dotterns behov av umgänge med sin far.

Allt för att han gift sig med Linnea.

Herregud 😂 Ännu en repig skiva med noll koll. Du är uppenbarligen en av dom som INTE har varken öron eller ögon i skallen.
Svara på min fråga istället! ÄR DU SÅ INSATT KRING DOTTERN OCH VET, FOR A FACT, ATT DOTTERN GENUINT INTE HAR SAGT ATT HON INTE VILL TRÄFFA C?
Citera
2025-09-28, 09:30
Medlem
Citat:
Herregud 😂 Ännu en repig skiva med noll koll. Du är uppenbarligen en av dom som INTE har varken öron eller ögon i skallen.
Svara på min fråga istället! ÄR DU SÅ INSATT KRING DOTTERN OCH VET, FOR A FACT, ATT DOTTERN GENUINT INTE HAR SAGT ATT HON INTE VILL TRÄFFA C?

Det är Julia som påstår det och hon är inte pålitlig alls.

Vet du hur lätt det är att få det svaret man vill ha från en femåring?
Citera
2025-09-28, 09:33
Medlem
Julia borde placeras på ett utredningshem.

Personalen borde sen ta över och bedöma umgänget.

De skulle inte sälja sig själva och flickan till Joakim Lundell.
Citera
2025-09-28, 09:39
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Det är Julia som påstår det och hon är inte pålitlig alls.

Vet du hur lätt det är att få det svaret man vill ha från en femåring?

Då kan vi konstatera att du inte alls är insatt. Då borde du inte prata som om du VET.
Julia har också skyldigheter och det hoppas och TROR jag hon vet. Jag TROR att hon har tagit reda på det hon behöver veta och att det finns så pass mycket underlag för att kunna neka ett umgänge och att socialtjänst eller familjerätt haft/ska ha samtal med dottern. Förhoppningsvis har Julia juridisk hjälp.
Citera
2025-09-28, 09:45
Medlem
Citat:
Då kan vi konstatera att du inte alls är insatt. Då borde du inte prata som om du VET.
Julia har också skyldigheter och det hoppas och TROR jag hon vet. Jag TROR att hon har tagit reda på det hon behöver veta och att det finns så pass mycket underlag för att kunna neka ett umgänge och att socialtjänst eller familjerätt haft/ska ha samtal med dottern. Förhoppningsvis har Julia juridisk hjälp.

Att du enbart vet det Julia säger och dessutom tror på det visar att du inte kan se detta neutralt.
Citera
2025-09-28, 09:45
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Julia borde placeras på ett utredningshem.

Personalen borde sen ta över och bedöma umgänget.

De skulle inte sälja sig själva och flickan till Joakim Lundell.

Om socialtjänsten ansett att det var nödvändigt så hade de placerat mamma och barn tillsammans för att utreda föräldraförmågan. Det har du inte gjort. Finns kanske en anledning till det.

Läste någonstans att det fanns bevis för att C och L gjort porr medans flickan var där. Är det så, så finns det mer underlag för hur olämplig han är. Apropå att sälja sig menar jag.
Citera
2025-09-28, 09:49
Medlem
Citat:
Om socialtjänsten ansett att det var nödvändigt så hade de placerat mamma och barn tillsammans för att utreda föräldraförmågan. Det har du inte gjort. Finns kanske en anledning till det.

Läste någonstans att det fanns bevis för att C och L gjort porr medans flickan var där. Är det så, så finns det mer underlag för hur olämplig han är. Apropå att sälja sig menar jag.

Spelat in med flickan i rummet?

Det är inte bra.

Ingen ska ha sex i samma rum som ett barn.

Man ska heller inte låsa in ett barn i en garderob för att ha sex som Julia gjort.
Senast redigerad av offerkoftan08 2025-09-28 kl. 09:51.
Citera
2025-09-28, 09:54
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Att du enbart vet det Julia säger och dessutom tror på det visar att du inte kan se detta neutralt.

Jag kan försäkra dig att jag är neutral. Jag säger inte inte att jag VET saker om någon om jag inte gör det. Man behöver skilja på det som fastställts av myndighet och vad man tycker om en person.
Jag tycker att C och L betett sig som riktiga jävla arslen. Varför då? Med anledning av allt det material de har lagt ut på internet i över ett års tid. De bevisar SJÄLVA att de inte är normala överhuvudtaget, det är på riktigt generalknas i huvudet på båda. Har följt dramat sedan dag 1.

Det jag sett /hört av Julia på nätet är inte tillnärmelsevis på samma nivå som de andra två dårarna. Däremot har jag sagt att jag vid ett par tillfällen varit inne på Julias stream och tycker att hon är otrevlig som fasen emot vissa följare. Att man inte borde sitta live om man inte är beredd på att besvara frågor, vissa om och om igen, då inte ALLA människor BOR på sociala medier och har tid och möjlighet att hänga med allting i "nutid". Allt annat rörande Julia, är en massa skitsnack (?) ifrån C och L och DOM TVÅ har gjort bort sig tillräckligt för all framtid, för att jag skulle tro på någonting dom säger!
Citera
2025-09-28, 09:56
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Spelat in med flickan i rummet?

Det är inte bra.

Ingen ska ha sex i samma rum som ett barn.

Man ska heller inte låsa in ett barn i en garderob för att ha sex som Julia gjort.

1) Check!
2) Check!
3) Aldrig hört. Vart kommer det ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in