2025-09-27, 19:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Länka bevis för det tack. Annars betyder det du säger inte ett skit.

Eller så klarar Julia sig på andra bidrag, barnbidrag, underhållsbidrag, a-kassa, sjukpenning, jag har ingen aning. Men såna bidrag som hennes ex inte har betalat in skattepengar till statskassan och bidragit med, så att hon ska kunna försörja sin dotter. Och han hatar ju bidragstagare dessutom. Som han skapat själv.......

Undrar hur mycket alla dyra Tiktokinspirerade bakelser kostar....? Eftersom det viktigaste i livet för vuxna människor är att ha mathauls och prova mat på Tiktok, för att imponera på sina 12-åriga följare.
Och vad kostar kläderna till frugan? Dock från Gina Tricot och Zara numera, kassan börjar sina.....

Chrippa ska dock ha att han ligger ganska lågt, till skillnad från frun, som konstant måste synas, hinta om drama och agera behind the scenes...
Kanske de börjar växa ifrån varandra? ;-)
Bevisen är sekretessmarkerade, men jag har sett dom med egna ögon så vet att det stämmer (känner folk som jobbar med ärendet).

Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Detta är inte Rask tråden där du kan hitta på vad som helst och alla andra incels håller med och bekräftar dina lögner.
Otippat att bidragsmaffian kommer till undsättning.
Citera
2025-09-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Bevisen är sekretessmarkerade, men jag har sett dom med egna ögon så vet att det stämmer (känner folk som jobbar med ärendet).

Otippat att bidragsmaffian kommer till undsättning.

Är det du som kände en soc kärring? någon bryter alltså sekretessen bra att veta och inte så svårt att lista ut.
Citera
2025-09-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Julia saknar SGI har jag hört

Och jag har andra uppgifter men sen undrar jag vad som är bäst ha en mamma som får pengar från Fk/soc eller en pappa som lever på oklara pengar och en jävla massa skulder.
Citera
2025-09-27, 20:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vad lever du av? Skicka print på din årsinkomst i PM, så ska jag skicka min.
Lever på min lön som alla vettiga samhällsmedborgare gör. Jag behöver inte skada oskyldiga för att sätta mat på bordet, en rätt skön känsla faktiskt.

Julia är en jävla skitmorsa som använder lilla C som maktmedel. Gå vidare bara, han vill inte ha dig längre.
Citera
2025-09-27, 20:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Lägg upp bevis då istället för att snacka?
Julia är sjukskriven och får pengar från försäkringskassan och barnbidrag lär hon ju också få.
Och vilka falska prints är det visa.
Ja att hon är en loser och dagdrivare kommer inte som någon överraskning, hon är lika arbetsskygg som Rask, hänger med vänner och är ute och festar på dagarna när andra är på jobbet och driver det här landet framåt, "bra" morsa verkligen..
Citera
2025-09-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ja att hon är en loser och dagdrivare kommer inte som någon överraskning, hon är lika arbetsskygg som Rask, hänger med vänner och är ute och festar på dagarna när andra är på jobbet och driver det här landet framåt, "bra" morsa verkligen..

Och du får information om sekretess material det var väldigt bra att du kunde komma med den informationen.
Driver man landet framåt när man inte betalar skatt? eller vägrar betala av sina lån och sätter andra i skiten?
Citera
2025-09-27, 20:17
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Socialbidrag

Hon är sjukskriven så hon får inget socialbidrag
Citera
2025-09-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Hon är sjukskriven så hon får inget socialbidrag

När arbetade hon in en SGI?

Det är ju bra om hon lyckats göra det.
Citera
2025-09-27, 20:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Väntar på PM om din årsinkomst. Father of the year.
Nu handlar inte tråden om mig vilket du verkar ha svårt att förstå men det är förståeligt, du är ju ändå med i mupparmen och ni är ju inte direkt kända för erat intellekt.

Men jag kan säga såhär, det Bajsbaronen tjänar på ett år det drar jag in på ett par månader.

Citat:
Och du får information om sekretess material det var väldigt bra att du kunde komma med den informationen.
Driver man landet framåt när man inte betalar skatt? eller vägrar betala av sina lån och sätter andra i skiten?
Du kan inte göra ett fucking shit av den informationen ändå, jag försökte vara schysst och spotta fakta men ni är ju för osmarta för att förstå, ni äter Jockeboys och Anjos lögner till frukost, lunch och kvällsfika.

Vem betalar inte skatt?

Chrippa betalar förmodligen mer pengar i matmoms än din totala skatt på aktivitetsersättningen.
Citera
2025-09-27, 20:25
Medlem
Citat:
Lägg upp bevis då istället för att snacka?
Julia är sjukskriven och får pengar från försäkringskassan och barnbidrag lär hon ju också få.
Och vilka falska prints är det visa.

Och om Julia nu då inte har rätt till ersättning från Försäkringskassan.
Ska hon skammas för det då? Om hon inte har en SGI, som en viss juridikqueen påstår, så beror det på att hon inte haft ett jobb i sammanhängande sex månader, eller annan ersättning, studier osv.
Och varför har hon inte haft det? För att hennes efterblivna neanderthalare till ex, sett till att hon ska vara i beroendeställning till honom.

Eller ska pappan kanske skämmas som inte bidrar till att barnet har en dräglig tillvaro utan att mamman får andra bidrag, som då pappan ser ner på.
Fy. Fan. När barnet om några år kommer kunna se videos, instagram posts och annan jäkla skit, från efterblivna släktingar, styvmamma och pappan. Stackars barn. Får ont i hjärtat redan nu.
Citera
2025-09-27, 20:25
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
När arbetade hon in en SGI?

Det är ju bra om hon lyckats göra det.
Hon arbetade innan C och under tiden tills han tyckte att de inte kunde resa osv samtidigt tillsammans så hon fick ge upp sitt arbete.. Och utbildning.. den skulle hon ta tag i om hon inte redan gjort.. vilket jag önskar för hennes skull..
Citera
2025-09-27, 20:29
Medlem
Citat:
Nu handlar inte tråden om mig vilket du verkar ha svårt att förstå men det är förståeligt, du är ju ändå med i mupparmen och ni är ju inte direkt kända för erat intellekt.

Men jag kan säga såhär, det Bajsbaronen tjänar på ett år det drar jag in på ett par månader.

Du kan inte göra ett fucking shit av den informationen ändå, jag försökte vara schysst och spotta fakta men ni är ju för osmarta för att förstå, ni äter Jockeboys och Anjos lögner till frukost, lunch och kvällsfika.

Vem betalar inte skatt?

Chrippa betalar förmodligen mer pengar i matmoms än din totala skatt på aktivitetsersättningen.

Tror du inte? jag tror du precis gjorde det lite lättare för många.
Du kan få min årsinkomst också samt se vad jag betalar i skatt så kan du visa din så ska vi jämföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in